• PRO

Дмитро

Керівник підрозділу закупівель, директор з логістики та управління нерухомістю

Employment type:
full-time
Age:
43 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Закупівельник

from 12.2021 to now (3 years 8 months)
АТ ІНГ Банк Украіна, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Заступник Директора Департаменту Логістики та управління нерухомістю

from 06.2013 to 09.2021 (8 years 3 months)
АО Креді Агріколь Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Про Креді Агріколь Банк, Київ (банківський сектор)

• Координація такої діяльності як:
- Загальні послуги (логістика, транспортування, забезпечення товарами / послугами, необхідними для життєдіяльності офісу)
- Інкасація
- Управління нерухомістю (пошук нових приміщень, проведення переговорів з орендодавцями);
- Координація діяльності, пов'язаної з філіями банків - продаж / оренда, обслуговування, ремонт, реновація);
• Участь в бюджетному процесі (планування, контроль і аналіз фактів використання бюджету на щомісячній / щоквартальної / річній основі);
• Робота з постачальниками-нерезидентами (у т.ч. з митницею);
• Організація і проведення закупівель
• Реалізація зелених ініціатив.

Головні досягнення:

• Централізація закупівельної діяльності Банку в окремому підрозділі;
• Передача на аутсорсинг непрофільних видів діяльності Банку, таких як:
- Керування нерухомістю;
- Інкасаторські і транспортні послуги;
- ІТ-аутсорсинг.
• Організація робочого процесу офісу під час пандемії;
- Оптимізація приміщень> переведення персоналу на принцип роботи «гнучкого офісу»;
- Отримання Додаткових знижок при переговорах з орендодавцями в період карантину;
- Організація роботи мережі Банку в період карантину: доставка персоналу, забезпечення засобами захисту і особистої гігієни, дотримання всіх вимог відповідно до українського Законодавства.
• Успішна реалізація проекту OFAC, пов'язаного з міжнародними вимогами повної і належної перевірки контрагентів Банку;
• Відкриття нових філій, починаючи з пошуку приміщення і закінчуючи технічним наглядом за будівельними роботами, в т.ч. забезпечення відповідними меблями і обладнанням;
• Участь в проекті по централізації функцій бек-офісу на окремій Платформі в Вінниці.
• Проекти будівництва та реконструкції великих і основних приміщень Банку, таких як: дата-центр, серверний процесинговий центр, котельні та ін

Начальник Управління Закупівель

from 10.2009 to 06.2013 (3 years 8 months)
АО Креді Агріколь Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

•Проведення тендерів. Організація переговорів і отримання додаткових знижок. Супровід договорів з постачальниками.
• Централізація процесу закупівель. Перехід на електронну систему платежів
• Участь в проекті впровадження програмного забезпечення «ІТ - Підприємство» (система ERP), спрямованого на оптимізацію процесів закупівель і бухгалтерського обліку.
• Координація автопарку Банку (понад 140 машин). Розробка та впровадженя процедури експлуатації корпоративного автопарку Банку. Контроль витрати палива.
• Координація послуг з надання фіксованого + мобільного зв'язку. Вибір оптимального тарифного плану, отримання додаткових знижок.

Менеджер управління закупівель

from 05.2009 to 10.2009 (5 months)
ПАО Київстар, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

•Розробка і супровід договорів на поставку і обслуговування.
•Робота з постачальниками. Ведення переговорів і отримання додаткових знижок;
• Моніторинг цін на послуги і товари;
• Виконання процесів оптимізації витрат.
• Участь в бюджетних процессах.

Начальник відділу закупівель

from 06.2007 to 06.2009 (2 years)
АО ОТП Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

* Створення відділу з самого початку і контроль над діяльністю підрозділу.
• Планування, розробка та впровадження політик закупівель та інших стандартів і процедур, що відносяться до діяльності відділу;
• Обгрунтування та складання бюджету відділу закупівель, контроль за його виконанням і дотриманням;
• Відповідальність за адміністративні питання, включаючи відкриття нових торгових точок (160 торгових точок в 2007 - 2009 роках);
• Підбір персоналу, контроль за навчанням і розвитком.
• Участь в консультативній групі з впровадження системи SAP \ R3.
• Організація та ведення інвентаризації основних засобів в головному офісі та київських торгових точках

Спеціаліст управління закупівель, менеджер зовнішньо - економічної діяльності

from 05.2005 to 06.2007 (2 years 1 month)
АО Райффайзен Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

• Забезпечення своєчасного митного оформлення вантажів \ продукції,
• Отримання необхідних дозволів в митниці та податкової адміністрації для успішного проходження митного очищення.
• Переговори з постачальниками. Розробка і супровід договорів;
• Моніторинг фінансового балансу з контрагентами, кредиторської заборгованості.
• Участь в процесах централізації закупівель.
• Відповідальність за регулярну інвентаризацію основних засобів.

Менеджер зовнішньо економічної діяльності

from 01.2004 to 05.2005 (1 year 4 months)
ТОВ Космо трейд, Київ (продаж обладнання)

• Робота з іноземними партнерами та підрядниками (переговори, укладення договорів, контроль виконання робіт, оплата і своєчасне надання бухгалтерської документації);
• Пошук постачальників
• Планування витрат компанії. Формування бюджету на щомісячній і річній основі.

Менеджер з продажу

from 02.2003 to 01.2004 (11 months)
ООО Мобіленд, Київ (продаж телефонів стільникового звязку)

• Пошук клієнтів, переговори,
• Складання та укладання договорів купівлі-продажу.
• Складання комерційних пропозицій.
• Розробка цінових стратегій.

Education

Академія Муніципального Управління

Менеджмент Зовнішньо економічної діяльності, Київ
Higher, from 1998 to 2003 (5 years)

Additional education and certificates

•Переговори в бізнесі (Natalya Pavlova course) • Школа Менеджменту (SmartTime) • Time and Task management • Держ. закупівлі •

12

Knowledge and skills

  • 1С:Підприємство
  • САПР
  • Водіння авто
  • ERP

Language proficiencies

  • English — advanced
  • German — beginner

References

  • Урусова Олена

    Урусова Олена

    HR Директор, ПАТ Креді Агріколь Банк

    Contact details are hidden
  • Жан Пєр Паллар

    Жан Пєр Паллар

    СОО, ПАТ Креді Агріколь Банк

    Contact details are hidden

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: