• PRO

Діана

Бухгалтер, 20 000 UAH

Considering positions:
Бухгалтер, Бухгалтер з первинної документації
Employment type:
full-time, part-time
Age:
38 years
City:
Voznesensk

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Бухгалтер відділу з організації харчування

from 05.2021 to 06.2025 (4 years 1 month)
ТОВ "АСІКС-ГРУП", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Робота з первинною документацією;
- Введення накладних на надходження товару;
- Проведення реалізації відвантаженої продукції;
- Проведення списання продуктів харчування відповідно до меню;
- Виписка щоденних накладних;
- Проведення звірки з контрагентами;
- Формування пакетів документів для оплати за надані послуги із забезпечення продуктами харчування;
- Оформлення видаткових накладних та актів в програмі DOT-Chain;
- Участь у проведені ревізії та інвентаризації складу.

Бухгалтер

from 12.2020 to 02.2021 (2 months)
Кадры делового мира, Миколаїв (Освіта, наука)

В процесі навчання отримала практичний досвід по роботі в 1С: 8 з первинними документами, а саме:
- ведення бази даних по контрагентам;
- внесення даних по договорам та рахункам;
- оформлення платіжних доручень;
- контроль оплати рахунків постачальників;
- введення складського обліку ТМЦ (надходження/витрати);
- реєстрація податкових накладних;
- оформлення довіреностей, податкових накладних, прибуткових і видаткових накладних, касових ордерів;
- звірка з постачальниками

Менеджер з персоналу

from 11.2018 to 08.2020 (1 year 9 months)
ТОВ "СП "ПАЕК", Миколаїв (Сільське господарство, агробізнес)

-Ведення кадрового діловодства в повному обсязі підзвітних підприємств;
-Формування штатного розпису підзвітних підприємств;
-Ведення особових справ працівників на підзвітних підприємств;
-Облік відпусток;
-Розробка та впровадження документованих процедур з кадрової політики компанії;
-Розробка посадових інструкцій

Менеджер з персоналу

from 01.2018 to 11.2018 (10 months)
ТОВ "Ойлтранстермінал", Миколаїв (Сільське господарство, агробізнес)

-Прийом, переведення, звільнення працівників;
-Формування особових справ працівників;
-Ведення табелів обліку робочого часу працівників;
-Прийом і обробка листів непрацездатності; розрахунок страхового стажу працівників;
-Облік відпусток працівників (основна щорічна, соціальна, додаткова за шкідливість, відпусток без збереження заробітної плати за угодою сторін);
-Оформлення працівників у відрядження (Наказ на відрядження + кошторис);
-Формування штатного розпису підприємства, організаційної структури;
-Розробка посадових інструкцій працівників;
-Ведення обліку окремих категорій працівників (осіб з інвалідністю, матерів, що виховують двох дітей у віці до 14 років, одинокі матері, матері, що виховують дітей з інвалідністю).
-Організація закупок новорічних подарунків для дітей працівників (формування списку, заключення договору купівлі та специфікації до нього).
-Планування бюджету відділу кадрів;
-Організація внутрішнього і зовнішнього навчання персоналу.
-Подання звітності до Центру зайнятості (звіт про прийнятих працівників, звіт про попит на робочу силу); подання звітності до ДПІ (про прийом працівників), Подання звіту 10-ПН, подання звіту РВК про наявність автотранспорту на підприємстві.

Секретар

from 07.2009 to 12.2017 (8 years 5 months)
ТОВ "Ойлтранстермінал", Миколаїв (Сільське господарство, агробізнес)

Основне завдання - забезпечення ефективного документообігу на підприємстві.
1. Створення бази даних для зберігання та обліку вхідної, вихідної документації, наказів з основної діяльності, службових записок.
2. Ведення реєстру договорів. Створення бази договорів.
3. Підготовка розпорядчих документів по підприємству (накази, розпорядження, Акти комісійні), листів (відповіді, підтвердження, запити тощо) відповідно до норм ДСТУ 4163-2003.
-Робота з контрагентами від проведення тендеру до введення первинних бухгалтерських документів (Рахунків, Актів виконаних робіт, розрахункових накладних, Договорів купівлі/продажу/надання послуг) :
-Укрпошта (договір оренди на а/с, закупку ЗПО, конвертів, формування централізованої підписки на періодичні видання);
-Закупівля продуктів харчування для офісу (ТАВРІЯ В);
-Співпраця з кур'єрськими службами для відправлення кореспонденції (Нова Пошта, КСД, ТНТ)
4. Формування бюджету витрат в межах свого підрозділу.
5. Ведення протоколів нарад з виробничих питань.
6. Виконання доручень керівника підприємства.

Education

Чорноморський державний університет ім. Петра Могили (Миколаїв)

Факультет соціології, магістр соціальної роботи, диплом з відзнакою, Николаев
Higher, from 2004 to 2009 (4 years 10 months)

Additional education and certificates

Основи документаційного забезпечення управління: адміністративна система документування та кадрове діловодство

Київ, 2009

Knowledge and skills

  • MS Office
  • 1С:Підприємство
  • MS Outlook
  • BAS Бухгалтерія
  • DOT-Chain
  • Кадрове адміністрування

Language proficiencies

  • English — average
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Особисті якості:
відповідальність;
старанність;
вміння працювати в команді та самостійно;
стресостійкість;
аналітичний склад розуму;
здатність швидко навчатися;
позитивна життєва позиція;
ініціативність;
комунікабельність.

Сімейний стан: заміжня, маю 2-х дітей (2013 р.н, 2015 р.н).

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: