• File

Альона

Бухгалтер, диспетчер автотранспорту

Considering positions:
Бухгалтер, диспетчер автотранспорту, Помічник керівника, Оператор комп'ютерного набору, Діловод, Бухгалтер з первинної документації
Age:
40 years
City:
Cherkasy

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Кравченко Альона Миколаївна

Дата народження : 27.08.1984р.
Місто Черкаси
Моб. Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Ціль: Заміщення вакантної посади секретаря, особистого помічника керівника
Освіта:
Вересень 2001-травень 2006, Черкаський банківський інститут, факультет “Економіка”, спеціальність “Банківська справа”, диплом спеціаліста (денна форма навчання)
Додаткова освіта:
Вересень-листопад 2008р. –Курси “Менеджмент організацій” м. Черкаси
Досвід роботи:
Спеціаліст по кредитуванню фізичних осіб

Вересень 2007 –липень 2008 ТОВ “ВіЕйБі Експрес” м. Черкаси
Функціональні обов’язки:
-надання консультацій по кредитуванню товарів для населення: меблі і побутова техніка;
-оформлення заявок на кредит;
-ведення документації

Диспетчер автомобільного транспорту
Жовтень 2009- до декретної відпустки, УМГ “Черкаситрансгаз”

Функціональні обов’язки:
-видача подорожніх листів водіям (з вказаними в листі залишком палива і показником спідометра);
-ведення документації щодо переміщення водіїв по автомобілях;
-облік витрат палива на кілометраж автомобіля (згідно норми);
-ведення складу ПММ (паливо-мастильні матеріали);
-ведення документації щодо видачі палива зі складу ПММ;
-ведення звітності по витратах палива і ПММ на кожен автомобіль;
-ведення особистих карток водіїв по витратах палива на автомобілі;
-передача звітності до бухгалтерії

Професійні навички:
— уміння працювати з базовими програмами MS Office (Access, Excel, Power Point, Word, WordPad, AVTO, SАР, 1С);
— знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер);
— грамотна усна і письмова мова;
— знання основ діловодства та документообігу;
— навички забезпечення життєдіяльності офісу;
— знання іноземних мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська — середній рівень

Особисті якості:
Цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, ініціативність, гарне почуття гумору.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружена.
Діти: син 3 років.
Шкідливих звичок немає.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: