- PRO
Вікторія
Директор, керівник відділу маркетингу
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 51 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/6905931/
Work experience
Директор з маркетингу
from 07.2024 to 06.2025
(11 months)
ТОВ Авес Авто, Київ (Послуги для населення та бізнесу)
1. Розробка маркетингової стратегії спільно з керівниками напрямів продажу (В2В/В2С):
• Аналіз ринку, конкурентів та споживчих тенденцій;
• Визначення цільової аудиторії та сегментація ринку;
• Розробка короткострокових і довгострокових маркетингових планів;
• Управління рекламними кампаніями (Google Ads, Meta Ads).
2. Управління командою:
• Організація роботи маркетингового відділу;
• Розподіл завдань серед співробітників та контроль їх виконання;
• Постановка задач та контроль за виконанням планів.
3. Рекламна діяльність:
• Співпраця з підрядниками, агентствами та медіа-партнерами;
• Підготовка ТЗ, контроль за розробкою рекламних матеріалів (банери, відео, друкована продукція тощо).
4. Аналітика та звітність:
• Аналіз ефективності проведених кампаній;
• Підготовка звітів та презентацій для керівництва компанії.
5. Взаємодія з іншими відділами, участь у формуванні іміджу компанії.
ДОСЯГНЕННЯ:
• Успішно створено комплексну маркетингову стратегію, яка враховує особливості B2B та B2C сегментів, що призвело до збільшення продажів;
• Проаналізовано та змінено підрядника для рекламних кампаній у Google Ads і Meta Ads, що збільшило трафік на сайт на 25% і конверсію на 13%. Оптимізовано рекламний бюджет, скоротивши витрати на 20% без втрати ефективності;
• Реорганізовано роботу відділу маркетингу, підвищивши продуктивність команди на 25%;
• Впроваджено систему аналізу ефективності маркетингових кампаній для оптимізації ресурсів;
• Розширено охоплення аудиторії завдяки колабораціям із ключовими медіа-партнерами;
• Створено регулярну звітність для керівництва, яка надала чітку картину ефективності діяльності маркетингового відділу.
Керівник відділу маркетингу
from 11.2018 to 06.2024
(5 years 7 months)
Медичний центр «АВІЦЕННА МЕД», м.Київ (багатопрофільний медичний центр), Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
• Стратегічне планування розвитку медичного центру (аналіз конкурентів, оцінка потенціалу, визначення напрямів розвитку);
• Моніторинг маркетингової активності конкурентів;
• Просування послуг медичного центру: розробка сайту компанії, рекламно-інформаційної продукції, робота з підрядниками,
контроль ефективності роботи соціальних мереж та сайту (SEO, SMM, Google AdWords);
• Формування партнерських відносин: проведення презентацій, укладання договорів із компаніями-партнерами Doc.ua.,
Licarni.com, страхові компанії та ін;
• Робота з формування іміджу медичного центру (контроль рівня сервісу та якості надання послуг).
ДОСЯГНЕННЯ:
•відкриття медичного центру і створення команди маркетингу;
•розроблені сайт, фірмовий стиль, маркетингова стратегія;
•впровадження CRM системи;
•запущена програма лояльності;
•досягнення показників середнього завантаження кабінету протягом місяця близько 86%, коефіцієнту запису 0,82;
•досягнення високих показників пошукового трафіку (виведення сайту на 1-2 сторінку Google за допомогою СЕО просування);
•підвищення конверсії сайту при показнику ROI 233,2 %;
•зростання кількості первинних консультацій на 35% протягом першого місяця після впровадження СJM
Керівник відділу маркетингу
from 10.2016 to 03.2022
(5 years 5 months)
ТОВ «ЧЕЛТОН», м.Київ (офіційний представник ТМ «CHELTON» (чай) в Україні), Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
•Постановка роботи відділу з «0», розробка структури, положення про відділ та посадові інструкції;
•Безпосереднє керівництво колективом із 4-5 працівників, дистанційна організація роботи 15-20 регіональних представників;
•Планування річного рекламного бюджету підприємства;
•Розробка маркетингової стратегії просування торгової марки; контроль використання та оцінка ефективності запланованих
витрат;
•Виведення нової торгової марки на ринок в національних масштабах, позиціонування товару;
•Впровадження дослідницьких програм: сегментація ринку та аналіз сегментів ринку; визначення потреб покупців;
•Аналіз конкурентного середовища;
• Проведені ефективні заходи щодо стимулювання збуту;
•Проведення переговорів із торговельними мережами, підписання маркетингових річних договорів, планування та контроль
їх виконання;
•Розробка концепції та методів мерчандайзингу всередині торгової мережі, контроль розміщення рекламних матеріалів;
•Розробка, підтримка та просування веб-сайту компанії, сторінок в соціальних мережах;
•Робота з РА та PR - агентствами;
•Робота з торговими представниками по Україні (телефонна, поштова, e-mail);
•Методичне керівництво дилерською службою та її забезпечення всієї необхідною рекламною документацією.
Начальник відділу маркетингу та реклами (проектна робота)
from 05.2016 to 12.2016
(7 months)
Громадська організація «Халом», Київ (Освіта, наука)
• Аналіз ринку конкурентів, субринків;
• Розробка та затвердження напрямків діяльності, формування викладацького складу;
• Розробка позиціонування, ціноутворення, логотипу, бренд бука, сайту;
• Формування маркетингового плану і бюджету (PR & Marketing);
• Організація і проведення Дня відкритих дверей (концепція, бюджет, програма);
• Запуск PR компанії (SMM, SEO, зовнішня / радіо реклама);
• Розробка поліграфічної та сувенірної продукції;
• Розробка повного циклу відвідування клієнтом центру (цілі і завдання по блокам Arts & Crafts + Sport & Dance);
• Маркетинговий супровід роботи ресепшионіста, дитячих / дорослих заходів.
Начальник відділу маркетингу та реклами
from 07.2009 to 05.2016
(6 years 10 months)
ТОВ «Белактрис груп», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
• Ціноутворення продукту на ринку і управління асортиментом на ринках України та Польщі;
• Розробка нової рекламної стратегії позиціонування ТМ;
• Організація і проведення масштабної рекламної ТВ кампанії (Україна);
• Формування маркетингового і PR-бюджетів;
• Організація, проведення, контроль і аналіз маркетингових і PR-заходів;
• Розробка та контроль проведення трейд-маркетингових проектів, циклу виробництва рекламно-сувенірної продукції, пакування
ДОСЯГНЕННЯ:
• було проведено аналіз (у т.ч. з допомогою web-аналітики) ефективності рекламних і іміджевих кампаній;
• розроблені: місія компанії, фірмовий стиль, брендбук;
• проведено редизайн сайту;
• був оптимізований рекламний бюджет, витрати якого скоротилися на 15-20%;
• за підсумками проведених консультацій з директорським складом компанії, були впроваджені ефективні мотиваційні інструменти в роботі з персоналом;
• розроблено та впроваджено проект просування продукту в місцях продажу.
Менеджер з реклами (керівник медичного напрямку)
from 07.2007 to 07.2008
(1 year)
ТОВ «РА« Каскад-Медікал», Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
• Вивчення ринку збуту і купівельного попиту; збір інформації для бази даних;
• Складання маркетингово-рекламних планів по просуванню продукції;
• Планування і управління річним маркетинговим бюджетом. Контроль використання та оцінка ефективності запланованих витрат;
• Розробка рекламно-маркетингової стратегії просування торгової марки;
• Керівництво, планування та координація робіт з проведення рекламних компаній в медичних, аптечних установах;
• Організація проведення семінарів, симпозіумів, підготовка до участі у виставці;
• Створення презентацій для медичних представників;
• Формування бази ЗМІ та умов роботи з ними, розміщення реклами, зворотній зв'язок;
• Аналіз конкурентного середовища, оцінка конкурентних переваг;
• Координування розробки упаковки, виведення на ринок нових мед.препаратів і БАД;
• Розробка концепції та координування випуску корпоративної газети, написання і редагування статей;
• Розробка рекламно-інформаційних матеріалів, сувенірної продукції, координування замовлень, пов'язаних з виробництвом всіх видів поліграфічної, POS та сувенірної продукції.
Education
МАУП
Міжнародний маркетинг і реклама, Київ
Higher, from 2006 to 2009 (2 years 10 months)
Київське медичне училище №3
Сестринська справа, Київ
Specialized secondary, from 1992 to 1996 (3 years 10 months)
Additional education and certificates
Дія. Цифрова освіта
1 день
Certificate
Knowledge and skills
- Пользователь Internet
- Користувач Internet
- MS Outlook
- Internet Explorer
- Outlook Express
- 1С:Підприємство
- CorelDRAW
- Adobe Illustrator
- Express
- Креативність
- Уміння аналізувати
- Зйомка stories
- Canva
- Створення Reels
- Розробка контент-плану
- Налаштування таргетованої реклами
- Ведення соціальних мереж
- Проведення розіграшів
- Google Analytics
- Ремаркетинг
- MS Excel
- Проведення промокампаній
- Комунікабельність
- Facebook Ads Manager
Language proficiencies
- English — beginner
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
Additional information
Маю значний досвід успішних проектних робіт (просування косметики, продуктів харчування, інтернет магазину, кафе).
Багатозадачність-ось та якість, яку я придбала за час роботи в маркетингу.
Ініціативність, відповідальність, наполегливість, розвиток в різних сферах діяльності, доведення цілей до кінця, комунікабельність, активна життєва позиція-також, ті якості, якими я пишаюся і застосовую в роботі і в житті.
Повне резюме вишлю за запитом.
Hard skills:
•Постановка роботи відділу маркетинга з «0», розробка структури, положення про відділ та посадові інструкції;
•Стратегічне планування розвитку компанії: аналіз конкурентів, оцінка потенціалу, визначення напрямів розвитку, розробка маркетингової стратегії;
•Маркетингові дослідження: конкурентне середовище, причини відтоку покупців, виявлення больових точок; SWOT-аналіз, складання портрету роздрібного споживача;
•Моніторинг маркетингової активності конкурентів;
•Планування і реалізація річного рекламного бюджету компанії, контроль використання та оцінка ефективності запланованих витрат;
•Виведення нової торгової марки на ринок в національних масштабах, позиціонування товару;
•Розробка та впровадження корпоративного стилю компанії: бренд-бук, мерч-бук;
•Створення (редизайн) сайту компанії (розробка структури сайту, підготовка матеріалу, ТЗ підрядникам, контроль виконання);
•Налаштування, контроль Digital маркетингу: SMM (акції, блогери, конкурси), Google Analytics, Facebook ADS, Google ADS, СЕО просування, viber, e-mail розсилки;
•Offline просування: метро, транспорт, борди (плюсова рентабельність каналів), трейд-маркетингова активність (BTL акції, розробка стандартів викладки, концепції та методів мерчандайзингу, проект «таємний покупець»);
•Цикл виробництва поліграфічної, рекламно-сувенірної продукції, упаковки (постановка ТЗ, пошук підрядника, контроль виконання);
•Аналітика: ОТS, GRP, трафік ресурсу, позиції в пошукових системах, конверсія, CTR, CPC, CPS, ROI.
More resumes of this candidate
- PRO
Considering positions: Маркетолог, Інтернет-маркетолог, Продакт-менеджер, 4 more positions
Kyiv
Higher education · Full-time, part-time
- Маркетолог/ Бренд менеджер, Авес Авто, 11 months
- Головний маркетолог, Медичний центр «АВІЦЕННА МЕД», м.Київ (багатопрофільний медичний центр), 5 years 7 months
Similar candidates
-
Заступник керівника відділу
80000 UAH, Kyiv, Kropyvnytskyi -
Керівник відділу
Kyiv, Vinnytsia , more 7 cities -
Маркетинговий директор
Kyiv -
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Kyiv, Dnipro , more 4 cities -
Керівник відділу
Kyiv -
Начальник відділу з управляння персоналом
50000 UAH, Kyiv, Kharkiv