- PRO
Олена
Менеджер з персоналу, спеціаліст з кадрового адміністрування
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 48 years
- City:
- Kharkiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/7055525/
Work experience
Інспектор відділу кадрів (в єдиній особі)
from 05.2024 to 02.2025
(9 months)
Державне підприємство "ІПЗ", Харків (Машинобудування)
- ведення кадрової роботи в повному обсязі;
- ведення військового обліку;
- бронювання працівників;
- підбір персоналу;
- взаємодія з питань персоналу.
Інспектор з військового обліку
from 12.2023 to 05.2024
(5 months)
ТОВ "Салтівський м'ясокомбінат", Харків (Харчова промисловість)
- ведення військового обліку;
- бронювання працівників.
Головний спеціаліст з питань персоналу (в єдиній особі)
from 08.2019 to 08.2023
(4 years)
Департамент оборонної, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами ХОДА, Харків (Державні організації)
- ведення кадрового обліку: прийняття, переведення, переміщення, відпустки, звільнення, листки непрацездатності, довідки з місця роботи і т.п.;
- ведення табелю обліку робочого часу;
- формування штатного розпису та контроль його актуальності;
- складання графіків відпусток, оформлення, облік надання відпусток (щорічні, додаткові, соціальні, відпустки без збереження з/п та ін.);
- ведення трудових книжок та особових справ;
- ведення військового обліку;
- підготовка та підтримання в актуальному стані положень, посадових інструкцій, наказів, розпоряджень та інших документів;
•знання ресурсів пошуку персоналу, формування вакансії;
•складання профілю посади;
•навички проведення первинних співбесід;
•навички організації наставництва та адаптації працівників;
•складання характеристик та атестаційних листів, оцінка ефективності роботи;
•підготовка та проведення занять із підвищення рівня кваліфікації працівників, оцінювання результатів їх діяльності;
•робота з інформацією: пошук, аналіз, обробка, структурування;
•ведення звітності.
Юрисконсульт
from 04.2018 to 08.2018
(4 months)
Мережа стоматологічних клінік в м. Харкові, Харків (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
• ведення договірної роботи;
• підготовка та отримання дозвільних документів для здійснення діяльності;
• взаємодія з контролюючими органами.
Служба в органах внутрішніх справ
from 08.1994 to 09.2017
(23 years 1 month)
ГУНП в Харківській області, Харків (Охорона, безпека, оборона)
Education
Харківський національний університет внутрішніх справ
Правознавство, Харків
Higher, from 1994 to 1999 (5 years)
Спеціальність: правознавство
Ступінь: спеціаліст
Additional education and certificates
Професійний курс «HR-менеджер» в учбовому центрі «Планета знаний»
2018, 4 місяця
Knowledge and skills
- MS Excel
- MS Word
- Користувач ПК
- Користувач Internet
- Документообіг
- АСКОД
Additional information
орієнтована на результат, здатність до багатозадачності у швидко змінюваному середовищі, стресостійка, аналітичний склад ума, уважна до деталей, мотивована, цілеспрямована
Similar candidates
-
Менеджер з персоналу
Kharkiv, Remote -
HR-менеджер
Kharkiv -
HR-менеджер, рекрутер
45000 UAH, Kharkiv, Remote -
Менеджер з персоналу
Kharkiv, Remote -
Ресечер
Kharkiv, Kyiv -
Адміністратор, куратор, реєстратор
35000 UAH, Kharkiv, Ivano-Frankivsk , more 2 cities