- PRO
Людмила
Бухгалтер, заступник гол. бухгалтера, керівника, начальник відділу кадрів, інформ. політики
- Considering positions:
- Бухгалтер, заступник гол. бухгалтера, керівника, начальник відділу кадрів, інформ. політики, Заступник головного бухгалтера
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 53 years
- City of residence:
- Lviv
- Ready to work:
- Ivano-Frankivsk, Kyiv, Other countries
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email, Facebook and Instagram.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/7053454/
Work experience
Головний спеціаліст відділу оперативного контролю за виконанням операцій з бюджетів
from 10.2023 to now
(1 year 10 months)
державна установа, Івано-Франківськ (Державні організації)
Робота з бюджетними установами
Начальник відділу персоналу
from 08.2021 to 02.2022
(6 months)
Дружківський металургійний завод, Дружківка (Металургійна промисловість, металообробка)
Розробка посадових інструкцій, підбір персоналу, проведення інтервʼю та конкурсів на заміщення вакантних посад; розробка оргсхеми підприємства; розробка стратегії розвитку.
Секретар сільської ради
from 11.2015 to 11.2020
(5 years)
Шахівська сільська рада, Добропільський район (Державні організації)
Управління апаратом сільської ради, бухгалтерським та фінансовим відділом, ведення кадрової роботи(особові справи,трудові книжки, графіки відпусток, затвердження графіків роботи), розробка посадових інструкцій, розробка регламенту сільської ради, стратегії розвитку та програми соціально-економічного розвитку громади, ведення нотаріальних дій, ведення реєстру ДРАЦС, робота в реєстрах, підготовка проєктів рішень сесій сільської ради, підготовка рішень виконавчого комітету, вхідна-вихідна кореспонденція, ведення сайту громади та сторінок у соціальних мережах, курування інфраструктурних проєктів, курування освітньої та культурної сфери громади. Взаємодія з Казначейською службою, Пенсійним фондом, Центром зайнятості, ДМС, ТЦК, органами ЦЗ.
Пройшла навчання у Харківському регіональному інституті державного управління Національної академії державного управління при Президентові України за загальними короткостроковими програмами «Етика, культура, дисциплінарна та матеріальна відповідальність державних службовців» та «Адміністративно-територіальна реформа та децентралізація влади». Пройшла навчальні тренінги в рамках Програми для України з розширення прав і можливостей на місцевому рівні, підзвітності та розвитку «U-LEAD з Європою» «Знання та навички щодо окремих адміністративних послуг та їх груп» та «Створення центру надання адміністративних послуг в об′єднаній територіальній громаді». Отримала сертифікат з підвищення кваліфікації за програмою на тему «Сучасні інструменти управління людськими ресурсами в органах місцевого самоврядування».
Бухгалтер
from 01.2001 to 11.2015
(14 years 10 months)
ФОП, Дружківка (Роздрібна торгівля)
ведення бухгалтерського обліку підприємства, податкова звітність, кадрова робота, Повний бухгалтерський, кадровий та податковий облік на підприємстві , яке займається продажами продуктів харчування, алкогольних напоїв, та тютюнової продукції.
Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості ( проведення актів звірок з контрагентами);
Податкове планування, розрахунок і перерахування податкових платежів, складання та здача звітів ( податок на прибуток, ЕСВ,1-ДФ, Акцизний збір, баланс, фінансовий звіт та ін.)
Бухгалтер
from 08.1996 to 01.2001
(4 years 5 months)
Октябрське ССТ, Володимирівка (Роздрібна торгівля)
Первинний облік, ведення меморіальнихордерів,ревізійна робота
Education
Донецький державний університет
Обліково-фінансовий, Донецьк
Higher, from 1989 to 1994 (4 years 9 months)
Вища освіта за спеціалізацією Економіст
Additional education and certificates
Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України
2018,
Курс "Діаманотова бухгалтерія"
2022, 3 місяці
Сертифікат на визначення рівня володіння державною мовою для виконання службових обовязків
89 балів
Certificate
Knowledge and skills
- Користувач ПК
- M.E.Doc
- Управління персоналом та структурними підрозділами,
- Маю досвід співпраці з міжнародними організаціями.
- Вміння працювати в команді
- Стресостійкість
- Підвищена відповідальність
- Клієнт-Банк
- Бест-Звіт
- 1С:Бухгалтерія
- Користувач 1С
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
Additional information
Уважна до своїх обовязків і
швидко освоюю нові навички, постійно навчаюсь;
маюздатність аналізувати інформацію і застосовувати на практиці;
знаходжу спільну мову з різними типами людей.
Досягнення
З нуля створила структурні підрозділи сільської ради, займалась підбором персоналу та службовців;
в результаті в сільській раді окрім структурних підрозділів всіх напрямків діяльності було створено належний ЦНАП, який відповідав міжнародним стандартам та створено ЦПМСД і відновлено медицину в сільській місцевості;
курувала та брала участь безпосередньо в розробці конкурсних проєктів для отримання грантів для реалізації інфраструктурних проєктів. В результаті в громаду за 4 роки було залучено більше 20 млн.грн.
Працюю на результат і досягаю поставлених цілей. Вважаю, що людина при бажанні може впоратися з будь-якою задачею.
More resumes of this candidate
Considering positions: Керівник відділу, Регіональний керівник
Ivano-Frankivsk
- Менеджер з персоналу з 08.2021 по 02.2022 (6 місяців), Дружківське металургійне підприємство Металург, 6 months
Similar candidates
-
Начальник відділу з управляння персоналом
50000 UAH, Kyiv, Kharkiv -
Заступник керівника департаменту персоналу
Ivano-Frankivsk, Vinnytsia , more 7 cities -
Заступник керівника
80000 UAH, Kyiv, Kropyvnytskyi -
HR-керівник
Kyiv -
Керівник с/г підприємства, керуючий, головний інженер, механік
Dnipro, Zaporizhzhia , more 3 cities -
Директор департаменту персоналу
Kyiv, Kharkiv