- File
Марта
Офіс-менеджер
- Considering positions:
- Офіс-менеджер, Адміністратор салону краси, HR-менеджер, Адміністратор
- Age:
- 26 years
- City of residence:
- Kyiv
- Ready to work:
- Lviv
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/7567304/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
(Marta Y. Obukh)
Дата народження: 01.04.1999
Місто: Львів
Моб. телефон: [
E-mail: [
Instagram:
Освіта:
вересень 2015 р. – червень 2018 р., Львівський кооперативний коледж економіки і права, факультет , спеціальність «Фінанси, банківська справа та страхування», диплом молодшого спеціаліста (денна форма навчання).
вересень 2018 р. – червень 2020р., Львівський торгівельно-економічний університет, , спеціальність «Фінанси, банківська справа та страхування», диплом бакалавра (заочна форма навчання).
Досвід роботи:
червень 2018 р. – травень 2021 р. м. Львів, ТзОВ “Європоліс проперті холдінг”. ТРК ‘’Victoria Gardens’’.
Функціональні обов’язки:
— надання інформації відвідувачам;
— вхідний та вихідний документообіг;
— вхідна та вихідна кореспонденція;
— замовлення канцелярського приладдя;
— допомога відділу адміністрації.
— сканування документообігу;
• реєстрація документів в програмі 1С.
липень 2021 р. - лютий 2022 р. м. Київ, Логістична компанія (Нерозголошення інформації NDA).
Функціональні обов'язки:
— керування бюджетом для потреб офісу;
— планування і здійснення закупівель канцтоварів, технічного оснащення офісу, хоз. товарів тощо;
— забезпечення наявності медикаментів в аптечці;
— контроль справної роботи оргтехніки;
— моніторинг постачальників, позицій, пошук нових і цікавих рішень;
— ведення всіх процедур по пропускній системі;
— щоденний контроль порядку в місцях загального користування та якості роботи клінінгу;
— організація семінарів, тренінгів, корпоративів та ділових зустрічей в офісі;
— зустріч гостей та забезпечення комфортного перебування в офісі;
— опрацювання Договорів ЦПХ та НД;
Професійні навички:
— уміння працювати з базовими програмами MS Office ( Excel, Outlook, Power Point, Word);
— Групові комунікації: Alocca,Slack,Zoom.
— Знання мов: українська — рідна;
Особисті якості:
Відповідальність, уважність, працьовитість, комунікабельність, ініціативність, креативнісь, вміння опановувати нормативні документи та керівні акти.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: не одружена.
Можливість відряджень: так.
Similar candidates
-
Office manager
Lviv, Remote -
Assistant director
Lviv, Kyiv -
Офіс-менеджер
50000 UAH, Lviv -
Асистент керівника
Lviv -
Помічник керівника
Lviv -
Адміністратор, асистент керівника
Lviv