• Business card

Людмила

Менеджер з персоналу, 12 000 UAH

Employment type:
full-time
Age:
46 years
City of residence:
Kivertsi
Ready to work:
Kivertsi, Lutsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Knowledge and skills

  • Користувач ПК
  • Висока працездатність

Additional information

Резюме
Міщук Людмила Миколаївна
Мета: Працевлаштування на посаду менеджера з підбору персоналу, інспектора з кадрів, секретаря, діловода або адміністратора.
ОСОБИСТІ ДАНІ:
Дата народження: 05.07.1979 рік
Сімейний стан: одружена, виховую двох доньок, 2001 р.н. та 2006 р.н.
Адреса: м.Ківерці, вул.Озерна , 43/1

Контактні телефони: [open contact info](look above in the "contact info" section),

E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)


ОСВІТА:
1999-2004 рр.
Волинський державний університет імені Лесі Українки
Спеціальність: культурологія
Кваліфікація: викладач культурологічних дисциплін
1995-1999 рр
Луцьке училище культури і мистецтв
Спеціальність: народна художня творчість
Кваліфікація: викладач музичного мистецтва
Додаткова освіта:
1999 р. - Луцька радіотехнічна школа-секретар керівника
2011 р.- Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості («Профорієнтаційна робота з молоддю в сучасних умовах»)
2011 р.- ТзОВ «Андар Сервіс» тренінг на тему »Сучасний підхід до пошуку роботи»
ДОСВІД РОБОТИ:
1999-2004 рр. ВАТ «Ківерціспецлісмаш» - секретар керівника;
2004 р. -2017рр. – Ківерцівський районнийцентр зайнятості, провідний фахівець з питань зайнятості відділу надання соціальних послуг(виконувала функції профінформатора, профконсультанта, спеціаліста з профнавчання).
2018 р.- дотепер – Крупівський навчально-реабілітаційний центр - секретар

Завдання та обов’язки:
-Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією;
-збір та аналіз необхідної інформації;
-введення документообігу;
-організація телефонних переговорів;
-ділове листування та переговори з партнерами, клієнтами;
-підготовка та організація зустрічей гостей, нарад та ін.;

-проведення співбесід з клієнтами, надання профорієнтаційних послуг: профінформаціійних, профконсультаційних в тому числі з використанням профдіагностики;
-проведення семінарів, масових заходів в тому числі з учнівською та студентською молоддю;
-підготовка та висвітлювання статей в ЗМІ;
-підготовка за встановленими формами і в установлені строки звітів, інформацій, аналітичних матеріалів;
-знайомлення клієнтів із сутністю, перевагами та умовами професійного навчання безробітних;
-контроль за навчальним процесом в навчальних закладах та на підприємствах;
-організація та проведення масових заходів;
-співпраця з соціальними партнерами, представниками влади, органами та закладами освіти, підприємствами, установами та організаціями;
ПРОФЕСІЙНІ ЯКОСТІ:
Досвід ділового спілкування, знання документообігу, активна, тактовна, співчутлива, лояльна та прихильна до клієнтів, емоційно врівноважена, вмію приймати самостійно рішення, швидко адаптуюсь до умов та вимог керівництва, легка в спілкуванні, постійно прагну до самовдосконалення, вмію працювати в команді, переконлива, спрямована на результат, маю організаторські здібності.
ДОДАТКОВІ ВІДОМОСТІ:
-впевнений користувач ПК (Word, Exсel, , Power Point), робота з Internet;
- знання оргтехніки (факс, ксерокс, принтер, сканер);

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: