• PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/7043030/

Менеджер з персоналу, адміністратор, 20 000 UAH

Considering positions:
Менеджер з персоналу, адміністратор, Менеджер з продажу нерухомості
Employment type:
full-time, part-time
City:
Zhytomyr

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Провідний інженер відділу технічного обслуговування

from 05.2022 to now (3 years 3 months)
Послуги для населення та бізнесу

-Підготовка та укладання договорів на технічне обслуговування з юридичними та фізичними особами;
-Підготовка актів виконаних робіт, рахунків, актів звірки;
-Підготовка звітів для керівництва

Менеджер з продажу і закупівель

from 06.2018 to 04.2022 (3 years 10 months)
ТОВ "Терраканц", Житомир (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

-Підтримка відносин з перевіреними постачальниками. Пошук нових постачальників, що пропонують кращі умови, ніж існуючі.
-Складання заявок на поставки (для опту і роздрібного магазину), контроль процесу поставки, прийом і оприбуткування товару.
-Контроль за кількістю продажів і коригування плану закупівель.
-Аналіз ринку щодо зміни асортименту на більш перспективний.
-Підтримка і ведення ділових переговорів з новими і існуючими клієнтами компанії.
- Обслуговування покупців: пропонування товару, що реалізується, надання допомоги у виборі товару, консультування з питань технічних і споживчих характеристик продукції, відвантаження замовлення, підготовка усіх необхідних документів (договір, специфікація, рахунок, накладна). Контроль за своєчасною оплатою клієнтів за отриманий товар. У разі необхідності, пошук і замовлення товару під клієнта.

Адміністратор магазину

from 02.2017 to 06.2018 (1 year 4 months)
ФОП Порохнюк Я.Л., Житомир (Роздрібна торгівля)

-Ефективна організація діяльності працівників магазину в торговому залі (контроль викладки товару, наявність цінників, представленість всього асортименту товару, якісна консультація клієнтів).
-Управління товарними запасами і асортиментом товару. Проведення інвентаризації товарного запасу в магазині.
-Навчання персоналу магазину, складання графіків роботи і відпусток працівників.
-Аналіз продажів і підготовка звітів для керівництва.

Асистент начальника регіональної служби ПрАТ «Ліктрави»

from 03.2016 to 11.2016 (8 months)
ПрАТ "Ліктрави", Житомир (Хімічна промисловість, фармацевтика)

-Спілкування з ключовими клієнтами компанії (аптечні мережі, аптеки).
-Контроль дотримання термінів підготовки документів співробітниками компанії і зовнішніми клієнтами. Робота з договорами. Підготовка комерційної пропозиції для клієнтів.
-Участь у підготовці планів з продажів по клієнтам, аналіз і контроль виконання планів. Участь у підготовці маркетингових програм і торгових акцій для клієнтів, аналіз і контроль виконання.
-Збір і підготовка необхідних звітів, підготовка і контроль бухгалтерської документації (рахунки, акти і накладні).
-Ведення електронного документообігу.

Адміністратор

from 10.2014 to 02.2016 (1 year 4 months)
ПП «Перша приватна клініка» (Medibor beauty), Житомир (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

-Організація роботи клініки. Складання і контроль робочого графіку спеціалістів.
-Консультування клієнтів (послуги, ціни, акції), запис на прийом.
-Замовлення необхідних витратних матеріалів, контроль їх наявності, списання використаних матеріалів.
-Підготовка звітів для бухгалтерії.

Education

Житомирський інженерно-технологічний інститут

Менеджмент організацій, Житомир
Higher, from 1997 to 2002 (4 years 9 months)

Additional education and certificates

ЖІУЦ "Інтерзнання" Бухгалтер-економіст малого підприємства

1999рік, 4 місяці

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • Користувач ПК
  • Знання офісних програм

Additional information

Відповідальна, цілеспрямована, комунікабельна, стресостійка.
Вмію працювати з великими об’ємами інформації, швидко навчаюсь.
Легко і швидко пристосовуюсь до роботи в колективі.
Без шкідливих звичок.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: