Елена

Деловод, 17 000 UAH

Employment type:
full-time
Age:
48 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Фахівець відділу документування

from 12.2024 to now (8 months)
Державне агентство відновлення і розвитку інфраструктури України, Київ (Державні організації)

Внесення документів до системи електронного документообігу (роботу системі СЕВ ОВВ), робота в системі АСКОД.
Приймання, первинне опрацювання вхідної документації, реєстрації, попередній розгляд, облік, зберігання, оперативний пошук, передача документів до структурних підрозділів на виконання, контроль за виконанням документів у встановлені законодавством строки

Фахівець загального відділу

from 03.2024 to now (1 year 5 months)
Центральне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Київ), Київ (Державні організації)

•робота в системі АСКОД, внесення документів до системи електронного документообігу (робота у СЕВ ОВВ (Системі електронної взаємодії органів виконавчої влади
•приймання, первинне опрацювання вхідних документів, реєстрація, попередній розгляд, облік, зберігання, оперативний пошук, передача документів до структурних підрозділів на виконання, контроль за виконанням документів у встановлені законодавством строки.

Knowledge and skills

  • Неконфліктність
  • MS Office

Additional information

Резюме

П.І.Б: Красновецька Олена Анатоліївна
Дата народження: 26.06.1977
Моб. тел: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Е-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта: вища, Державна ветеринарна академія ветеринарної медицини ім.Гжицького (м.Львів)
спеціальність: ветеринарна медицина, кваліфікація-лікар ветеринарної медицини-ветсанексперт, диплом 2002р.

Досвід роботи:

2016-2021рр.: Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба)
Посада: головний спеціаліст відділу звернень громадян та доступу до публічної інформації
Обов’язки:
•здійснення електронної реєстрації вхідної кореспонденції та забезпечення своєчасного розгляду звернень громадян та запитів на отримання публічної інформації відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та Закону України «Про доступ до публічної інформації»
•приймання, первинне опрацювання вхідних документів, реєстрація, попередній розгляд, облік, зберігання, оперативний пошук, передача документів до структурних підрозділів, проходження документів в установі і виконання документів у встановлені строки
•реєстрація, пересилання до територіальних органів та закриття звернень громадян, які надійшли через Урядовий контактний центр “Урядова гаряча лінія”
•контроль та моніторинг за своєчасним виконанням звернень громадян;
•аналіз місячних, квартальних, річних звітів про надходження звернень громадян та запитів на публічну інформацію в територіальних органах Держпродспоживслужби.
•надання довідок за телефоном і відповідей на запити організацій, установ та громадян про місцезнаходження документів, взятих до виконання.

2011-2016рр.: Державна ветеринарна та фітосанітарна служба України.
Посада: головний спеціаліст відділу контролю за виконанням доручень Адміністративного управління
Обов’язки:
•здійснення автоматизованої реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції які надійшли від Кабінета Міністрів України, Секретаріата Кабінета Міністрів України, Міністерства аграрної політики України
•контроль за своєчасним виконанням доручень Голови та його заступників.
•аналіз місячних, квартальних, річних звітів про надходження кореспонденції

2008-2011рр.: Державний комітет ветеринарної медицини України
Посада: головний спеціаліст
Обов’язки:
•здійснення автоматизованої реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції
•контроль за своєчасним виконанням доручень Голови та його заступників.
•аналіз місячних, квартальних, річних звітів про надходження кореспонденції

2002-2007рр.: Шевченківська районна адміністрація фінансовий відділ
Посада: головний спеціаліст
Обов’язки:
•здійснення автоматизованої реєстрації листів
•забезпечення своєчасного надходження документів від керівництва до виконавців;
•надання довідок за телефоном і відповідей на запити організацій, установ та громадян про місцезнаходження документів, взятих до виконання;
•підготовка наказів про відпустка, про преміювання, про відрядження




Особисті якості: чесність, відповідальність, уважність, дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність, стресостійкість, чуйність, вміння швидко навчатись новому.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: