• PRO

Максим

Директор з маркетингу, 120 000 UAH

Employment type:
full-time, part-time
Age:
30 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, address and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Директор з маркетингу

from 10.2023 to 03.2025 (1 year 5 months)
ЮМ Консультант, Київ (Юриспруденція)

• Perfomance-маркетинг
• Facebook ADS
• Контекстна реклама
• Просування сайту (SEO)
• SMM
• Відео-продакшн
• Інтернет маркетинг
• Розвиток бренду
• Маркетинговий супровід в Польщі, Британії та США
• Розробка та впровадження маркетингових стратегій
• Контроль за виконанням маркетингових бюджетів
• Підготовка та реалізація рекламних кампаній
• Моніторинг ефективності маркетингових заходів (CRO та юніт-економіка)
• Взаємодія з іншими відділами компанії
• Взаємодія з партнерами
• Розробка та впровадження нових маркетингових стратегій

Керівник відділу маркетингу

from 05.2022 to 08.2023 (1 year 3 months)
КМА Ukraine, Луцьк (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Руководитель отдела маркетинга

from 08.2021 to 03.2022 (7 months)
ТД «Таврияпромсервис», Херсон (Машинобудування)

Product owner

from 04.2021 to 02.2022 (10 months)
ТД «Новый стиль», Херсон (Лісова промисловість, лісообробка)

Технический специалист

from 08.2019 to 08.2022 (3 years)
ООО «АТЛАС ЭНЕРДЖИ», Херсон (Енергетика)

Генеральный директор

from 11.2018 to now (6 years 9 months)
ООО «СУХОФФ ГРУП»

Education

ДГТУ

Інформатика та обчислювальні технології, Інші країни
Higher, from 2014 to 2018 (4 years)

ДонНТУ

Комп‘ютерна інженерія, Донецьк
Higher, from 2012 to 2014 (2 years)

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — above average

Additional information

Вітаю! Мене звуть Сухов Максим і останні п'ять років я активно розвиваю напрямок маркетингу в b2b та b2c компаніях (від сфери послуг до дистрибуції та роздробу). Тепер трохи докладніше про те, що мається на увазі під словом "маркетинг". Уявіть собі компанії, які тільки планують свій вихід на ринок або ті, які вперлися в певні рамки та не можуть виявити для себе як внутрішні, так і зовнішні точки зростання. Або компанії, в яких від «менеджменту» одне лише слово, що тягне за собою втрату ефективності кадрового ресурсу та відображається на рівні продуктів/сервісу відповідно. Так ось я займаюся тим маркетингом, який орієнтований як на внутрішньому (корпоративному) рівні, так і на зовнішньому (споживчому).

Тепер у деталі.

Під зовнішнім маркетингом я визначаю комплекс заходів, спрямований на ефективну роботу з вашими споживачами/ЦА за допомогою інструментів та каналів взаємодії.
Розглянемо на прикладі ніші виробництва міжкімнатних дверей.
Припустимо, ви велика компанія з тисячами співробітників на борту, лідер ринку. І ви ставите собі завдання оперативного закриття стандарту представленості (щоб усі двері надходили максимально швидко в точки за певним стандартом). Це можуть бути як ваші власні представництва, так і мережі ваших дилерів, чи то існуючі, чи новостворені торгові точки. Але у вас немає цифрового інструменту моніторингу або є, але його ефективність з часом ослабла і цей інструмент потребує повної переробки. Але вам потрібний не просто черговий IT-інструмент.
У таких ситуаціях включаюся я як Product Owner / Бізнес-аналітик і визначаю корінь проблеми, проводжу аудит бізнес-процесів, що протікають, формую ключові метрики і визначаю можливі точки зростання з урахуванням вашої бізнес-моделі та вашої системи можливостей/обмежень. Я проводжу цілий комплекс робіт, який зрештою за допомогою IT-інструменту або маркетингової системи (каналів просування) вирішує ваші завдання не просто на 100% від запланованих KPI, а й перевиконує план у кілька разів. Це реальний, успішно реалізований кейс, а компанія – реальний виробник міжкімнатних дверей, лідер ринку, «Новий Стиль».


Але це ще не все, це тільки перша половина маркетингу, а є ще й друга!
Тепер до другої половини. Друга частина моєї роботи – внутрішній маркетинг – це бізнес-процеси, кадри, підрядники, внутрішні метрики, регламенти та інструкції. Все, що зрештою впливає на якість, швидкість та ефективність взаємодії з кінцевим споживачем або внутрішнім адміністративним ресурсом. Наприклад, ви все та ж компанія-виробник міжкімнатних дверей, але робота певного відділу/співробітників не дає належних результатів. Наприклад, ваш співробітник – територіальний менеджер, і його робота чітко регламентована певними KPI, виконання яких впливає на його мотивацію. Але показник менеджера недостатньо добрий. І річ не в менеджері, а в процесі організації його роботи. Коли я приступив до оптимізації процесів, що протікають у компанії, я виявив для компанії ключові точки зростання, які дозволили досягти п'ятикратного покращення продуктивності менеджера в торговій точці.
Математика була наступною: менеджеру на роботу з точкою виділялася година, план скоротити час перебування в точці вдвічі, до 30 хвилин. Я перевиконав план, скоротивши його час до 10 хвилин у точці за тих самих умов роботи. В результаті це виросло в такий бізнес-інструмент, як мобільний додаток на базі Android OS без змін у технологічному процесі виробництва та відвантаження продуктів компанії.

І це лише одна з багатьох компаній, в яких я побудував систему, оптимізував бізнес-процеси, розробив зі своєю командою IT-інструменти і запустив комплексний маркетинг, орієнтований на ефективну взаємодію зі споживачами. Вибудовую роботу на базі бенчмаркінгу та комерційних метрик, вірю в силу живого діалогу.
Можливо, настав час покращити роботу і вашої компанії? Із задоволенням проведу маркетинговий аудит та безкоштовно визначу кілька ключових точок зростання вашої компанії за 1 годину.
Зацікавлені?

Будемо на зв’язку.

[open contact info](look above in the "contact info" section) / [open contact info](look above in the "contact info" section)

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: