• PRO

Андріана

Офіс-менеджер, 25 000 UAH

Considering positions:
Офіс-менеджер, Фахівець soft-collection, Менеджер з продажу, Менеджер із закупівель, Менеджер роботи з клієнтами, Direct-менеджер, Помічник керівника
Employment type:
full-time
Age:
32 years
City of residence:
Pustomyty
Ready to work:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

from 04.2025 to now (4 months)
Крайзель, Піски (Будівельна промисловість, деревообробка)

Офіс-менеджер

from 09.2023 to 04.2025 (1 year 7 months)
Газорозподільні мережі України, ТОВ (Львівська філія), Пустомити (Послуги для населення та бізнесу)

Група по обслуговуванню клієнтів (продажі)

from 06.2022 to 09.2023 (1 year 3 months)
АТ Львів Газ, Пустомити (Державні організації)

Програми СРМ, документообіг, газоліна.

Фахівець з обслуговування клієнтів

from 08.2021 to 05.2022 (9 months)
104ua, Пустомити (Адміністрація, Фахівець з обслуговування клієнтів)

Продавець

from 03.2012 to 03.2017 (5 years)
Гуртівня продовольчих товарів., Щирець (Продукти харчування)

Education

Міжрегіональна академія управління персоналом

Правознавство, Львів
Unfinished higher, from 2014 to 2016 (1 year 6 months)

Здобула кваліфікацію бакалавр з правознавства, ступінь вищої освіти бакалавр з спеціальністю " Комерційне та трудове право".

Університет імені Івана Франка

Правознавство, Львів
Higher, from 2010 to 2014 (4 years)

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • CRM
  • Водіння авто
  • Документообіг
  • Користувач 1С
  • Неконфліктність
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Ведення документації
  • Організованість
  • Відповідальність
  • Комунікабельність
  • Оперативність
  • Ведення CRM
  • Знання офісних програм
  • Уміння користуватись оргтехнікою
  • Привітність
  • Здатність до навчання
  • Старанність
  • Ініціативність
  • MS PowerPoint
  • Ведення соціальних мереж

Additional information

Відповідальність – сумлінно виконую поставлені завдання та дотримуюся термінів.
•Уважність до деталей – ретельно перевіряю інформацію, щоб уникати помилок.
•Комунікабельність – легко знаходжу спільну мову з колегами та клієнтами.
•Організованість – вмію планувати час і розставляти пріоритети.
•Аналітичне мислення – швидко аналізую інформацію та знаходжу рішення.
•Стресостійкість – зберігаю спокій і продуктивність у напружених ситуаціях.
•Готовність до навчання – швидко освоюю нові навички та

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: