• PRO

Ірина

Менеджер по роботі з клієнтами, оператор 1С

Considering positions:
Менеджер по роботі з клієнтами, оператор 1С, Документознавець, Бухгалтер з первинної документації
Employment type:
full-time
Age:
38 years
City:
Zhytomyr

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Провідний фахівець

from 09.2009 to 02.2022 (12 years 5 months)
Університет державної фіскальної служби України, Житомир (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Прибуткові накладні; Видаткові накладні; Рахунки на оплату; Розрахунки з постачальниками; Акти звірки; Залишки на складі; Інвентиризація; Замовленя товару; Каса

Education

Університет державної фіскальної служби України

Право, Ірпінь
Higher, from 2015 to 2016 (1 year)

Заочна форма навчання, спеціалізація "Господарсько-правова діяльність"

Національний університет державної податкової служби України

"Економіка і підприємництво"/"Фінанси і кредит", Ірпінь
Higher, from 2009 to 2012 (3 years)

Заочна форма навчання, спеціалізація "Фінансова діяльність"

Рівненський державний гуманітарний університет

Документознавство та інформаційна діяльність, Рівне
Higher, from 2004 to 2009 (5 years)

Денна форма навчання, спеціалізація "Документно-інформаційні системи"

Knowledge and skills

  • Користувач 1С
  • Організованість
  • Інвентаризація
  • Ведення документації
  • Комунікабельність
  • 1С:Підприємство
  • Здатність до навчання

Language proficiencies

Ukrainian — fluent

Additional information

— володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія 8.3);
— володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання;
— досвід ведення бухгалтерського бліку первинної документації;
— досвід роботи з прибутковими та видатковими накладними
— рахунки на оплату;
— розрахунки з постачальниками;
— акти звірок;
— контроль залишків на складах;
— інвентаризація та формування супровідних документів;
— замовлення товару;
— знання касової дисципліни;
— досвід підготовки та підписання контрактів;
— досвід ведення переговорів;
— уміння працювати в команді;
— навички ведення звітності;
— грамотна письмова і усна мова.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: