Resume from October 1, 2019

Басалига Надія Олександрівна

Менеджер, секретар, 8 000 UAH

Full-time.

Age:
37 years
City:
Rivne

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

In order to open contacts, sign in as an employer or register.


Additional information

Резюме



Відомості про себе
Прізвище ім’я побатькові: Басалига Надія Олександрівна
Рік і місце народження: Рівненська облю., Гощанський р-н., с.Тучин 11.12.1981.
Національність: українка
Сімейний стан: заміжня. 2 дітей 7 і 14 років
Домашня адреса: м.Рівне вул.Льонокомбінатівська,9а
Телефони: моб. [open contact info](look above in the "contact info" section)

Електронна пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Ціль
Професійний та кар’єрний ріст

Освіта
З 1998р по 2002р. Рівненський базовий медичний коледж
Спеціальність: фельдшер
З 2003р по 2007р Відкритий міжнародний університет розвитку людини „Україна”
Спеціальність: Соціальна робота

Досвід роботи

2003-2004 – ФАП с. Гориньград-2 – зав ФАП
2007-2009 – ТзОВ „Болеар мед” – торговий представник
2009 -2011 – ТзОВ „Юг-Контракт” – територіальний менеджер( Рівненська, Волинська та Тернопільська обл..)
2011-2011- "Нортон Україна"- медичний працівник
Досвід роботи: Пошук та підключення до співпраці нових клієнтів, досягнення стандартів компанії на закріпленій території, контроль дебіторської заборгованості,прийом замовлень на медикаменти від гуртових, дрібно-гуртових та роздрібних фармацевтичних фірм, навики спілкування з клієнтами, швидкий набір замовлень, робота з VIP-клієнтами.

2011-2015 Благодійна організація MSF "Лікарі без кордонів" у проекті "Профілактика та лікування туберкульозу, в тому числі хіміорезистентного в пенітенціарних установах Донецької області" - соціальний працівник.
Досвід роботи:консультація з питань соціальної допомоги і захисту, школа підготовки до життя на свободі,розробка спеціальної літератури для ув"язнених, супровід з колонії та влаштування у лікувальні заклади, допомога з житлом,пропискою, та влаштуванням на роботу звільнених з колоній, ведення документації.
2017-2019 ТОВ "Смарттойз" - супервайзер Київської області
Досвід роботи: робота з постійними клієнтами, пошук та підключення нових клієнтів,контроль дебіторської заборгованості,звітність,досягнення стандартів компанії на закріпленій території.
Знання мов
Українська , російська – вільно, англійська – середній рівень.

Тренінги
« Підвищення ефективності продаж », „Робота з запереченнями”

Особисті якості
Комунікабельність, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість, чесність, ввічливість, толерантність, скромність

Додаткова інформація
Знання комп’ютерних программ, права водія категорії « А, В».


Save to applications Already in applications

Similar resumes

All similar resumes


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: