• PRO

Анастасія

Помічник керівника, заступник, асистент, 55 000 UAH

Considering positions:
Помічник керівника, заступник, асистент, Помічник керівника, Асистент керівника
Employment type:
full-time, part-time
Age:
33 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Помічник керівника

from 06.2024 to 06.2025 (1 year)
Приватна особа, Київ (ЗМІ, медіа)

-ведення графіку керівника
-пошук партнерів для співпраці
-повна комунікація з потенційними партнерами ,обговорення умов та заключення договорів
-пошук підрядного персоналу,контроль виконаної роботи
-організація зйомок ( локація,комунікація з доп.персоналом,допомога в створенні образів)
-зйомка рекламних роликів ( від ідеї до реалізації)
-супровід на кастинги/запис акторських проб
-робота зі сценарієм (підготовка до знімального процесу)
-створення контенту для соц.мереж ( зйомка,монтаж)
-підготовка матеріалу для презентацій
-підготовка до подій ,інтерв’ю
-замовлення квитків/трансферу
-тревел підтримка/супровід
-особисті доручення керівника
( Ведення адміністративно-господарських питань: контроль ремонту в квартирі, організація прибирання, хімчистки.
Забезпечення особистих потреб: закупівля продуктів, медикаментів, організація візитів до лікарів, комунікація з фахівцями у сфері здоров'я.
Організація дозвілля: пошук та організація відпочинку, заходів,бронювання ресторанів,готелів )

Заступник директора

from 07.2021 to 02.2024 (2 years 7 months)
Оздоровчий комплекс ( VIP рівня), Київ (Краса, фітнес, спорт)

Повна організація та контроль роботи комплексу ( до 25 чол)

-пошук персоналу,навчання та управління командою
-участь в розробці навчального матеріалу для персоналу ,weekly routine для кожного підрозділу .
-планування робочого графіку персоналу та запис бронювань
-розрахунок та виплата зп
-комунальні платежі
-комунікація та організація роботи ресторану ( робота з закупкою ,персоналом в т.ч. пошук фрілансу)
-зустріч та коммунікація з гостями
-контроль технічного стану в закладі
-комунікація/заключення угод з підрядними організаціями
-контроль наявності та закупка всіх компонентів для життєдіяльності комплексу
-особисті доручення власника комплексу/тревел підтримка

Заступник директора магазину

from 08.2015 to 02.2021 (5 years 6 months)
ТОВ « Зара Україна», Київ (Роздрібна торгівля)

Zara.Lavina
-управління персоналом( 50 чол.+) , контроль внутрішніх процесів
-візуальний мерчендайзинг
-операційне управління
-контроль касових операцій
-планування робочого графіка на місяць/тиждень/день, облік робочого часу
-управління бюджетом
-набір та оформлення персоналу
-робота з покупцем, усунення конфліктних ситуацій
-делегування та контроль всіх робочих процесів( коммунікація з клінінгом,охороною,адміністрацією трц )
-дотримання та впровадження в колектив політики компанії

Education

КГА

Міжнародні відносини та дипломатія, Київ
Higher, from 2009 to 2015 (6 years)

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Power BI

Language proficiencies

English — average

Additional information

Вітаю!
Я — активна, енергійна та різностороння людина. Обожнюю динаміку життя: регулярно займаюся спортом, пишу картини, читаю й постійно відкриваю для себе нове. У роботі мені важливі цікаві задачі, багатозадачність і можливість проявити себе в різних ролях. Я ціную середовище, де можна зростати — як професійно, так і особисто.Для мене важлива адекватна емоційна атмосфера в колективі, повага до особистих меж, прозорий графік і гідний рівень заробітної плати. Прагну працювати там, де мою працю цінують, а баланс між роботою і особистим життям — не просто слова, а реальність.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: