Марина

Економіст, ревізор, оператор 1С, 22 000 UAH

Employment type:
full-time
Age:
55 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Фахівець із забезпечення торгівельної мережи

from 08.2021 to 02.2023 (1 year 6 months)
АТЛ-Автосервіс, ТОВ, Київ (Автобізнес та автосервіс)

Ведення обліку наявних на складі матеріальних цінностей та звітну документацію про їх рух.
Приймання/ переміщення/ списання ТМЦ в BD.
Видача комірникам накладних на відбір товару та переміщення його на дільниці виробництва.
Участь у проведенні інвентаризацій. Фіксація результатів.
Контроль за правильністю оформлення вхідних документів на склад.
•Виконання обов"язків завскладу- організація безперервного процесу роботи складу з мінімізацією втрат робочого часу і простою робітників, координація роботи підлеглих .
•Забезпечувати життєдіяльність складу (закупівля канцтоварів, закупівля води, чаю, кави, госп. товарів, вирішення поточних побутових питань).
•роботи в інтернет -магазині (контроль пакування та відправки посилок; робота в особистих кабінетах Поштових операторів з
оформлення та реєстрації ТТН, оформлення вантажів для відправки ,робота з документацією).

Інженер з підготовки виробництва

from 11.2020 to 07.2021 (8 months)
«Завод Євроформат», Киев (Машинобудування)

Завдання, які виконувалися:

списання матеріалів та закриття змінних завдань ;
оцінка та контроль виконання змінних завдань;
здійснєння планування виробництва;
проводення аналізу відхилень.

Менеджер по учету

from 09.2018 to 03.2020 (1 year 6 months)
Кронас, ТПК, Киев (Будівельна промисловість, деревообробка)

-Забезпечення повного документообігу виробництва ( оформлення і контроль виконання замовлень, оформлення документів на відвантаження, ведення реєстру, проведення інвентаризації МТЦ;
- внесення і коригування інформації в програмних комплексах 1С (робота з базою ) "Акцент" ;
-організація безперервного процесу виробництва з мінімізацією втрат робочого часу і простою техніки, фахівців;
- обробка замовлень - прихід, витрата, повернення товара;
- работа у базі 1С - виписка первинної документації, накладні, списання ТМЦ,
переміщення товару по складах, зняття резерву із заказов .

Офис-менеджер

from 03.2016 to 03.2018 (2 years)
финансова компания, Киев (Фінанси, банки, страхування)

- робота з CRM - системами
-якісна комунікація з клієнтами компанії
-забезпечення життєдіяльності офісу
-організація ефективної роботи співробітників

Головний податковий інспектор

from 06.1993 to 07.2014 (21 years 1 month)
Шахтарська податкова інспекція, Шахтарськ (Державні організації)

Шахтарська податкова інспекція
займані посади: ревізор-інспектор аудиту ,головного інспектора відділу оподаткування юридичних осіб, головного інспектора комп’ютерного, адміністративно-господарчого (діловодство) відділів.
За сумлінне виконання службових обов’язків одержано декілька подяк та почесну грамоту.

Інженер 1категоріі планово-економічного відділу

from 10.1992 to 06.1993 (8 months)
ш.Шахтарська-Глибока, Шахтарськ (Гірнича промисловість)

формування бюджету, доходів та розходів підприємства та контроль за його виконанням;
формування оперативної звітності;
розрахунок собівартості, накладних витрат (кошторис попідприємству);
калькулювання витрат на виробництво;
розрахунок і аналіз планової та фактичної собівартостіпродукції;
складання розрахунково-калькуляційних матеріалів;
формування звітів по собівартості одиниці готової продукції;
аналіз використання сировини та матеріалів;
аналіз цін покупних та комплектуючих виробів;
аналіз фінансових і трудових витрат на виробництво;
аналіз та звіт про рух грошових коштів.
формування бюджету, доходів та розходів підприємства та контроль за його виконанням;
формування оперативної звітності;
розрахунок собівартості, накладних витрат (кошторис попідприємству);
калькулювання витрат на виробництво;
розрахунок і аналіз планової та фактичної собівартостіпродукції;
складання розрахунково-калькуляційних матеріалів;
формування звітів по собівартості одиниці готової продукції;
аналіз використання сировини та матеріалів;
аналіз цін покупних та комплектуючих виробів;
аналіз фінансових і трудових витрат на виробництво;
аналіз та звіт про рух грошових коштів.

Additional education and certificates

Харьковский ФЄИ, бухгалтер

1994-1995

Knowledge and skills

  • Робота з оргтехнікою
  • Користувач ПК
  • CRM

Language proficiencies

Russian — fluent

Additional information

Маю необхідні ділові якості:
• організаторські здібності; • діалогове спілкування (письмове і усне);
• навички управління; • навички контролю; • вміння розподіляти роботу;
• вміння активно слухати; • виваженість; • стресостійкість;
• вимогливість; • навички розв’язання проблем;
• уміння дотримуватися субординації; • уміння працювати в команді.

Маю необхідні особистісні якості:
• надійність; • порядність; • чесність; • дисциплінованість; • контроль емоцій;
• комунікабельність; • повага до інших; • відповідальність; • рішучість;

З великою кількістю енергії і бажанням працювати, навчатися новому й розвиватися , командний гравець.
Вільне володіння українською та російською мовами
Зарплатні очікування :18-20 тис.грн. Повна займаність .
Проживання – м. Київ , Куреневка.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: