• PRO

Юлія

Адміністратор, 18 000 UAH

Considering positions:
Адміністратор, Офіс-менеджер
Employment type:
part-time
Age:
36 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Адміністратор

from 05.2023 to 01.2024 (8 months)
Хостел, Київ (Нерухомість)

1. Прийом та реєстрація гостей, надання необхідної інформації про хостел та його послуги.
2. Організація заселення та виселення гостей, забезпечення зручностей та комфорту під час перебування.
3. Управління бронюваннями та розподіл вільних номерів, ведення обліку гостьової бази.
4. Забезпечення порядку та чистоти в загальних зонах хостела.
5. Вирішення конфліктних ситуацій та викликів від гостей.
6. Здійснення фінансового обліку та здійснення розрахунків з гостями.
7. Співпраця з іншими службами (прибирання, обслуговування, технічна підтримка) для забезпечення безперебійної роботи хостела.

Адміністратор школи

from 09.2022 to 06.2023 (9 months)
Дитячий навчальний центр TEREMOK- UNION, Київ (Освіта, наука)

• консультування батьків щодо послуг та за зверненнями;
• допомога викладачеві під час заняття;
• контроль відвідувань занять і їх якість;
• ведення профільної документації;
• контроль оплат;
• продажі послуг.

Адміністратор

from 02.2018 to 11.2020 (2 years 9 months)
Центр лазерної косметології «STUDIO – LASER», Київ (Краса, фітнес, спорт)

• Організація роботи колективу від 20 чол.;
• Оперативне виконання доручень керівника;
• Вирішення адміністративно-господарських питань;
• Розрахунок клієнтів, робота з касовим апаратом;
• Обслуговування та консультація клієнтів щодо послуг салону (вартості, за показаннями та протипоказаннями до проведення процедур, пропонованої продукції);
• Підтримання чистоти та порядку в салоні;
• Контроль наявності необхідних засобів, справність апаратури;
• Контроль над раціональним оформленням приміщення, оновлення та стан реклами в
приміщеннях та на будівлі;
• Організація реклами салону в мережі Інтернет та інформаційних довідниках.

Діловод

from 06.2009 to 09.2019 (10 years 3 months)
Дошкільний навчальний заклад №201, Київ (Освіта, наука)

• Веде картотеку обліку проходження документальних матеріалів.
• Організація порядку та правил роботи з вхідними, вихідними та внутрішніми документами.
• Контроль за передачею зазначених документів, керівництву та виконавцям.
• Ведення кадрової документації з персоналу

Адміністратор

from 09.2007 to 10.2010 (3 years 1 month)
Спорт клуб- салон краси "XL", Київ (Краса, фітнес, спорт)

• Привітання та зустріч відвідувачів. • Консультування відвідувачів про послуги фітнес-центру та салону краси
• Обслуговування клієнтів, презентація Клубу потенційним та новим клієнтам.
• Прийом вхідних дзвінків та здійснення вихідних дзвінків чинним та потенційним клієнтам Клубу.
• Вирішення конфліктних ситуацій;
• Контроль за якістю виконання роботи персоналом;
• Складання графіка роботи майстрів;
• Планування закупівлі спецзасобів; • Вирішення господарських питань;

Education

Київський Славістичний університет

Кваліфікація «Маркетинг», спеціальність «Економіка та підприємство»,, Київ
Unfinished higher, from 2006 to 2010 (4 years)

Additional education and certificates

Курси Офіс-менеджера

2004, 2 года

Knowledge and skills

  • Користувач ПК
  • MS Office
  • Користувач Internet
  • Касові операції
  • Ведення соціальних мереж
  • Beauty Pro
  • Інтернет-реклама
  • Навички мерчендайзингу / оформлення вітрин, торгового залу...
  • Навички створення, розвитку та ведення клієнтської бази;
  • Керування персоналом від 15 чол.;
  • Ведення бухгалтерського та податкового обліку;
  • Навички ділового спілкування, ділового листування

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — average

Additional information

1. Комунікабельність
2. Організованість
3. Аналітичний склад розуму
4. Творчий підхід до вирішення проблем
5. Вміння працювати в команді
6. Стресостійкість
7. Ініціативність
8. Відповідальність
9. Адаптивність до змін
10. Прагнення до саморозвитку
11. Етичність і чесність
12. Конструктивне мислення
13. Старанність
14. Самостійність
15. Вміння приймати рішення
16. Організаторські здібності
17. Креативність
18. Надійність
19. Спрямованість на результат
20. Дисциплінованість
21. Пунктуальність
22. Винахідливість

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: