• PRO

Тетяна

Фінансист

Considering positions:
Фінансист, Керівник фінансового відділу, Фінансовий менеджер, Керівник фінансово-економічної служби, Економіст, Менеджер проєктів
Employment type:
full-time, part-time
Age:
40 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник фінансово-економічної служби

from 03.2025 to 08.2025 (5 months)
Aluf Group s.r.o., Дистанційно (Нерухомість)

Впровадження управлінського обліку на базі ОС Finmap з "0".
Розробка та впровадження бізнес-процессів Фн. департамента.
Організація роботи фін.департаменту.
Формування управлінської звітності P&L, CashFlow, BS за період в динаміці.
Здійснення управлінського обліку по юрособах та бізнесу в цілому.
Формування бюджета.
Аналізі фінансових показників.
Облік доходів, Дебіторської Заборгованості та взаєморозрахунків з клієнтами та відділами.
Контроль татреалізація казначейських операцій.
Ведення управлінського обліку та контроль за фінансовими процесами.
Координація та контроль операційних процесів.
АВС та XYZ по проектам, та аналіз ефективності операційних процесів. Внесення рекомендацій щодо їх вдосконалення.
Навчання персоналу.
Розробка рекомендацій щодо подальшої роботи в програмі Финмап.
Розробка " Політики управлінського обліку" та рекомендацій щодо подальшої роботи фінансового відділу.

Штат компанії 60 чел.

Фінансовий менеджер

from 11.2024 to 02.2025 (3 months)
Aluf Group s.r.o., Дистанційно (Нерухомість)

Впровадження управлінського обліку в компанію.
Розробка та впровадження операційних та фінансових процедур для оптимізації діяльності компанії.
Участь у бюджетуванні та плануванні фінансових показників.
Ведення управлінського обліку та контроль за фінансовими процесами.
Координація та контроль операційних процесів.
Складання управлінської звітності P&L, CashFlow, BS за рік; АВС та XYZ по проектам, та аналіз ефективності операційних процесів.
Складання порівняльного аналізу план/факт.
Внесення рекомендацій щодо їх вдосконалення.
Побудова дашборда в EXEL.
Навчання персоналу.
Розробка рекомендацій щодо подальшої роботи в програмі Финмап.
Розробка " Політики управлінського обліку" та рекомендацій щодо подальшої роботи фінансового відділу.

CFO

from 05.2021 to now (4 years 3 months)
ФОП Пономарь Т.А., Дистанційно (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Фінансовий менеджер/CFO на аутсорсі.
Успішні кейси в нішах:
освіта, HoReCa, реклама, IT.

1. Впровадження управлінського обліку в компанію на ПЗ Finmap.
2. Розробка та впровадження бізнес-процесів в фінансовому департаменті компанії.
3. Автоматизація бізнес-процесів. Робота з іноземними платіжними системами (PayPal, Wise, VIVA Payment).
Робота та підключення інтеграції з іноземними та українськими банками.
4. Розробка "Політики управлінського обліку" та рекомендацій щодо подальшої роботи фінансового відділу.
5. Формування та навчання персонала фінансового департамента.
6. Розробка "Довідника статей доходів та витрат".
7. Управління ризиками.
8. Бюджетування та моделювання.
9. Складання управлінської звітності, з вертикальним та горизонтальним аналізом, складання рекомендацій:
- P&L;
- CashFlow;
- Баланс;
- АВС та XYZ аналіз.
- Порівняльний аналіз (план/факт).

Маю досвід в таких галузях як: освітні послуги, агентство нерухомості, маркетингові послуги, тощо.

Фінансовий менеджер

from 04.2016 to 05.2018 (2 years 1 month)
ТОВ Хорекамаркет, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1. Ведення управлінського обліку компанії:
- облік операцій, пов'язаних з рухом грошових коштів в системі, коректне відображення відповідно до статей управлінського обліку;
- щотижневий контроль план/факт;
- щотижневий контроль дебіторської заборгованості;
- робота з банками та платіжними системами - рознесення виписки;
- ведення підзвітів;
- ведення кас (грн, валютні);
2. Складання управлінської звітності, з вертикальним та горизонтальним аналізом:
- P&L - щомісяця;
- CashFlow - щомісяця;
- план/факт - щотижня;
- звіт по дебіторської заборгованості - щотижня;
- скаладання АВС та XYZ аналіза.
- BS - щороку.
3. Проведення та підготовка документації для публічних закупівель на веб-порталі PROZORRO з подальшим укладенням договорів.

Причина звільнення- відпустка по догляду за дитиною до 3-х років.

Менеджер з продажу туристичних послуг

from 01.2013 to 02.2016 (3 years 1 month)
Турагенція "Поїхали з нами", Київ (Туризм)

Продаж турпакетів, авіаквитків, оформлення візи, бронювання готелів.
Підготовка та оформлення клієнтам пакету документів для виїзду за кордон на ПМЖ.

Причина звільнення - зміна професії.

Менеджер з продажу

from 02.2012 to 08.2013 (1 year 6 months)
ТОВ "Т.Л. АВТО", Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Функциональные обязанности:
- продажа автотоваров (автозапчасти, АКБ, моторных масел, автомобильных шин…)
- работа с существующими клиентами
- поиск новых клиентов (расширение клиентской базы)
- заказ товара у сторонних поставщиков
- ведение дебиторской задолженности
- планирование и организация доставки товара, взаимодействие с транспортными компаниями
- ежедневное составление маршрута водителю
- отслеживание грузов
- работа с транспортной и первичной документацией
- контроль графика отгрузок.
Достижения:
-увеличила количество ТТ с 50 до 150
-уменьшила простроченную дебиторскую задолженность с 19% до 7%
Причина увольнения: смена мотивации.

Оператор 1C

from 10.2008 to 10.2009 (1 year)
ИП «Эолия» (ТК Таргет), Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1. Робота з первинною документацією:
- оформлення рахунки-фактури, РН, НН, ТТН, маршрутні листи для експедиторів.
- видаткові накладні, податкові накладні, акти повернення - звірка і збір під реєстр.
2. Робота з торговими представниками та менеджерами з продажу:
- прийом замовлень, редагування ціни, ваги, кількості, наявність...;
- друк документів, необхідних у роботі торгових представників (прайс, бланки договорів, акт повернення, бланк замовлення...);
- реєстрація нових торгових точок в базу даних;
- перевірка достовірної інформації, що надається менеджерами.
Причина звільнення: скорочення штату.

Спеціаліст 1-ї категорії відділу бухгалтерського обліку та звітності місцевих бюджетів

from 02.2007 to 05.2008 (1 year 3 months)
Бердянське управління Державного казначейства ГУДКУ в Запорізькій області, Бердянськ (Державні організації)

1. Ведення обліку даних щодо руху грошових коштів.
2. Контроль коректності обліку даних щодо руху грошових коштів.
3. Звірка залишків грошових коштів.
4. Формування звіту «виписка».
5. Звірка даних боргів і формує реєстр у звіті «виписка».
6. Перевірка щомісячних звітів щодо залишків грошових коштів на розрахункових рахунках.
7. Виконання окремих функцій, завдання та доручення керівника, як пов'язані, так і не пов'язані з виконанням безпосередніх обов'язків, що входять до компетенції відділу.
8. Участь у формулюванні економічної постановки задач, що вирішуються за допомогою обчислювальної техніки, визначення можливості використання готових проектів і пакетів прикладних програм, що дозволяють створювати економічно обґрунтовані системи обробки інформації.
Причина звільнення: переїзд до м. Харкова для продовження здобуття вищої освіти

Education

Харківський державний університет харчування та торгівлі ХДУХТ

Факультет "Фінанси та облік". Спеціальність "Фінанси", Харків
Higher, from 2008 to 2009 (1 year)

Навчалася на заочній формі навчання.
Здобула повну вищу освіту за спеціальністю "Фінанси" та здобула кваліфікацію спеціаліст з фінансів.

Навчально-науковий інститут "Каразінський банківський інститут"

Факультет "Економіка підприємства". Спеціальність: "Облік і аудит", Харків
Higher, from 2002 to 2006 (4 years)

Навчалася на денній формі навчання.
Здобула базову вищу освіту за напрямом підготовки "Економіка і підприємство" та здобула кваліфікацію бакалавра з економіки.

Additional education and certificates

Облік приватного підприємця, Навчальний центр "ДАНКО"

2021 рік

"Активні продажі", Школа Успішних Продажів "УЧЕБКА" Харків

2012 рік

ALTERRA: "Бухгалтер управлінського обліку (IAPBE)"

2025 р.

ALTERRA «Сучасний аналіз фінансової звітності»

2024 рік
Certificate

ALTERRA «Фінансовий менеджмент та аналіз (IAPBE)»

2025 р. (екзамен Financial Management and Analysis (DipFMA) в червні)

ALTERRA «Фінансовий директор (IAPBE)»

грудень 2024-травень 2025

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Уміння аналізувати
  • Формування зведених таблиць
  • Складання фінансової звітності
  • Google Sheets
  • Google Docs
  • Ведення звітності
  • Finmap
  • Планування бюджету
  • ABC/XYZ-аналіз
  • Складання управлінської звітності
  • Ведення управлінського обліку

Language proficiencies

  • English — average
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

References

Старцева Юлія Вадимівна

Старцева Юлія Вадимівна

Фінансовий директор

Contact details are hidden

Additional information

Маю повну вищу економічну освіту.
В мене високий рівень володіння Excel, Google таблицями.
Вмію формувати управлінську звітності (BL, P&L, CF) та аналізувати фінансові показникі.
Складаю фінансові моделі підприємств для отримання грантів.
Постійно вдосконалюю свої навички.
Заміжня, маю 2-х дітей: син 7 років та донечка 3 роки.

Мої soft skills:
- Тайм-менеджмент та самоорганізація
- Аналітичне та системне мислення
- Організаційні та управлінські навички
- Критичне та креативне мислення
- Уважна та відповідальна
- Проведення презентацій та ефективних переговорів.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: