Resume from March 25, 2024 PRO

Людмила

Директор, керівник, brand-manager, креативний director (art), event-організатор, 40 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
30 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, Facebook and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Генеральний директор, арт-директор (івент-організатор), brand -manager

from 07.2017 to 02.2022 (4 years 7 months)
Happy Grill Restobar, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Відкриття ресторану з Нуля (ЗАПУСК та ОРГАНІЗАЦІЯ УСІХ ПРОЦЕСІВ під час усієї роботи ресторану:
-Переговори та укладання договорів.
- організація успішної роботи ресторану, аналіз та планування фінансової та господарської діяльності;
-розробка та реалізація маркетингової та цінової політики, просування бренду на ринку, ведення соцмереж;
- планування бюджету, виконання поставлених показників, оптимізація видатків;
- спілкування з гостями, створення затишної атмосфери та гостинності;
- вибір постачальників, укладання договорів, контроль поставок;
- взаємодія з усіма контролюючими державними органами;
- участь у процесі формування асортименту меню ресторану та ціноутворення, опрацювання та впровадження нових страв та технологій;
- внесення та реалізація пропозицій щодо підвищення ефективності роботи ресторану;
- підбір, організація та мотивація командної роботи персоналу, навчання, контроль створення сприятливої ​​атмосфери та колективу, розвиток персоналу, формування команди професіоналів, підвищення якості обслуговування, складання графіка, з/п;
- організація івент, підготовка та проведення різних заходів (банкети, фуршети, конференції, майстер класи , свята, виїзні – кейтеринг, тематичні вечірки тощо);
-Складання тех. карт;
-Складання закупівель,
робота на зниження собівартості продуктів шляхом переговорів та пошуку нових постачальників; моніторинг цін та закупівля якісних продуктів за нижчою ціною на ринках та у безпосередніх виробників;
-розробка пропозиції для івент-компаній з кейтерингу;
- налагодження та введення доставки ресторану;

* Управління персоналом. Пошук співробітників, складання регламенту роботи, зборів, формування системи, вирішення фінансових заохочень, ведення правильної комунікації між відділами, організація, мотивація, навчання персоналу, тренінги, інструктаж з техніки безпеки.
* Управління фінансами. Контролювання цінової політики закладу, ведення фінансової звітності, розподіл виплат працівникам, контроль доходів та витрат ресторану.
* Організація та контроль роботи всіх відділів компанії: кухні, бару, закупівель, бухгалтерії, своєчасна бухгалтерська звітність, виплата податків, взаємодія зі службами безпеки, маркетингового підрозділу.
Налаштування реклами, просування у соцмережах, постійна робота з дизайнерами, запуск акцій, розробка листівок і т.
д.Фото.

*Івент організація розробка програм заходів;
складання меню на бенкет;
контроль встановлення декорацій інтер'єру на свята;
виїзний кейтеринг;
контроль проведення заходів.

Заступник Директора, Візуальний мережевий Мерчандайзинг

from 09.2012 to 07.2017 (4 years 10 months)
ТОВ Арго- Торгівельна мережа, Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

*Відкриття нових магазинів мережі з нуля.
* Проведення презентацій та тренінгів для співробітників.
* Складання звітів.
* Візуальне оформлення торгового залу, вітрин магазинів, манекенів відповідно до стандартів компанії.
* Установка сезонних декорацій, візуальних матеріалів.
* Розподіл департаментів та колекцій у магазині згідно layout-плану
* Презентація товару (розвішування, викладка) у торговому залі, оформлення торгових зон (жіночий, чоловічий одяг, взуття, аксесуари), стилістика колекцій бренду MANGO.
* Оформлення зон розпродажів та інших зон маркетингових активностей.
* Робота з покращення стандартів VM для збільшення продажів.
* Знання касової дисципліни.
* Виконання обов'язків заступника директора з 2014 року.
* Тісна і постійна робота з бренд-менеджером і супервайзером.
В компанію прийшла продавцем, за 3 місяці стала мерчендайзером, ще через 2 місяця мережевим мерчендайзером, з 2014 Заступник Директора.

Адміністратор ресторану

from 05.2011 to 08.2012 (1 year 3 months)
Ресторан Сім -Сім, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Ресторан преміум сегменту Сім-Сім , починала працювати з Хостес, через 2 місяці стала Адміністратором ресторану.

Education

Киевский национальный университет театра, кино и телевидения имени И. К. Карпенко-Карого

Диктор, телеведущий программ, радиоведущий, актер, Киев
Unfinished higher, from 2011 to 2013 (2 years)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office Пользователь ПК Пользователь Internet MS PowerPoint MS Outlook Windows Email MS Access 1С:Предприятие Ведение социальных сетей Poster iOS

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — beginner
  • Russian — fluent

References

  • Євгеній

    Євгеній

    Засновник, Happy Grill Restobar

    Contact details are hidden
  • Валерій Олександрович

    Валерій Олександрович

    Директор, Арго

    Contact details are hidden
  • Орайк

    Орайк

    Фінансовий і комерційний директор, Сім-Сім

    Contact details are hidden

Additional information

Вказала 2 основні останні місця роботи. Виконувала багато обов'язків та працювала у багатозадачності. Також є досвід в івент агенції в ресторані преміум сегмента «Сім-Сім». Постійно підвищую кваліфікацію і ходжу на курси, трененги, вивчаю психологію. Останні семінари – це Бізнес Молодість та Бізнес Конструктор 2.0, HR конференція та Ефективне управління для керівників.
Є власний автомобіль.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: