• PRO

Анна

Бухгалтер з первинної документації, 25 000 UAH

Considering positions: Бухгалтер з первинної документації, Бухгалтер, Фахівець з обліку, Аналітик 1C, Оператор ПК, Заступник головного бухгалтера, Оператор 1C
Employment type: full-time, part-time
Age: 37 years
City of residence: Brovary
Ready to work: Brovary, Kyiv
Considering positions:
Бухгалтер з первинної документації, Бухгалтер, Фахівець з обліку, Аналітик 1C, Оператор ПК, Заступник головного бухгалтера, Оператор 1C
Employment type:
full-time, part-time
Age:
37 years
City of residence:
Brovary
Ready to work:
Brovary, Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Бухгалтер з первинної документації

from 06.2021 to 09.2023 (2 years 4 months)
ВіЯр, Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)

- формування документів в програмі 1С;
- обслуговування клієнтів;
- реєстрація податкових в програмі Медок;
-звірки з контрагентами;
-контроль дебіторської та кредиторської заборгованності(проведення актів звірок з контрагентами);
-ведення кадрової документації;
-виконання доручень керівника;
-ведення бухгалтерського обліку та податкового обліку
-налагодження документообігу з контрагентами;
-ведення касових та банківських операцій;
-участь у підготовці для укладанні та погодженні договорів з контрагентами і пов‘язаних з ними документів;

Помічник керівника та бухгалтера

from 10.2017 to now (8 years 2 months)
ТОВ «АВЕОЛ», Бровари (Транспорт, логістика)

- веддення в таблиці обліку виконаної роботи;
-відстеження витрат палива спецтехніки;
-звірки з контрагентами;
-контроль дебіторської та кредиторської заборгованності(проведення актів звірок з контрагентами);
-ведення кадрової документації;
-виконання доручень керівника;
-ведення бухгалтерського обліку та податкового обліку під керівництвом головного бухгалтера;
-контроль своєвчасності оплати платежів;
-налагодження документообігу з контрагентами;
-ведення касових та банківських операцій;
-участь у підготовці для укладанні та погодженні договорів з контрагентами і пов‘язаних з ними документів;
-підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;
-взаємодія з податковими органами;
-розрахунок і перерахування податкових платежів;
- ведення банківських операцій в системі «Клієнт-Банк».

Education

НУХТ

Економіка та підприємництво, Київ
Higher, from 2005 to 2011 (6 years)

Спеціальність «Маркетолог»

Additional information

Гламазда Анна Сергіївна


Дата народження:
09.09.1988 р.
(вік 32 роки)
Місто Бровари, Київської області
Моб. Телефон:
[open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)


Ціль: Заміщення вакантної посади бухгалтера, помічник керівника.

Освіта:

вересень 2005 р. – лютий 2010 р.,
Національний Університет Харчових Технологій,
факультет «Економіка та підприємництво»
спеціальність: «Маркетинг», диплом спеціаліста
(денна та заочна форма навчання).


Додаткова освіта:

квітень 2019 р. – липень 2019 р. – Курси «Бухгалтер + Головний бухгалтер + 1С 8 Бухгалтерія для України», НЦ «Профіресурс».


Досвід роботи:

Економіст відділу обслуговування фізичних осіб

Листопад 2009 р. – травень 2011 р. АТ «Родовід Банк»
Функціональні обов‘язки:
-укладання договорів;
-формування платіжних доручень;
-видача платіжних карток.

Старший економіст відділу обслуговування поточних рахунків юридичних осіб

Травень 2011 р. – грудень 2011 р. Відділення Київський РД «АТ «Родовід Банк»
Функціональні обов‘язки:
-відкриття поточних рахунків;
-ведення рахунків ЮО.

Менеджер з логістики

Березень 2012 р. – червень 2016 р. ТОВ «Савин Продукт»
Функціональні обов‘язки:
-ведення складу готової продукції;
-інвентаризація;
-калькуляція;
-помічник керівництва;
-помічник бухгалтера на ділянці «виробництво»
-контроль дебіторської та кредиторської заборгованості з контрагентами;
-ведення обліку робочого часу працівників.

Менеджер з логістики

травень 2017 р. – липень 2017 р. ТОВ «Неотехбуд»
Функціональні обов‘язки:
-веддення в таблиці обліку виконаної роботи;
-відстеження витрат палива;
-звірки з контрагентами;
-контроль дебіторської та кредиторської заборгованності;
-укладання договорів;
-ведення кадрової документації;
-виконання доручень керівника.

Найманий директор

липень 2017 р. – по теперішній час ТОВ «АВЕОЛ»
Функціональні обов‘язки:
-веддення в таблиці обліку виконаної роботи;
-відстеження витрат палива спецтехніки;
-звірки з контрагентами;
-контроль дебіторської та кредиторської заборгованності(проведення актів звірок з контрагентами);
-ведення кадрової документації;
-виконання доручень керівника;
-ведення бухгалтерського обліку та податкового обліку під керівництвом головного бухгалтера;
-контроль своєвчасності оплати платежів;
-налагодження документообігу з контрагентами;
-ведення касових та банківських операцій;
-участь у підготовці для укладанні та погодженні договорів з контрагентами і пов‘язаних з ними документів;
-підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;
-взаємодія з податковими органами;
-розрахунок і перерахування податкових платежів;
-ведення банківських операцій в системі «Клієнт-Банк».


Бухгалтер з первинної документації
з червня 2021 р - по теперішній час ТОВ "МКФ-Трейд" компанія ВІЯР
Функціональні обов'язки:
- обслуговування клієнтів, приймання оплати замовлень через платіжний термінал;
- оформлення пакету бухгалтерських документів: рахунок-фактура, видаткова накладна, акти виконаних робіт; ттн;
- контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
- робота з дорученнями клієнтів;

Професійні навички:
- володію комп‘ютером (знання МS Office, 1С Бухгалтерія, программа відстеження руху автотранспорту та витрат палива);
-Володіння офісною оргтехнікою;
-уміння працювати в системах «Клієнт-Банк» та «Інтернет-Банк»;
-досвід формування платіжних доручень;
-досвід підготовки та підписання контрактів;
-досвід ведення переговорів;
-уміння працювати в команді;
-грамотна письмова та усна мова;
-знання мов: українська - рідна, російська – вільно, володію: англійська зі словником.

Особисті якості:

Відповідальність, чесність, комунікабельність, уважність до деталей, терпіння і наполегливість у досягненні поставлених цілей, схильна до самоаналізу, здібна до навчання(швидко навчаюсь новому), пунктуальність, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, вміння слухати співрозмовника, навички вирішення спірних та конфліктних ситуацій, обожнюю відкривати для себе нові сферидіяльності, бажання працювати.


Додаткова інформація:

Сімейний стан: розлучена
Діти: син (9 років).
Можливість відряджень: так.
Водійське посвідчення: так.
Хобі: подорожі з сім‘єю, активний відпочинок, вишивання, читання книг, займаюся спортом (в домашніх умовах та ранкові пробіжки на свіжому повітрі);
Без шкідливих звичок.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: