• PRO

Ирина

Спеціаліст відділу контролю та якості

Considering positions:
Спеціаліст відділу контролю та якості, CRM-менеджер, Рекрутер, Бізнес-асистент, Менеджер з продажу, Оператор вхідної лінії, Спеціаліст з моніторингу, Координатор, Керівник відділу якості
Employment type:
part-time
Age:
41 years
City of residence:
Mezhova
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Спеціаліст з якості

from 06.2024 to now (1 year 2 months)
DOC.ua, Київ (IT)

Оператор call-центра

from 04.2023 to 06.2023 (2 months)
ТОВ "АЛАЙТА", Суми (Телекомунікації, зв'язок)

Фахівець з персоналу

from 01.2022 to 04.2023 (1 year 3 months)
Відділ освіти, молоді та спорту, Новопавлівка (Освіта, наука)

Фахівець з персоналу

from 01.2022 to 04.2023 (1 year 3 months)
Відділ освіти, молоді та спорті Новопавлівської СР, Новопавлівка (Освіта, наука)

Менеджер з продажу

from 10.2021 to 02.2022 (4 months)
Tovarhome, інтернет-магазин, Межова (Роздрібна торгівля)

Спеціалист по кадрам

from 01.2019 to 06.2021 (2 years 5 months)
Головне управління ДСНС України в Дніпропетровській області, Дніпро (Пошук персоналу, HR)

Збір інформації кандидатів на службу, оформлення особових справ, заключення контрактів з кандидатами на службу.

Education

Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту

Інженер з експлуатації залізниць, Дніпро
Higher, from 2004 to 2009 (5 years)

Knowledge and skills

  • Стрессоустойчивость
  • Внимательность
  • Работа с большим объемом информации
  • Работа с различными видами документации (приказы, контракты)
  • Умение найти общий язык с клиентами

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — beginner

Additional information

Не боюсь труднощів. Швидко вчуся.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: