Анастасія

Адміністратор, оператор контакт-центру, 18 000 UAH

Considering positions: Адміністратор, оператор контакт-центру, Менеджер з продажу, Фахівець служби підтримки
Employment type: full-time
Age: 27 years
City of residence: Odesa
Ready to work: Odesa, Remote
Considering positions:
Адміністратор, оператор контакт-центру, Менеджер з продажу, Фахівець служби підтримки
Employment type:
full-time
Age:
27 years
City of residence:
Odesa
Ready to work:
Odesa, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Адміністратор

from 04.2023 to now (2 years 9 months)
Амбулаторія сімейного лікаря, ТОВ, Одеса (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Прийом вхідних дзвінків та опрацювання вихідної лінії, консультація пацієнтів щодо послуг клініки, запис на прийоми до лікарів, робота з різними каналами зв'язку.

Менеджер з продажу

from 12.2022 to 04.2023 (5 months)
Сервер Молл, ООО, Одеса (IT)

Продаж товару та послуг компанії, пошук та залучення нових клієнтів, комунікація з ними та ведення бази в CRM системі.

Оператор call-центра

from 09.2021 to 12.2022 (1 year 4 months)
Клініка Святої Катерини, Одеса (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Консультація клієнтів в телефонному режимі, запис на прийоми до лікарів.

Additional information

Резюме
Марчук Анастасія Андріївна
Ціль: розвиток в професійній сфері.
Очікуваний рівень заробітної плати : від 15000 тисяч гривень.
Дата народження: 14.04.1998
Місто : Одеса
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Сімейний стан :

Освіта :
2018р., Одеський державний університет внутрішніх справ, бакалавр, спеціальність «Правоохоронна діяльність».
Досвід роботи :
01.03.2019 – 01.09.2021
Другий Суворовський відділ державної виконавчої служби у місті Одесі Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса)
Посада : спеціаліст
Посадові обов’язки
1. Ведення архіву
2. Ведення номенклатурних справ
3. Реєстрація та відправка вихідної кореспонденції
4. Оброблення телефонних дзвінків


З 2023 працюю оператором в медичному інформаційному центрі, є досвід роботи в програмі 1С, бінотел, комунікація з пацієнтами через різні месенджери, запис на прийом та вирішення конфліктних ситуацій.
Причина зміни місця роботи: бажання збільшити рівень заробітної плати та професійний розвиток.

Додаткова інформація :
Знання іноземних мов : початковий рівень англійської мови, на стадії вивчення.
Володіння комп’ютером : досвідчений користувач ( Microsoft Word, Microsoft Excel), уміння швидко набирати тексти.
Особисті якості : просторове мислення, зацікавленість в робочому процесі, посидючість, уважність, відповідальність, безконфліктність, комунікабельність, вміння обробляти велику кількість інформації.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: