• PRO

Ганна

Адміністратор онлайн-школи, 20 000 UAH

Employment type:
full-time, part-time
Age:
42 years
City of residence:
Other countries
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Інспектор відділу кадрів

from 09.2019 to now (5 years 11 months)
АТБ-маркет, Дніпро (Роздрібна торгівля)

- введення кадрової документації в програмі 1С 8;
- оформлення прийому на роботу, переведення по підприємству, звільнення співробітників згідно з КЗпП;
- оформлення всіх видів відпусток;
- первинне опрацювання та перевірка лікарняних листів;
- підрахунок трудового стажу для лікарняного листа;
- введення особистих карток співробітників компанії;
- заповнення, облік і зберігання трудових книжок;
- формування та введення особистих справ співробітників;
- кількість співробітників понад 1000 осіб;
- консультування співробітників компанії з кадрових питань

Діловод

from 05.2009 to 09.2019 (10 years 4 months)
Київстар, Дніпро (Телекомунікації, зв'язок)

-введення кадрової документації в програмі Ulcimus ;
-оформлення прийому на роботу, переведення по підприємству, звільнення співробітників згідно КЗпП;
- оформлення всіх видів відпусток, лікарняних листів;
- введення особистих карток співробітників компанії;
- введення щомісячного табельного обліку робочого часу співробітників компанії;
- заповнення, облік і зберігання трудових книжок;
- участь у квартальному та річному оцінюванні працівників;
- підготовка та здача звітності до державних органів;
- підготовка списків і звітів на медичне та пенсійне страхування;
- підготовка внутрішньої звітності по філії: за чисельністю персоналу, за кількісним складом;
- архівація документів;
оформлення та введення обліку відряджень співробітників компанії;
- оформлення та облік довіреностей на отримання товару;
- штат співробітників філії понад 180 осіб;
- робота з філіальною мережею.

Інспектор відділу кадрів

from 02.2007 to 03.2009 (2 years 1 month)
ЗАО АБ «Радабанк», Дніпро (Фінанси, банки, страхування)

Вересень 2008р.- березень 2009р. консультант відділу обслуговування клієнтів:
- залучення Клієнтів у рамках кредитних продуктів і програм Банку;
- консультація Клієнтів щодо питань кредитування суб'єктів малого та середнього бізнесу;
-організація та проведення переговорів з існуючими та потенційними клієнтами Банку з питань їхньої співпраці з Банком за всіма напрямками їхньої діяльності, відвідування офісу Клієнта;
-організація та участь у виїзних перевірках наявності та стану майна, що пропонується як забезпечення;
- підготовка та супровід процесу укладення кредитних договорів, договорів застави, іпотеки, поруки;
-внесення копій документів, які сканують, та заповнення електронної Анкети-заяви, необхідних для проведення фінансового та соціально-економічного аналізу Клієнта, до Бази даних;
-організація підписання кредитного договору та договорів, що забезпечують належне виконання зобов'язань Позичальника за кредитним договором;
-формування кредитних досьє в частині документів, що відносяться до іпотечної кредитної угоди згідно з вимогами, що встановлені в Банку, забезпечення збереження документів до моменту передачі їх до Відділу обслуговування клієнтів.
Лютий 2007 р. - вересень 2008 р. секретар - референт, інспектор з кадрів:
- підготовка наказів з кадрів та основної діяльності;
- оформлення прийомів, переведень і звільнень працівників;
- пошук і підбір персоналу;
- формування та ведення особових справ співробітників;
- заповнення, облік трудових книжок;
- облік надання відпусток, складання графіка відпусток;
- ведення табеля обліку робочого часу.
- ведення діловодства банку;
- організація телефонних переговорів;
- ведення обліку та реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції;
- приймання та надсилання документів поштою, факсом, телефонограмою;
- організаційно-технічне забезпечення відрядних поїздок;
- організація ділових зустрічей;

Методист

from 08.2005 to 09.2006 (1 year 1 month)
Днепропетровский национальный университет, Дніпро (Освіта, наука)

-ведення кадрового обліку (підготовка документів про прийом на роботу, ведення особових справ, табель обліку робочого часу);.
-формування кошторису на майбутній рік;
-нарахування погодинної заробітної плати.
-організація діловодства;
-організаційно-технічне забезпечення поїздок у відрядження;
-організація телефонних переговорів;
-ведення обліку та реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції;
-приймання та надсилання документів факсом, телефонограмою;

Education

Дніпропетровський університет ім. А.Нобеля

Економічний факультет, спеціальнісь «Фінанси», Дніпро
Higher, from 2007 to 2009 (2 years)

Дніпропетровський національний університет

Біолого-екологічний факультет, спеціальність «Фізіологія і психологія людин і тварин"», Дніпро
Higher, from 2000 to 2005 (5 years)

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • Пользователь ПК
  • Пользователь Internet
  • MS Outlook
  • Outlook Express
  • MS PowerPoint
  • Старанність
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Ведення документації
  • Управління командою
  • Лідерство
  • Відповідальність

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Polish — average

Additional information

Особисті якості: комунікабельність, уважність, пунктуальність, відповідальність, вміння працювати самостійно і в колективі, цілеспрямованість, висока працездатність, готовність і бажання навчатися, підвищувати кваліфікацію.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: