- PRO
Юлія
Адміністратор, 20 000 UAH
- Considering positions:
- Адміністратор, Економіст, фахівець відділення персоналу та документального забезпечення, Діловод
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 35 years
- City:
- Cherkasy
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/7073813/?puid=18149
Work experience
Фахівець відділення персоналу та документального забезпечення
from 09.2024 to 04.2025
(7 months)
Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення ГУ ДСНС, Черкаси (Державні організації)
Завдання та обов'язки:
- оформлення наказів щодо щомісячного преміювання, заохочення персоналу, надбавок, відпусток, лікарняних, стажування, по встановленню посадових окладів, виплати матеріальної допомоги та допомоги для вирішення соціально-побутових питань;
- ведення обліку, збору та зберігання матеріалів щодо перебування персоналу у відпустках всих видів, складання графіку загону з цього питання та контроль його виконання;
- ведення обліку, збору та зберігання матеріалів (рапортів, листків непрацездатності) щодо перебування персоналу загону на лікуванні;
- заповнення та ведення обліку єдиної електронної бази даних особових справ співробітників та працівників загону;
- ведення книги штатно-посадового обліку особового склад.
Спеціаліст відділу матеріального обліку
from 09.2023 to 09.2024
(1 year)
Головне управління Національної поліції, Черкаси (Сили оборони)
Завдання та обов'язки:
- Забезпечення оформлення операцій, пов'язаних з обліком та рухом необоротних активів та інших товарно-матеріальних цінностей ( відображення операцій з постановки на облік, руху та списання з обліку запчастин відповідно до наданих первинних документів автотранспортного відділення Центру забезпечення та відповідно до чинного законодавства);
- здійснення контролю за збереженням майна матеріально-відповідальними особами ( проведення звірок наявного автотранспорту за матеріально-відповідальними особами);
- забезпечення оформлення операцій пов'язаних із зміною матеріально-відповідальної особи (створення інвентаризаційних описів та актів внутрішнього переміщення для передачі майна при зміні матеріально-відповідальних осіб).
Завідувач канцелярії
from 09.2021 to 08.2022
(11 months)
ДУ "ТМО МВС України по Черкаській області", Черкаси (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Завдання та обов'язки:
-організовувати своєчасне оброблення одержаної та відправленої кореспонденції, її розповсюдження та доставку за призначенням;
-здійснювати контроль за строками виконання документів та їх правильним оформленням;
-організовувати роботу з реєстрації, обліку, зберігання та передавання до відповідних підрозділів документів поточного діловодства, у тому числі наказів і розпоряджень керівництва, з формування справ та їх здавання на зберігання;
-контролювати своєчасне надходження до архіву справ та документів, ведення яких закінчено. Забезпечувати проведення роботи з експертизи цінності архівних документів, формування документів у справи постійного та тимчасового зберігання;
-організовувати прийом відвідувачів;
-керувати працівниками канцелярії, вживати заходів щодо забезпечення працівників канцелярії необхідними інструктивними і довідковими матеріалами, а також інвентарем обладнанням.
Економіст з праці
from 04.2018 to 06.2021
(3 years 2 months)
КНП "Черкаська міска консультативно-діагностична поліклініка, Черкаси (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Завдання та обов'язки:
- розроблення, з рекомендованими нормативами, штатний розпис працівників по установі;
-проведення тарифікації працівників установи щорічно та при зміні мінімальної заробітної плати;
-забезпечення складання на основі даних бухгалтерського обліку фінансової, статистичної та оперативної звітності по закладу та надання її в установлені строки (місячні, квартальні, річні) до уповноваженого органу
-складання щомісячного звіту та щоквартального про використання енергоносіїв порівняно з минулим роком, звіт з праці за Ф №1-ПВ;
-здійснення контролю за використанням фонду заробітної плати (правильність оформлення графіків робочого часу, перевірка правильності надання сумісництва, виконання обов’язків розширеної зони обслуговування та інших доплат та надбавок);
-ведення обліку фактичного використання енергоносіїв, перевірка виставлених постачальником рахунки, згідно затверджених тарифів.
Економіст
from 08.2009 to 04.2018
(8 years 8 months)
Комунальне некомерційне підприємство «Корсунь – Шевченківська багатопрофільна лікарня», Корсунь-Шевченківський (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Завдання та обов'язки:
-розроблення, з рекомендованими нормативами, штатний розпис працівників по установі;
-проведення тарифікації працівників установи щорічно та при зміні мінімальної заробітної плати;
-забезпечення складання на основі даних бухгалтерського обліку фінансової, статистичної та оперативної звітності по закладу та надання її в установлені строки (місячні, квартальні, річні) до уповноваженого органу
-складання щомісячного звіту та щоквартального про використання енергоносіїв порівняно з минулим роком, звіт з праці за Ф №1-ПВ;
-здійснення контролю за використанням фонду заробітної плати (правильність оформлення графіків робочого часу, перевірка правильності надання сумісництва, виконання обов’язків розширеної зони обслуговування та інших доплат та надбавок).
Education
Уманський національний університет садівництва
Економіка і підприємництво, облік і аудит, Умань
Higher, from 2007 to 2013 (6 years)
З 09.2007 по 06.2009 року
Державний вищий навчальний заклад «Київський енергетичний коледж»
- бухгалтерський облік
- диплом молодшого спеціаліста
- денна, контрактна форма навчання
З 09.2009 по 06.2012 року
Уманський національний університет садівництва
- облік і аудит
- диплом бакалавра
- заочна, контрактна форма навчання
З 09.2012 по 10.2013 року
Уманський національний університет садівництва
- облік і аудит
- диплом спеціаліста
- заочна, контрактна форма навчання
Similar candidates
-
Економіст, бухгалтер
Cherkasy, Lviv -
Адміністратор інтернет-магазину
Cherkasy, Remote -
Економіст, водій, оператор
Cherkasy -
Менеджер з адміністративної діяльності
20000 UAH, Cherkasy -
Діловод, менеджер, адміністратор
15000 UAH, Cherkasy -
Адміністратор
Cherkasy