Resume from September 26, 2023

Вікторія

Менеджер з персоналу, 20 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
28 years
City:
Uzhhorod

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Соціальний працівник,ментор, громадський діяч,

from 08.2022 to 08.2023 (1 year)
Громадська організація, Ужгород (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Під час проєктної діяльності отримала досвід у різних галузях, зокрема ментором, ораганізатором навчання
для вчителів по всій Україні.
Маю великий досвід в комунікації з людьми

Головний державний ревізор інспектор

from 12.2018 to 08.2022 (3 years 8 months)
Головне управління держаної податкової служби України, Ужгород (Державні організації)

Продавець

from 01.2018 to 05.2021 (3 years 4 months)
власна справа, Вся Україна (Роздрібна торгівля)

Знаю як знайти підхід до людини. Вивчала менеджмент управління персоналом. Маю досвід у сфері продажу, та комунікації з персоналом.

Education

Курси

Київ
Specialized secondary, from 2021 to 2022 (1 year)

Навчаюсь на дизайнера інтер’єру

УжНУ

Факультет суспільних наук , соціальна робота , соціальний педагог, практичний психолог, Ужгород
Higher, from 2012 to 2018 (5 years 5 months)

Магістр з відзнакою ( денна форма навчання ). Вивчала менеджмент управління персоналом , та відвідувала тренінги особистісного росту.

Knowledge and skills

Користувач ПК MS Excel MS Word Користувач Internet MS Office Windows MS PowerPoint Email Google Водійські права кат. B

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • English — average

Additional information

Особисті якості :
Цілеспрямована, відповідальна, комунікабельна, орієнтована на результат.
Володію українською, російською мовами вільно. Англійською на розмовному рівні.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: