• PRO

Тетяна

Адміністратор

Considering positions:
Адміністратор, Продавець-консультант, Менеджер з продажу
Employment type:
full-time, part-time
Age:
26 years
City:
Irpin

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Юрист

from 06.2022 to 08.2024 (2 years 2 months)
Адвокатське бюро, Київ (Харчова промисловість)

головний спеціаліст

from 10.2020 to 04.2021 (6 months)
Антимонопольний комітет України, Київ (Департамент оскарження рішень у сфері публічних закупівель)

Виконання завдань в частині забезпечення діяльності Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгляд документів та матеріалів щодо скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у порядку та строки, передбачені законодавством.
Підготовка матеріалів до розгляду Колегією у строки, передбачені законодавством, з урахуванням розпорядку проведення засідань Колегії.
За результатами проведення засідань Колегії виконання відповідних протокольних доручень.
За результатами проведення засідань Колегії підготовка відповідних документів та надання їх до відділу попереднього аналізу скарг та документообігу для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу у встановлені законодавством строки.

Адміністратор салону краси

from 10.2018 to 10.2019 (1 year)
Juilsbeautyspase, Київ (Краса, фітнес, спорт)

Виконувала обов’язки адміністратора салону краси

Education

Національна академія внутрішніх справ

Право, Київ
Higher, from 2020 to 2022 (2 years)

Здобула ступінь магістра

Національний університет "Одеська юридична академія"

081 "Право", Київ
Higher, from 2016 to 2020 (3 years 9 months)

Knowledge and skills

  • Ведення переговорів з постачальниками
  • Знання законодавства України
  • Впевненість
  • 1С:Підприємство
  • Контроль документообігу
  • Складання процесуальних документів
  • Дисциплінованість
  • Комунікабельність
  • Уміння аналізувати
  • Ведення переговорів
  • Укладання угод
  • Самомотивація
  • Здатність до навчання
  • Ведення CRM
  • Відповідальність
  • Доброзичливість
  • Стресостійкість
  • Неконфліктність
  • Продаж продовольчих товарів
  • Активний продаж
  • Ведення документації
  • Управління командою
  • Уважність
  • Лідерство

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Czech — beginner
  • English — beginner

Additional information

Про мене: Цілеспрямована, високий рівень стресостійкості, уміння працювати в умовах багатозадачності, робота колективом, організація роботи колективу, маю вміння вести переговори, доброзичливість, вміння вийти з конфліктної ситуації

Багато де працювала неофіційно в сфері обслуговування, як підробіток

Націлена на результат та зацікавлена у ньому

Розглядаю варіант гнучкого графіку, можу працювати понеділок, середа, пʼятниця

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: