• PRO

Наталія

Менеджер з персоналу, 20 000 UAH

Considering positions:
Менеджер з персоналу, Менеджер по роботі з клієнтами, Помічник логіста, Асистент логіста
Employment type:
full-time, part-time
Age:
43 years
City of residence:
Obukhiv
Ready to work:
Obukhiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Помічник вихователя

from 08.2015 to 05.2016 (9 months)
ДНЗ "Веселка", Обухов (Освіта, наука)

Догляд та навчання за дітьми.

Допомога дітям у прийомі їжі та догляді за собою
Підготовка та проведення розвиваючих ігор і занять
Допомога в організації навчального та виховного процесу
Забезпечення безпеки дітей
Підтримання порядку в ігрових
Догляд за дітьми в дитячому закладі
Організація прогулянок та дозвілля дітей

Менеджер по роботі з клієнтами

from 06.2002 to now (23 years 2 months)
ФОП Зелененко Н.А., Обухов (Приватні особи)

Бухгалтер. Менеджер. Логіст. Маркетолог. Просування сайтів. Створення сайтів. Рекламні послуги.

Вантажні перевезення. Просування реклами та знаходження клієнтів у будівельній сфері. Бух звітність, складання договорів, кадрові питання. На даний час підприємницьку діяльність не веду, але ФОП досі існує.

Планування та організація своєї роботи
Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
Постійне навчання та розвиток професійних навичок
Адаптація до нових умов роботи
Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
Дотримання корпоративної культури та цінностей
Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку

Секретар-референт

from 04.2002 to 07.2002 (3 months)
ВАТ "Обухівський райагротехсервіс", Обухов (Сільське господарство, агробізнес)

Ведення ділової документації. Прийняття та спілкування з клієнтами.

Обробка вхідної та вихідної кореспонденції
Ведення електронних та паперових архівів
Підготовка документів для підпису керівництва
Планування та організація зустрічей та засідань
Прийом та передача телефонних дзвінків
Організація робочого простору та документообігу
Співпраця з іншими відділами та підрозділами компанії
Виконання додаткових завдань від керівництва
Підтримка порядку та комфорту в офісному середовищі

Пошук роботи

from 10.2001 to 04.2002 (6 months)
Обухівський районний центр зайнятості, Обухов (Державні організації)

Секретар-референт

from 01.2001 to 06.2001 (5 months)
ТОВ ВФ "Укрпостачбудмонтаж", Обухов (Сільське господарство, агробізнес)

Ведення ділових документів. Бухгалтерських документів. Кадрових документів. Прийняття та спілкування з клієнтами.

Планування та організація своєї роботи
Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
Постійне навчання та розвиток професійних навичок
Адаптація до нових умов роботи
Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи

Помічник відділу кадрів

from 02.1996 to 12.2000 (4 years 10 months)
Проектно-виробничий кооператив "Кросс", Обухів (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Ведення ділових документів. Бухгалтерських документів. Кадрових документів. Прийняття та спілкування з клієнтами.

Планування та організація своєї роботи
Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
Постійне навчання та розвиток професійних навичок
Адаптація до нових умов роботи
Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань

Education

Київський університет ринкових відносин

Менеджмент, менеджер, Киев
Higher, from 2003 to 2018 (15 years)

Практика
Проходила практику на ПАТ ККПК під час навчання в Університеті ринкових відносин в період з 14.03.2018р. по 06.04.2018 р.

Additional education and certificates

КП Інститут дизайну України, ландшафтний дизайн та основи фітодизайну

2005, 3 місяці

ТОВ Фірма "Успіх" Навчальний центр "Успіх", кошторисна справа з використанням пк АВК-3 (3.2.7)

2008, 2 місяці

Навчальний центр "Успіх", головний бухгалтер

2009, 1 місяц

Навчальний центр "Успіх", бухгалтер

2009, 3 місяці

Навчальний центр "Успіх", SEO-Оптимізація сайтів для пошукових систем

2016, 3 місяці

Курс "Фахівець HR-менеджер", Курси в GENIUS space

2024 рік, 3 місяці

Курси Google Sheets 2.0, Курси школа "GENIUS Space"

2024 рік, 1 місяць

Менеджер з логістики та ЗЕД + 1С Начальний центр "Анастасія"

2025 рік, 2 місяці

Knowledge and skills

  • 1С:Бухгалтерія
  • M.E.Doc
  • Ведення переговорів
  • MS Excel
  • MS Word
  • WordPress
  • Google Workspace
  • MS PowerPoint
  • Della
  • MS Office
  • Ділове листування
  • Діловодство
  • Кадрове діловодство
  • Цілеспрямованість
  • Сумлінність
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Посидючість
  • Ведення соціальних мереж

Language proficiencies

  • English — beginner
  • Russian — above average
  • Ukrainian — above average

Additional information

5 років займалась вантажними перевезеннями своєї фури.
10-річни досвіт у будівельній сфері (будівництво будинків з оциліндрованого бруса, будівництво камінів).
Досвід у просуванні сайту, рекламні послуги, пошук клієнтів.
Навики у вихованні дітей.

Word, Excel, ОС Windows (володію на середньому рівні), HTML (начальний рівень), Photoshop CS 6 (середній рівень), 1С бухгалтерія та M.E.Doc на первинну документацію, PowerPoint Outlook.
Навички на WordPress, Google site, Google analytics, Prom.ua, Zakypka.com
Навички в роботі копірайт, рерайт, контент-менеджер.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: