• PRO

Вікторія

Директор, керівник відділу маркетингу

Employment type:
full-time, part-time
Age:
51 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Директор з маркетингу

from 07.2024 to 06.2025 (11 months)
ТОВ Авес Авто, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

1. Розробка маркетингової стратегії спільно з керівниками напрямів продажу (В2В/В2С):
• Аналіз ринку, конкурентів та споживчих тенденцій;
• Визначення цільової аудиторії та сегментація ринку;
• Розробка короткострокових і довгострокових маркетингових планів;
• Управління рекламними кампаніями (Google Ads, Meta Ads).
2. Управління командою:
• Організація роботи маркетингового відділу;
• Розподіл завдань серед співробітників та контроль їх виконання;
• Постановка задач та контроль за виконанням планів.
3. Рекламна діяльність:
• Співпраця з підрядниками, агентствами та медіа-партнерами;
• Підготовка ТЗ, контроль за розробкою рекламних матеріалів (банери, відео, друкована продукція тощо).
4. Аналітика та звітність:
• Аналіз ефективності проведених кампаній;
• Підготовка звітів та презентацій для керівництва компанії.
5. Взаємодія з іншими відділами, участь у формуванні іміджу компанії.
ДОСЯГНЕННЯ:
• Успішно створено комплексну маркетингову стратегію, яка враховує особливості B2B та B2C сегментів, що призвело до збільшення продажів;
• Проаналізовано та змінено підрядника для рекламних кампаній у Google Ads і Meta Ads, що збільшило трафік на сайт на 25% і конверсію на 13%. Оптимізовано рекламний бюджет, скоротивши витрати на 20% без втрати ефективності;
• Реорганізовано роботу відділу маркетингу, підвищивши продуктивність команди на 25%;
• Впроваджено систему аналізу ефективності маркетингових кампаній для оптимізації ресурсів;
• Розширено охоплення аудиторії завдяки колабораціям із ключовими медіа-партнерами;
• Створено регулярну звітність для керівництва, яка надала чітку картину ефективності діяльності маркетингового відділу.

Керівник відділу маркетингу

from 11.2018 to 06.2024 (5 years 7 months)
Медичний центр «АВІЦЕННА МЕД», м.Київ (багатопрофільний медичний центр), Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

• Стратегічне планування розвитку медичного центру (аналіз конкурентів, оцінка потенціалу, визначення напрямів розвитку);
• Моніторинг маркетингової активності конкурентів;
• Просування послуг медичного центру: розробка сайту компанії, рекламно-інформаційної продукції, робота з підрядниками,
контроль ефективності роботи соціальних мереж та сайту (SEO, SMM, Google AdWords);
• Формування партнерських відносин: проведення презентацій, укладання договорів із компаніями-партнерами Doc.ua.,
Licarni.com, страхові компанії та ін;
• Робота з формування іміджу медичного центру (контроль рівня сервісу та якості надання послуг).

ДОСЯГНЕННЯ:
•відкриття медичного центру і створення команди маркетингу;
•розроблені сайт, фірмовий стиль, маркетингова стратегія;
•впровадження CRM системи;
•запущена програма лояльності;
•досягнення показників середнього завантаження кабінету протягом місяця близько 86%, коефіцієнту запису 0,82;
•досягнення високих показників пошукового трафіку (виведення сайту на 1-2 сторінку Google за допомогою СЕО просування);
•підвищення конверсії сайту при показнику ROI 233,2 %;
•зростання кількості первинних консультацій на 35% протягом першого місяця після впровадження СJM

Керівник відділу маркетингу

from 10.2016 to 03.2022 (5 years 5 months)
ТОВ «ЧЕЛТОН», м.Київ (офіційний представник ТМ «CHELTON» (чай) в Україні), Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•Постановка роботи відділу з «0», розробка структури, положення про відділ та посадові інструкції;
•Безпосереднє керівництво колективом із 4-5 працівників, дистанційна організація роботи 15-20 регіональних представників;
•Планування річного рекламного бюджету підприємства;
•Розробка маркетингової стратегії просування торгової марки; контроль використання та оцінка ефективності запланованих
витрат;
•Виведення нової торгової марки на ринок в національних масштабах, позиціонування товару;
•Впровадження дослідницьких програм: сегментація ринку та аналіз сегментів ринку; визначення потреб покупців;
•Аналіз конкурентного середовища;
• Проведені ефективні заходи щодо стимулювання збуту;
•Проведення переговорів із торговельними мережами, підписання маркетингових річних договорів, планування та контроль
їх виконання;
•Розробка концепції та методів мерчандайзингу всередині торгової мережі, контроль розміщення рекламних матеріалів;
•Розробка, підтримка та просування веб-сайту компанії, сторінок в соціальних мережах;
•Робота з РА та PR - агентствами;
•Робота з торговими представниками по Україні (телефонна, поштова, e-mail);
•Методичне керівництво дилерською службою та її забезпечення всієї необхідною рекламною документацією.

Начальник відділу маркетингу та реклами (проектна робота)

from 05.2016 to 12.2016 (7 months)
Громадська організація «Халом», Київ (Освіта, наука)

• Аналіз ринку конкурентів, субринків;
• Розробка та затвердження напрямків діяльності, формування викладацького складу;
• Розробка позиціонування, ціноутворення, логотипу, бренд бука, сайту;
• Формування маркетингового плану і бюджету (PR & Marketing);
• Організація і проведення Дня відкритих дверей (концепція, бюджет, програма);
• Запуск PR компанії (SMM, SEO, зовнішня / радіо реклама);
• Розробка поліграфічної та сувенірної продукції;
• Розробка повного циклу відвідування клієнтом центру (цілі і завдання по блокам Arts & Crafts + Sport & Dance);
• Маркетинговий супровід роботи ресепшионіста, дитячих / дорослих заходів.

Начальник відділу маркетингу та реклами

from 07.2009 to 05.2016 (6 years 10 months)
ТОВ «Белактрис груп», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Ціноутворення продукту на ринку і управління асортиментом на ринках України та Польщі;
• Розробка нової рекламної стратегії позиціонування ТМ;
• Організація і проведення масштабної рекламної ТВ кампанії (Україна);
• Формування маркетингового і PR-бюджетів;
• Організація, проведення, контроль і аналіз маркетингових і PR-заходів;
• Розробка та контроль проведення трейд-маркетингових проектів, циклу виробництва рекламно-сувенірної продукції, пакування

ДОСЯГНЕННЯ:
• було проведено аналіз (у т.ч. з допомогою web-аналітики) ефективності рекламних і іміджевих кампаній;
• розроблені: місія компанії, фірмовий стиль, брендбук;
• проведено редизайн сайту;
• був оптимізований рекламний бюджет, витрати якого скоротилися на 15-20%;
• за підсумками проведених консультацій з директорським складом компанії, були впроваджені ефективні мотиваційні інструменти в роботі з персоналом;
• розроблено та впроваджено проект просування продукту в місцях продажу.

Менеджер з реклами (керівник медичного напрямку)

from 07.2007 to 07.2008 (1 year)
ТОВ «РА« Каскад-Медікал», Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

• Вивчення ринку збуту і купівельного попиту; збір інформації для бази даних;
• Складання маркетингово-рекламних планів по просуванню продукції;
• Планування і управління річним маркетинговим бюджетом. Контроль використання та оцінка ефективності запланованих витрат;
• Розробка рекламно-маркетингової стратегії просування торгової марки;
• Керівництво, планування та координація робіт з проведення рекламних компаній в медичних, аптечних установах;
• Організація проведення семінарів, симпозіумів, підготовка до участі у виставці;
• Створення презентацій для медичних представників;
• Формування бази ЗМІ та умов роботи з ними, розміщення реклами, зворотній зв'язок;
• Аналіз конкурентного середовища, оцінка конкурентних переваг;
• Координування розробки упаковки, виведення на ринок нових мед.препаратів і БАД;
• Розробка концепції та координування випуску корпоративної газети, написання і редагування статей;
• Розробка рекламно-інформаційних матеріалів, сувенірної продукції, координування замовлень, пов'язаних з виробництвом всіх видів поліграфічної, POS та сувенірної продукції.

Education

МАУП

Міжнародний маркетинг і реклама, Київ
Higher, from 2006 to 2009 (2 years 10 months)

Київське медичне училище №3

Сестринська справа, Київ
Specialized secondary, from 1992 to 1996 (3 years 10 months)

Additional education and certificates

Дія. Цифрова освіта

1 день
Certificate

Knowledge and skills

  • Пользователь Internet
  • Користувач Internet
  • MS Outlook
  • Internet Explorer
  • Outlook Express
  • 1С:Підприємство
  • CorelDRAW
  • Adobe Illustrator
  • Express
  • Креативність
  • Уміння аналізувати
  • Зйомка stories
  • Canva
  • Створення Reels
  • Розробка контент-плану
  • Налаштування таргетованої реклами
  • Ведення соціальних мереж
  • Проведення розіграшів
  • Google Analytics
  • Ремаркетинг
  • MS Excel
  • Проведення промокампаній
  • Комунікабельність
  • Facebook Ads Manager

Language proficiencies

  • English — beginner
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Маю значний досвід успішних проектних робіт (просування косметики, продуктів харчування, інтернет магазину, кафе).
Багатозадачність-ось та якість, яку я придбала за час роботи в маркетингу.
Ініціативність, відповідальність, наполегливість, розвиток в різних сферах діяльності, доведення цілей до кінця, комунікабельність, активна життєва позиція-також, ті якості, якими я пишаюся і застосовую в роботі і в житті.
Повне резюме вишлю за запитом.

Hard skills:
•Постановка роботи відділу маркетинга з «0», розробка структури, положення про відділ та посадові інструкції;
•Стратегічне планування розвитку компанії: аналіз конкурентів, оцінка потенціалу, визначення напрямів розвитку, розробка маркетингової стратегії;
•Маркетингові дослідження: конкурентне середовище, причини відтоку покупців, виявлення больових точок; SWOT-аналіз, складання портрету роздрібного споживача;
•Моніторинг маркетингової активності конкурентів;
•Планування і реалізація річного рекламного бюджету компанії, контроль використання та оцінка ефективності запланованих витрат;
•Виведення нової торгової марки на ринок в національних масштабах, позиціонування товару;
•Розробка та впровадження корпоративного стилю компанії: бренд-бук, мерч-бук;
•Створення (редизайн) сайту компанії (розробка структури сайту, підготовка матеріалу, ТЗ підрядникам, контроль виконання);
•Налаштування, контроль Digital маркетингу: SMM (акції, блогери, конкурси), Google Analytics, Facebook ADS, Google ADS, СЕО просування, viber, e-mail розсилки;
•Offline просування: метро, транспорт, борди (плюсова рентабельність каналів), трейд-маркетингова активність (BTL акції, розробка стандартів викладки, концепції та методів мерчандайзингу, проект «таємний покупець»);
•Цикл виробництва поліграфічної, рекламно-сувенірної продукції, упаковки (постановка ТЗ, пошук підрядника, контроль виконання);
•Аналітика: ОТS, GRP, трафік ресурсу, позиції в пошукових системах, конверсія, CTR, CPC, CPS, ROI.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: