• PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/7278380/

Офіс-менеджер, адміністратор, 40 000 UAH

Employment type:
full-time
City:
Kyiv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Офіс-менеджер

from 10.2024 to 03.2025 (5 months)
Агратіка, ТОВ, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Секретар керівника офіс менеджер

from 07.2022 to 07.2024 (2 years)
Киівпассервіс, Київ (Транспорт, логістика)

• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням

Менеджер з адміністративної діяльності

from 08.2021 to 07.2022 (11 months)
Компанія УКРПАС, Киев (Транспорт, логістика)

• Ведення ділової кореспонденції
• Підготовка документації та звітності
• Ведення облікової документації
• Підтримка чистоти та порядку на робочому місці
• Допомога керівнику у виконанні завдань

Офіс-менеджер

from 07.2018 to 07.2021 (3 years)
BODO, Київ (Роздрібна торгівля)

- Забезпечення офісу всім необхідним (замовлення води, канцелярії, продуктів та інше);
- ведення звітів офісних витрат, робота з таблицями Excel,
- робота з офісною технікою, кофемашинами;
- робота на ресепшені (прийом та обслуговування клієнтів, консультація, оформлення замовлень, робота в 1С, робота з грошовими витратами та касою);
- вітання співробітників, допомога в організації внутрішніх заходів;
- допомога HR відділу (пошук співробітників-прибиральниць, охоронців, перевірка результатів на поліграфі);
- контроль роботи прибиральниць, охорони, утримання порядку в офісі;
- робота з первинною документацією, договорами, рахунками, актами, забір відправлення, розподіл у відділах;
- Виконання доручень керівництва;
- оперативне вирішення поточних проблем офісу (виклик майстрів, закупівля товарів, замовлення офісних меблів та ін);
- робота з оплатами та доручень з бухгалтерії;
- і найголовніше, що було на моїй роботі - це знайти завжди спільну мову з кожним співробітником, відділом, зарядити енергією, допомогти у вирішенні будь-яких проблем.

Менеджер по роботі з клієнтами

from 08.2016 to 07.2018 (1 year 11 months)
BODO, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- консультація клієнтів,
- робота в 1С, оформлення замовлень, запис клієнтів, вирішення проблем, отримання зворотного зв'язку,
- комунікація з поточними партнерами

Офіціант адміністратор

from 06.2013 to 07.2015 (2 years 1 month)
Кнукім, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

зустріч відвідувачів, управління персоналом, навчання співробітників, робота з документацією, переоблік, інвентаризація

Education

кнукім

Готельно-рестораний та туристичний бізнес, Київ
Higher, from 2012 to 2017 (5 years)

Диплом бакалавра – туристичний бізнес.
Диплом магістра - гостинно-ресторанний бізнес

Knowledge and skills

  • MS Office

Additional information

Мої особисті якості:
- швидке навчання,
- уважність до деталей,
- активність,
- багатозадачність,
- Висока працездатність,
- пунктуальність,
- орієнтована на результат,
- працьовитість,
- Наполегливість.
Завжди відповідально підходжу до вирішення будь-яких питань і намагаюсь оперативно виконати. Знаходжу підхід до кожного співробітника, клієнта, відвідувача. Можу вирішити конфліктні ситуації. Контроль обслуговуючого персоналу. Навчити чи донести інформацію. Прагну розвиватися і зростати у професійній діяльності, а не стояти на одному місці у розвитку.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: