- PRO
Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/7144845/
Бізнес-асистент
- Considering positions:
- Бізнес-асистент, Помічник з фінансів, Продукт-менеджер, Економіст, Координатор, Менеджер проєктів
- Employment type:
- full-time, part-time
- City of residence:
- Odesa
- Ready to work:
- Remote
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Work experience
Асистент-адміністратор
from 09.2024 to 04.2025
(7 months)
FinUp, онлайн-школа, Дистанційно (Освіта, наука)
- Організація та координація робочого графіка керівниці (США) та внутрішньої команди: планування, пріоритизація задач, контроль виконання.
- Систематизація та ведення проєктної інформації у Notion: структура проєктів, розподіл задач, звіти, дедлайни, доступи.
- Координація внутрішніх процесів: супровід запусків онлайн- продуктів, оперативне вирішення адміністративних питань.
- Технічна підтримка телеграм-каналів: публікація контенту, модерація, взаємодія з аудиторією.
- Контроль командних чатів і комунікацій: оперативне реагування, обробка звернень, уникнення втрати важливих задач.
- Комунікація з підрядниками та партнерами: збір платіжних даних, контроль звітності, нагадування щодо виконання домовленостей.
- Логістика відправлень: організація пакування і доставки книг, блокнотів та подарунків клієнтам і партнерам.
- Надання та контроль доступів до внутрішніх платформ команди.
- Організація логістики: бронювання готелів, квитків, планування відряджень (на рік, місяць)
- Організація офлайн-подій (випускні, зустрічі студентів, івенти команди): пошук приміщення та підрядників, технічний супровід.
- Опис та систематизація бізнес-процесів команди: створення інструкцій, алгоритмів дій і внутрішніх регламентів.
Бізнес-асистент
from 10.2023 to 05.2024
(7 months)
фріланс проєкти приватних підприємців, Дистанційно (Приватні особи)
- Реорганізація відділів: проведення реорганізації відділу продажу та маркетингу, аналіз систем KPI та видів звітності, визначення найбільш ефективних методів роботи.
- створення системи: підбір і складання операційних планів, розробка мотиваційних схем для відділів продажу та маркетингу.
- комунікація та координація: постійна взаємодія з командою (маркетолог, програміст, дизайнер, партнери, копірайтер) та зовнішніми підрядниками (у т.ч. міжнародними).
- пошук та підбір персоналу: пошук і залучення нових співробітників, організація та проведення співбесід, створення описів ролей і функцій для ключових посад.
- управління CRM-системами: контроль заповнення CRM-системи, звірка даних із чатом оплат.
- організація заходів та логістика: організація і проведення планерок, зустрічей, підготовка презентацій для виступів, забезпечення логістики (доставка товарів, бронювання місць, організація тімбілдінгів).
- контроль виконання завдань: Постановка завдань команді, контроль їх виконання, робота з таблицями й аналітикою, забезпечення своєчасних виплат зарплат.
- взаємодія з підрядниками: Пошук і координація роботи підрядників (юристи, фото/відео, оренда приміщень).
- організація особистих потреб: Пошук і замовлення особистих речей, організація відпочинку, підбір і комунікація з сервісними підрядниками (клінінг, технічне обслуговування авто, інтернет).
Керівник філії
from 08.2022 to 01.2023
(5 months)
Академія, Одеса (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)
- Планування та управління: проведення щотижневих планерок з командою, формування графіку пробних та курсових занять, організація і проведення тімбілдінгів та івентів для команди.
- Контроль якості: знати продукт і його цінності, контролювати заповнення CRM системи та перевіряти таблиці, заповнені адміністраторами (звірка з чатом оплат і CRM).
- Навчання та підтримка: проведення тренінгів по продажах з командою, бути присутнім на пробних заняттях, фіксувати області для покращення, допомагати при продажах та розбирати пробні заняття.
- Управління комунікацією: контроль ведення Instagram-аккаунту, відповіді в чаті, організація швидкої комунікації в робочі години.
- Фінансові та адміністративні обов'язки: щомісячна закупівля розхідників, друк роздаткових матеріалів/дипломів, нарахування та виплата зарплати команді, оформлення повернень.
- Найм та управління персоналом: найм та звільнення викладачів і адміністраторів, врегулювання спірних ситуацій в команді та з клієнтами, забезпечення команди необхідними ресурсами.
- Аналіз та вдосконалення: щоденне заповнення таблиць з показниками, аналіз НПС, складання плану необхідних інвестицій для філії та затвердження його з керуючою компанією.
- Комунікація з підрядниками: пошук і комунікація з підрядниками (фото/відео/оренда), перевірка роботи викладачів та забезпечення їх ефективної роботи.
Асистент керівника
from 06.2021 to now
(4 years 2 months)
Приватні особи
Бізнес задачі:
- Аналіз та пошук: проведення аналізу конкурентів, пошук інформації для бізнесу, пошук і найм підрядників та співробітників.
- Комунікація: взаємодія з партнерами, підрядниками та співробітниками, організація зустрічей і переговорів.
- Контроль і організація: контроль виконання завдань, організація планерок, зум-дзвінків та інших зустрічей.
- Адміністративні завдання: заповнення та складання таблиць, збір і структуризація інформації, оформлення презентацій.
Особисті задачі:
- Ведення календаря: управління календарем, планування зустрічей та особистих завдань.
- Допомога з соц. мережами: монтаж відео, накладання субтитрів
- Інформаційний пошук: пошук інформації, переклад текстів.
- Комунікація та записи: організація прийомів у барбера, ресторанах, лікарях, а також запис на інші послуги.
- Подорожі: пошук і купівля квитків, бронювання готелів, планування маршрутів подорожей.
- Покупки та контроль: організація покупок, пошук і контроль особистих замовлень, покупка подарунків.
Education
Одеський національний економічний університет
Факультет фінансів та банківської справи/ спеціальність: «Управління публічними фінансами», Одесса
Higher, from 2022 to 2024 (2 years)
Одеській національний економічний університет
Факультет фінансів та банківського (податкова та митна справа), Одесса
Higher, from 2018 to 2022 (4 years)
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- English — average
Additional information
Привіт! Мене звати Валерія, мені 24 роки. З дитинства я змінювала міста, як рукавички – Маріуполь, Донецьк, Сімферополь, а сьогодні моя локація - чарівна Одеса. Переїзди навчили мене швидко знаходити спільну мову з будь-ким і адаптуватися до нових ситуацій.
Танці – моя пристрасть, які я підняла на новий рівень, здобувши призові місця на всеукраїнських фестивалях. Це дало мені не лише дисципліну, але й розуміння того, як важливо постійно рухатися вперед і досягати нових висот.
Я асистент з 4х річним досвідом, який обожнює організовувати все й одразу та роблю це легко і з дружньою посмішкою. Моє суперсила – це здатність тримати всі справи під контролем, від дрібних щоденних задач до масштабних проєктів. Швидко вчуся, не боюся викликів, і вмію поєднувати структурність із креативністю.
Similar candidates
-
Адміністратор, асистент керівника, діловод
30000 UAH, Remote -
Рецепціоніст
20000 UAH, Remote, Lutsk -
Асистент керівника
Remote -
Помічник керівника
Remote -
Помічник керівника
Remote -
Assistant of the chairman
Remote