• PRO

Марина

Project-менеджер

Considering positions:
Project-менеджер, Logistic specialist, Affiliate manager, Customer support manager, Customer service representative, Recruiter, Sales manager, Team lead, Account manager
Employment type:
full-time, part-time
Age:
30 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Логіст з міжнародних перевезень

from 05.2025 to now (3 months)
Savchuk International OU, Дистанційно (Транспорт, логістика)

- Координація та планування міжнародних логістичних операцій
- Ведення переговорів з перевізниками та клієнтами
- Підготовка звітності та аналітики
- Документообіг та логістична підтримка
- Супровід вантажів на всіх етапах логістичного ланцюга

Бармен

from 10.2022 to 02.2025 (2 years 4 months)
Royal Caribbean, Дистанційно (Туризм)

- робота в команді з акцентом на ефективну комунікацію та вирішення конфліктних ситуацій
- наставництво нових співробітників: ознайомлення з корпоративними стандартами та правилами обслуговування
- відповідальність за рівень клієнтського сервісу та підтримання високого рівня задоволеності гостей
- участь в організації подій та координації роботи персоналу під час заходів
- робота в умовах підвищеного стресу та багатозадачності з фокусом на результат та якість обслуговування
- приготування коктейлів та інших напоїв відповідно до стандартів компанії
- підтримка порядку на барі та контроль за наявністю інгредієнтів
- швидке та якісне обслуговування гостей під час пікового навантаження

Акаунт-менеджер

from 09.2021 to 10.2022 (1 year 1 month)
DYB, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

- проведення переговорів з клієнтами, встановлення та підтримка партнерських відносин як у короткостроковій, так і в довгостроковій перспективах
- підготовка і презентація індивідуальних пропозицій, орієнтованих на потреби клієнтів
- активне залучення нових клієнтів та розширення клієнтської бази
- надання клієнтам інформації про послуги компанії, консультування з питань вибору програм
- продаж програм компанії, включаючи управління процесом продажу та подальше обслуговування клієнтів
- встановлення і підтримка ефективної комунікації з різними сторонами, включаючи партнерів і колег
- розвиток навичок переговорів та клієнтського сервісу, що є важливим для побудови довготривалих відносин

Заступник керуючого, менеджер з обслуговування преміум клієнтів

from 03.2018 to 04.2021 (3 years 1 month)
АТ "Ощадбанк", Херсон (Фінанси, банки, страхування)

- Забезпечення виконання планових показників відділення
- Керівництво поточною діяльністю відділення
- Організація та контроль роботи відділення, розподіл обов’язків між працівниками, доведення планів і завдань з встановленими строками їх виконання
- Залучення на обслуговування нових клієнтів шляхом проведення зустрічей та переговорів
- Забезпечення якісного обслуговування преміум клієнтів
- Організація роботи щодо: кредитування фізичних осіб, супроводження кредитних операцій, розвитку операцій з використанням банківських платіжних карток, безготівкових
розрахунків, розвитку та супроводження вкладних (депозитних) операцій та інше
- Оптимізація операцій преміум-клієнтів, ініціювання погодження індивідуальних схем банківського обслуговування
- Супроводження нестандартних банківських продуктів, розроблених у відповідності до потреб преміум-клієнтів.

Головний економіст відділу клієнтів роздрібного бізнесу ТВБВ

from 06.2016 to 03.2018 (1 year 9 months)
АТ "Ощадбанк", Херсон (Фінанси, банки, страхування)

Виконання планів з продажу роздрібних банківських продуктів/ страхових продуктів/ послуг
- Надання клієнтам консультаційних послуг щодо здійснення операцій, актуальних умов банківських продуктів
- Відкриття рахунків, укладання договорів
- Залучення нових клієнтів на обслуговування до банку, утримання існуючих
- Кредитування фізичних осіб, супроводження кредитних операцій, розвитку операцій використанням банківських платіжних карток, безготівкових розрахунків, укладання та супроводження вкладних (депозитних) операцій та інше.

Провідний економіст відділу клієнтів роздрібного бізнесу ТВБВ

from 02.2016 to 06.2016 (4 months)
АТ "Ощадбанк", Херсон (Фінанси, банки, страхування)

- Виконання планів з продажу роздрібних банківських продуктів/ страхових продуктів/ послуг
- Надання клієнтам консультаційних послуг щодо здійснення операцій, актуальних умов банківських продуктів
- Відкриття рахунків, укладання договорів
- Залучення нових клієнтів на обслуговування до банку, утримання існуючих

Спеціаліст 1-ї категорії відділу телефонних продажів та маркетингових досліджень

from 10.2013 to 06.2014 (8 months)
ПАТ «Райффайзен Банк Аваль», Херсон (Фінанси, банки, страхування)

Вихідні дзвінки по представленій клієнтській базі
- Телефонні продажі банківських продуктів
- Надання інформації про послуги компанії потенційним клієнтам

Education

Херсонський національний технічний університет

Економіка підприємства, Херсон
Higher, from 2014 to 2017 (3 years)

Херсонський політехнічний коледж Одеського національного політехнічного університету

Економіка підприємства, Херсон
Unfinished higher, from 2010 to 2013 (3 years)

Additional education and certificates

•Підвищення кваліфікації керуючих ТВБВ та їх заступників АТ «Ощадбанк», Університет банківської справи, м. Львів

2019, 5 днів

Курс «Digital marketing», International Marketing Business

2021, 5 тижнів

Project Management Essentials

2025, 6 тижнів
Certificate

Knowledge and skills

  • Комунікабельність
  • Ведення CRM
  • Організаторські здібності
  • Уважність
  • Міжкультурна взаємодія
  • Тайм-менеджмент
  • Командна робота
  • Ведення документації
  • Стресостійкість
  • Гнучкість
  • Відповідальність
  • Швидке навчання
  • Ефективна комунікація
  • Прямий продаж
  • Ведення переговорів
  • Знання технік продажу

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — above average

Additional information

Вміння та навики: організаційні здібності, вміння працювати в команді, клієнтоорієнтованість, уміння ставити цілі і досягати їх, вирішення конфліктних ситуацій, ведення переговорів, впевнений користувач ПК, знання банківських програм та MS Office.

Особисті якості: прагнення до вдосконалення та розвитку, стресостійкість, амбіційність, креативність, ініціативність, відповідальність, ввічливість, наполегливість, комунікабельність.

Хоббі: подорожі, активний спосіб життя, спорт.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: