- Business card
Олена
Керівник відділу кадрів, HR manager, спеціаліст з ведення військового обліку
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 46 years
- City:
- Truskavets
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/6681106/
Knowledge and skills
- Користувач ПК
- Навички управління персоналом,знання кадрового діловодства.
- Активний продаж банківських продуктів
Additional information
РЕЗЮМЕ
Сеньків Олена Миколаївна
Дата народження: 24.07.1979
Місто: Трускавець, Львівська область.
моб. телефон: [
E-mail: [
Ціль: Пошук та здобуття цікавої та перспективної роботи в стабільній організації, цікавить посада з можливістю навчання, професійного і кар'єрного росту.
Мета:
Начальник відділу кадрів, менеджер по роботі з персоналом.
Очікуваний рівень оплати обговорюється під час співбесіди.
Освіта:
Вища.
вересень 1996 р. – червень 2000 р., Українська академія друкарства ім. Івана Федорова, факультет «Економіка і підприємництво», спеціальність «Економіка і підприємництво», диплом бакалавра (денна форма навчання).
вересень 2000 р. – червень 2001 р., Українська академія друкарства ім. Івана Федорова, факультет «Облік і аудит», спеціальність «Економіст», диплом спеціаліста (денна форма навчання).
Додаткова освіта:
червень 2007 р. — Нарада-семінар «Навички продажу банківських продуктів», м. Львів.
березень 2009 р. — Нарада-семінар «Збір простроченої заборгованості та керування стресом, м. Львів.
липень 2009 р. – Тренінг «Успішне управління персоналом», м. Львів.
Досвід роботи:
Економіст Трускавецького відділення ЛОД АППБ «Аваль»
жовтень 2000р.-червень 2001р.
Економіст 2-ої категорії Трускавецького відділення ЛОД АППБ «Аваль»
червень 2001р.-березень 2004р.
Головний економіст Трускавецького відділення Райффайзен Банк Аваль
березень 2004р.-квітень 2008р.
Головний експерт Трускавецького відділення Райффайзен Банк Аваль
квітень 2008р.-серпень 2008р.
Заступник начальника Трускавецького відділення Райффайзен Банк Аваль
серпень2008р.-листопад 2010р.
Функціональні обов’язки:
Активний продаж продуктів Банку клієнтам роздрібного сегменту бізнесу та корпоративного каналу продаж:
•кредити (споживчі, авто кредити, іпотека та овердрафти на картки)
•депозити,
•карткові продукти
•страхування
- виплата переказів,
- відкриття поточних рахунків,
- надання консультацій,
- контроль простроченої заборгованості, вжиття заходів для її попередження та погашення,
- робота з дотриманням високих стандартів якості обслуговування.
Менеджер по роботі з персоналом
листопад 2010 р. – по сьогоднішній день. Дочірнє підприємство з іноземними інвестиціями санаторій «Молдова» м. Трускавець.
Функціональні обов’язки:
— пошук і підбір персоналу;
— організація навчання персоналу;
— розрахунок премій та бонусів;
— мотивація персоналу, складання та розміщення інформації про вакансії;
— аналіз резюме;
— проведення співбесід.
Кадрове діловодство в повному обсязі:
— прийом, кадрове переміщення, звільнення працівників;
— складання і контроль графіка відпусток;
— формування та ведення особових справ;
— ведення та складання трудових договорів, додаткових угод, посадових інструкцій;
— розрахунок трудового стажу;
— оформлення всіх видів довідок, характеристик.
Бухгалтерські обов’язки:
— формування довідок;
— складання реєстрів на банківські карти і контроль їх виготовлення;
— повний розрахунок співробітників при звільненні;
Взаємодія з усіма підрозділами компанії:
— організація навчання персоналу;
— виконання обов’язків офіс-менеджера, планування, підготовка і проведення заходів.
Професійні навички:
— володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word), уміння користуватися офісною технікою (факс, ксерокс…)
— навички управління персоналом;
— знання кадрового діловодства;
— досвід пошуку і підбору персоналу різного рівня;
— організаційні навички;
— навички забезпечення діяльності організації;
-Спеціаліст з ведення військового обліку.
— Знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська – середній рівень.
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, пунктуальність, уміння ладнати з людьми і будувати довгострокові стосунки з партнерами і колегами по роботі, бажання працювати.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня.
Діти: так.
Водійське посвідчення: так.
Власне авто: так.
More resumes of this candidate
- PRO
Considering positions: HR-менеджер, спеціаліст з ведення військового обліку, банківський працівник (корпоративні клієнти), Менеджер з продажу
Truskavets
Higher education · Full-time
- Менеджер з персоналу, санаторій Молдова, 14 years 9 months
- Головний спеціаліст, Райффайзен банк Аваль, 10 years 1 month
Truskavets
Full-time
- Менеджер по роботі з персоналом, санаторій Молдова, 14 years 2 months
Similar candidates
-
Керівник відділу персоналу
35000 UAH, Truskavets, Ivano-Frankivsk , more 7 cities -
Менеджер з персоналу
Truskavets, Drohobych, Stryi -
Керуючий, заступник, управляючий, директор, начальник, менеджер, ресторатор
Truskavets, Vinnytsia , more 8 cities -
Керівник, менеджер, адміністратор, комірник, товарознавець
25000 UAH, Truskavets -
Менеджер з логістики
Truskavets, Boryslav , more 3 cities