• PRO

Петро

Менеджер з адміністративної діяльності, 40 000 UAH

Considering positions:
Менеджер з адміністративної діяльності, Завідувач господарством
Employment type:
full-time, part-time
Age:
52 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, address and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з адміністративної діяльності

from 11.2011 to 02.2022 (10 years 3 months)
ТОВ "Передові технології ТД", Київ (інженерні технології, торгівля)

-організація, координація, керівництво та контроль інформаційно – аналітичної, адміністративної роботи підприємства, бюджетне планування матеріально-технічного забезпечення;
-структуроване ведення та аналіз аналітичних даних, облік та ведення первинних бухгалтерських документів, узгодження із постачальниками супроводжувальної документації (накладних, актів та інших документів), на базі програми 1:С підприємство; складання договорів, контроль виконання договірних зобов’язань; проведення актів звірок, здійснення контролю при відвантаженні товарів; здійснення моніторингу документообігу; контроль за дотриманням термінів доставки товарів та надання послуг в межах укладених договорів; робота з фінансово-господарською документацією в повному обсязі, підготовка даних для включення їх до фінансової звітності підприємства;
-ведення переговорів з контрагентами підприємства;
-ведення обліку ТМЦ, проведення інвентаризації ТМЦ;
-організація, супровід, контроль роботи апаратного та програмного забезпечення на всіх рівнях; адміністрування роботи програмних сервісів, серверів, мережевого обладнання, технічна підтримка користувачів підприємства щодо роботи з програмним забезпеченням;
-організація і контроль автоматичного резервного копіювання інформаційно-технічної бази на серверах підприємства, відновлення необхідної інформації;
-закупівля нового апаратного и програмного забезпечення.

Заступник директора комерційного

from 04.2010 to 04.2011 (1 year)
ТОВ «Аудиторська фірма «Гранд», Київ (аудит, консалтингові послуги)

- керівництво й контроль фінансово-господарської діяльності підприємства в області матеріально-технічного забезпечення;
- організація та контроль роботи з програмним забезпеченням, впровадження нових програмних продуктів, ресурсів та сервісів.

Начальник відділу розвитку

from 06.2008 to 12.2009 (1 year 6 months)
ТОВ «Інтерброк-Бізнес», Київ (зовнішньо економічна діяльність, таможня – імпорт/експорт, логістика)

Заступник директора з питань комерційної діяльності та управління

from 01.2007 to 02.2008 (1 year 1 month)
ТОВ «Юридична фірма «Закон і бізнес», Київ (Юриспруденція)

Директор Центру соціальних служб для молоді Печерського району

from 03.1996 to 04.2006 (10 years 1 month)
Печерська районна в м. Києві Державна адміністрація, Київ (молодіжна політика та спорт, позашкільна освіта)

Керівництво

Education

КНУ ім. Тараса Шевченка

Філософський, Київ
Higher, from 1990 to 1998 (8 years)

Knowledge and skills

  • MS Office
  • Робота з оргтехнікою
  • Робота зі сканером
  • Робота з принтером
  • Робота з ксероксом
  • Робота з факсом
  • Знання офісних програм
  • M.E.Doc
  • Організаторські здібності
  • Бухгалтерський облік
  • Робота в команді
  • Міні-АТС
  • Адміністрування
  • LibreOffice
  • Обслуговування оргтехніки
  • Відеоспостереження
  • Навчання персоналу
  • Тайм-менеджмент
  • Клієнтоорієнтованість
  • Адаптивність
  • Критичне мислення
  • Ефективна організація управлінської діяльності
  • Досвід роботи з клієнтами
  • Досвід в сфері оптових і роздрібних продажів
  • Високий рівень тайм менеджменту
  • Підтримка стабільної роботи локальної мережі;
  • Організація роботи Інтернету без перебоїв;
  • Технічна підтримка комп’ютерної техніки;
  • Досвід настройки комп’ютеру для оптимальної роботи, рішення збої
  • Збирання, модернізація, підключення, діагностування ПК;
  • Оперативне вирішення проблемних ситуацій
  • Здатність вирішувати термінові питання
  • Здатність працювати в умовах багатозадачності
  • Вміння працювати як в команді, так і на самоті
  • Пошук потенційних постачальників;
  • Вміння аналізувати, порівнювати, вибирати кращі пропозиції на ри
  • Оформлення договорів, допугод та інших документів, що необхідні
  • Вміння грамотно складати запити локальним та зарубіжним дистриб'
  • Приймання та обробка замовлень та запитів від менеджерів відділу
  • Визначення максимально вигідних умов оплати замовлень з метою оп
  • Обробка замовлень у внутрішній системі компанії, своєчасне закри
  • Організація процесу поставок за своєю номенклатурою;
  • Формування бюджету закупівель і платежів;
  • Вирішення конфліктних ситуацій із постачальниками;
  • Розробка тендерної документації та подання тендерних заявок;
  • Організації фінансового та технологічного забезпечення участі у
  • Досвід роботи з системою Prozorro;
  • Робота з державними органами, зокрема, фіскальними;
  • Готовність до відряджень.

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — average

Additional information

Високий рівень саморозвитку, висока здатність до навчання, аналітичний склад розуму, системне мислення, високий рівень комунікабельності, стресостійкість, пунктуальність, гарні організаторські здібності, творчий підхід, вміння працювати з великим об’ємом роботи, враховуючі пріоритетні напрямки.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: