- PRO
Юлія
Координатор, адміністратор, кейс-менеджер, секретар, 20 000 UAH
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 36 years
- City:
- Ternopil
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/6960922/
Work experience
Координатор
from 09.2023 to 10.2024
(1 year 1 month)
БО "Благодійний фонд "Голоси дітей"", Тернопіль (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
- планування закупівель;
- ведення соціальних мереж;
- поширення інформації про Фонд;
- пошук та облік бенефіціарів (робота у CRM);
- формування стратегії роботи команди (психологи, кейс-менеджери, соц.працівники);
- планування роботи в межах найближчого часу;
- контроль за якістю наданих послуг;
- співпраця з усіма відділами Фонду (юристи, бухгалтерія, SMM, партнерства);
- реалізація спільних проектів із іншими БФ та ГО міста;
- підбір персоналу на місці, допомога у адаптації, вирішення конфліктних ситуацій;
- безпосередня робота з дітьми (проведення майстер-класів, свят, благодійних акцій та інших заходів психо-соціального спрямування).
Діловод КЗДО «Калинка» Оріхівської міської ради
from 10.2021 to 12.2022
(1 year 2 months)
КЗДО «Калинка» Оріхівської міської ради, Оріхів (Освіта, наука)
- ведення програми «Курс дошкілля»;
- організація та ведення діловодства в КЗДО;
- кадрова робота.
Секретар голови районної державної адміністрації
from 06.2011 to 05.2012
(11 months)
Оріхівська районна державна адміністрація, Оріхів (Державні організації)
- забезпечення організації роботи приймальні голови райдержадміністрації;
- забезпечення інформаційного зв'язку між головою РДА, його заступниками із структурними підрозділами районної державної адміністрації, місцевими радами, підприємствами, установами, громадськими об’єднаннями, населенням району;
- забезпечення вирішення усіх організаційних питань, що пов’язані з участю голови РДА в різних заходах;
- реєстрація вихідних документів, ведення їх обліку, контроль за врученням документів виконавцям;
- контроль та аналіз підготовлених документів на підпис голові та першому заступнику голови райдержадміністрації.
Головний спеціаліст відділу ведення Державного реєстру виборців
from 04.2009 to 03.2021
(11 years 11 months)
Оріхівська районна державна адміністрація, Оріхів (Державні організації)
- забезпечення організації і ведення діловодства у відділі;
- розгляд і виконання запитів та звернень виборців, політичних партій, виборчих комісій, державних органів місцевого самоврядування, суду.
- поновлення персональних даних Державного реєстру виборців на підставі поданих відомостей про виборців шляхом виконання відповідних дій з ведення Реєстру, а також уточнення персональних даних Реєстру;
- підготовка статистичної інформації щодо кількісних характеристик виборчого корпусу району;
-забезпечення складання та виготовлення списків виборців для проведення усіх видів виборів, Всеукраїнського та місцевих референдумів;
- виготовлення іменних запрошень виборцям на вибори чи референдуми;
- взаємодія та співпраця з Центральною виборчою комісією, територіальними та дільничними виборчими комісіями з питань ведення, уточнення даних Реєстру, підготовки списків виборців;
- планування роботи відділу, аналіз виконання заходів, передбачених планом роботи.
Спеціаліст організаційного відділу апарату РДА
from 09.2007 to 04.2009
(1 year 7 months)
Оріхівська районна державна адміністрація, Оріхів (Державні організації)
- організаційне забезпечення підготовки та проведення колегій райдержадміністрації, апаратних нарад, нарад та навчань з головами місцевих рад та працівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, складання протоколів цих заходів;
- підготовка планів роботи райдержадміністрації (річних, квартальних, оперативних) та контроль їх виконання;
- участь у координації, вивченні, узагальненні роботи структурних підрозділів райдержадміністрації та виконавчих комітетів місцевих рад, надання їм необхідної допомоги з питань, що належать до компетенції відділу;
- участь в опрацюванні документів, що надходять до райдержадміністрації, підготовці до них аналітичних, довідкових та інших матеріалів з питань, що належать до компетенції відділу;
- організаційне забезпечення проведення зборів активу району та з підведення підсумків роботи райдержадміністрації.
Education
Бердянський державний педагогічний університет
Психологія тренінгової роботи. Магістратура, Запоріжжя
Higher, from 2024 to 2024 (меньше 1 года)
В процесі навчання
Запорізький національний університет
Фінанси "Банківська справа", ступінь Магістр, Запоріжжя
Higher, from 2006 to 2011 (4 years 9 months)
Оріхівський сільськогосподарський технікум
Бухгалтерський облік. Кваліфікація "Молодший спеціаліст з бухгалтерського обліку", Оріхів
Specialized secondary, from 2003 to 2006 (2 years 9 months)
Knowledge and skills
- Користувач ПК
- MS Office
- Користувач Internet
- Робота з оргтехнікою
- Робота зі сканером
- Робота з принтером
- Робота з ксероксом
- Робота з факсом
- Міні-АТС
- Довідково-інформаційні програми
- Маю досвід роботи в Canva
- Маю досвід ведення клієнтських баз
- Маю досвід ведення ТГ-каналів
- Ведення документації
- Ведення CRM
- Управління командою
- Здатність до навчання
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
- English — average
Additional information
Заміжня. Маю сина 6ти років.
Відповідальна, комунікабельна, ініціативна, старанна, порядна, неконфліктна;
вміння планувати, націленість на результат, організаторські здібності, здатність швидко вчитися та адаптуватися до змін, уміння знаходити підхід до представників різних верств населення. Знаю, як створити доброзичливу та підтримуючу атмосферу в колективі. Маю досвід роботи з дітьми.
Similar candidates
-
Помічник керівника
Ternopil -
Копірайтер, адміністратор, менеджер
Ternopil -
Адміністратор
Ternopil -
Адміністратор
Ternopil -
Менеджер проєктів
Ternopil -
Технічний адміністратор
35000 UAH, Ternopil, Remote