- PRO
Єгор
Бізнес-аналітик
- Employment type:
- part-time
- Age:
- 45 years
- City of residence:
- Kharkiv
- Ready to work:
- Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/6796412/
Work experience
Керівник проєктів з автоматизації бізнес процесів
from 11.2019 to 05.2025
(5 years 6 months)
Аптека 911, Харків (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
* Організація проведення робіт із реалізації затверджених IT проектів (проектний офіс). Координація роботи проектної команди
Аналіз та обговорення в експертних групах пропозицій, що надійшли з доопрацювання та оптимізації існуючих софт рішень. Створення єдиного вікна передачі ТЗ розробникам. Актуалізація єдиного реєстру завдань із доопрацювання. Тестування та подальше інформування та виконані розробки
* Систематизація єдиної IT інфраструктури Компанії. Ведення єдиного переліку існуючих програм рішень у прив'язці до бізнес-процесів Компанії. Актуалізація, доопрацювання, наповнення. Стандартизація нормативної документації
* Організація взаємодії з доробок та нових завдань з автоматизації процесів з розробниками: Бітрікс, HR бот, EFFIE
* Участь у вирішенні точкових/локальних питань, що надходять від різних зацікавлених сторін
Бізнес аналітик
from 03.2018 to 05.2019
(1 year 2 months)
Продуктова та сервісна ІТ-компанія (банківська сфера), Харків (IT)
Аналізу вимог замовника, управління проєктами; Опис та оптимізація бізнес-процесів; Створення проєктної аналітичної документації (BRS, FRS, SRS); Робота з інтеграційними системами банку
Начальник відділу контролю якості та ефективності
from 07.2002 to 02.2018
(15 years 7 months)
Інститут монокристалів НАН України, Харків (Хімічна промисловість, фармацевтика)
1. Управління процедурами тестування та сертифікації продукції; Аналіз та оптимізація виробничого процесу. Розробка критеріїв та методів необхідних для ефективного виробництва; Навчання персоналу. Виробничі аудити; Робота з невідповідністю (CAPA). Організація зворотного зв'язку із замовниками.
2. Управління робочими групами у проектах з оптимізації бізнес-процесів; Проведення інформаційних семінарів та презентацій співробітникам; Розробка та написання статистичних звітів з використанням різних математичних методів; Робота з невідповідностями.
3. Розробка та впровадження систем управління. Визначення основних показників ефективності (KPI); Розробка/реінжиніринг бізнес процесів та їх KPI; Розробка / корекція внутрішньої документації
Education
ХНУ им. В.Н. Каразина
Економічний факультет, Харьков
Higher, from 2003 to 2005 (2 years)
Фінанси
ХНУ им. В.Н. Каразина
Механіко-математичний факультет, Харьков
Higher, from 1997 to 2002 (5 years)
Прикладна математика, механіка
Additional education and certificates
Green Forest
2020
Certificate
PM School
2018
Certificate
Production Management. Quality Management KAIZEN
2016
Audit of the Quality Management System. The requirements of ISO 9001
2015
Language proficiencies
English — above average
Additional information
Керівник проектів з розробки, стандартизації та впровадження бізнес-процесів з досвідом понад 10 років у вітчизняних та зарубіжних компаніях.
Основні напрямки діяльності:
- розробка та впровадження бізнес процесів;
- створення та впровадження різних типів виробничої документації;
- проведення аудитів, пов'язаних з оцінкою ефективності виробництва;
- Підготовка та сертифікація компаній відповідно до стандарту ISO 9001
PDCA аналіз; Сильні комунікаційні навички; Розуміння методологій: Waterfall, RUP, Agile (SCRUM, Kanban), 6 Sigma; Software Testing Principles; створення проектної документації (Vision, SRS, WBS, Gantt chart); Навчання персоналу (семінари & презентації, оne-to-one meetings); Управління ризиками.
Business analyst. Розуміння сучасної практики збору вимог та аналізу, вміння застосовувати їх на практиці.
Досвід у виявленні та розробки функціональних вимог, включаючи use cases, technical tasks, та SRS технічні завдання. Знання основних засад розробки програмного забезпечення.
- Аналітика: здатність оцінювати інформацію, зібрану з безлічі джерел; розкласти високорівневу інформацію на деталі; абстрагуватися від низькорівневої інформації до більш загального розуміння.
- Моделювання: можливість відображати вимоги до графічних форм, що доповнюють текст, включаючи використання різних мов моделювання.
- Комунікація: здатність ефективно передавати інформацію про станштабів і технічного персоналу.
Більш детальна інформація за посиланням:
https://nean.com.ua/ua/
https://nean.com.ua/ua/retail/
More resumes of this candidate
- PRO
Kharkiv, Remote
Higher education · Part-time
- Руководитель проектов по оптимизации бизнес процессов, Стандартизация бизнеса, 11 years 9 months
- Менеджер проектов, Folio, 6 years
- PRO
Considering positions: Бизнес-аналитик, Менеджер роботи з клієнтами, Заступник генерального директора
Dnipro, Kyiv, 4 more cities
Higher education · Part-time
- Керівник проєкту, Аптека 911, 5 years 8 months
- Керівник проєкту, Стандартизация бизнеса, 12 years 3 months
Similar candidates
-
Бізнес-аналітик
Remote, Kharkiv -
Бізнес-аналітик
Remote -
CFO
Remote -
Бухгалтер, економіст, фінансист, помічник, асистент (junior)
12000 UAH, Remote, Odesa -
Бізнес-аналітик
Remote -
Бізнес-аналітик
Remote