• PRO

Світлана

Помічник керівника, секретар, 25 000 UAH

Considering positions:
Помічник керівника, секретар, Адміністратор
Employment type:
full-time
Age:
38 years
City:
Dnipro

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Помічник керівника

from 08.2024 to 04.2025 (8 months)
Громадський Контроль, Дніпро (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Діловодство: підготовка первинних документів (в т.ч. договорів, офіційних листів, запитів, звернень), переклад, форматування, збір та обробка документів (вхідна/вихідна кореспонденція), архів.
Взаємодія з канцелярією суддів, посадовими особами державних структур і організацій різних рівнів (міські/обласні ради, підпорядковані їм КП, канцелярія КМУ, ПРООН, МІНЮСТ і т.д.).
Збір, аналітика даних та підготовка звітів щодо проектів та завдань (робота з таблицями Google Docs).
Адміністративна підтримка заходів (забезпечення місцепроведенням, запрошення, логістика, реєстрація, купівля квитків, бронювання).
Здійснення та контроль поштового листування (Укрпошта).
Взаємодія та допомога фінансовому відділу (пошук, замовлення, контроль отримання первинної бухгалтерської документації).
Забезпечення роботи офісу (пошук виконавців та контроль проведення ремонтних робіт офісу, забезпечення матеріальної робочої бази працівників, контроль прибирання та обслуговування, взаємодія з орендарями та технічними службами).

Менеджер з постачання

from 05.2024 to 08.2024 (3 months)
Centrolab, медична лабораторія, Дніпро (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Здійснення пошуку та відбір постачальників за критерієм «задовільна якість/прийнятна цінова пропозиція»;
Розрахунок потреби в закупівлі реагентів, витратних матеріалів, канцелярських і господарчих товарів на плановий період (аналітика зведених таблиць Excel);
Розміщення замовлення постачальникам (узгодження термінів доставки, транспортна логістика, терміни придатності);
Ведення та актуалізування бази постачальників, зокрема альтернативних;
Ініціювання підготовки претензій у разі порушень постачальником договірних зобов’язань;
Погодження з постачальниками зміни умов укладених договорів;
Ведення пошуку постачальників обладнання за замовленням лабораторії, підрозділів, відповідно до планових задач підприємства;
Проведення перемовин із постачальниками;
Підготовка договорів постачання, погодження їх із юристом і бухгалтерією;
Формування заявок на оплату постачальникам (1С);
Контроль кредиторської заборгованості (1С), звітність керівнику по заборгованості (Excel, зведені таблиці).

Помічник керівника

from 09.2023 to 04.2024 (7 months)
ТОВ СП «ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС», Дніпро (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Планування робочого дня керівника підприємства (зустрічі, телефонні дзвінки тощо).
Забезпечення діяльності керівника підприємства (замовлення транспорту, організація зустрічей, переговорів тощо).
Контроль за своєчасним виконанням працівниками підприємства виданих наказів та розпоряджень.
Участь в нарадах; ведення протоколів, складання необхідних документів за результатами зустрічей, переговорів.
Діловодство (первинна документація), листування, архів.
Підтримка зв'язку з іншими організаціями і підприємствами (комунікація з клієнтами), надання консультацій та забезпечення комунікації їх з відповідними відділами компанії.
За дорученням керівника підприємства, проведення узгодження або вирішення окремих питань з керівниками і працівниками структурних підрозділів, контроль виконання ними окремих доручень і наказів керівника підприємства, а також отримання від них необхідної інформації і матеріалів.
У межах своєї компетенції підготовка проектів наказів, рішень і розпоряджень керівника підприємства, а також інших матеріалів і документів, що стосуються діяльності підприємства.
Збір і отримання матеріалів та інформації з різних зовнішніх джерел, що необхідні керівникові.
Організація діловодства, вивчення кореспонденції, що надійшла на ім'я керівника підприємства, в межах своєї компетенції готування проектів відповідей або рішень.
Запис на прийом до керівника підприємства і організація прийому відвідувачів.
Виконання окремих доручень керівника підприємства щодо управління перосналом.
Виконання інших обов'язків і доручень керівника підприємства в рамках своєї компетенції і спеціалізації на додаткових окремих видах діяльності.

Керівник підприємства

from 03.2017 to 10.2023 (6 years 7 months)
ФОП Павлова С. О., Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Постановка та формування роботи бухгалтерського обліку;
ведення податкового обліку – формування та складання звітів відповідно до загальної системи податкової звітності підприємства;
пошук та залучення клієнтів;
ведення, підтримання та розвиток клієнтської бази;
створення та ведення сайту компанії;
пошук та залучення постачальників;
робота з перевізниками по Україні та за кордоном;
контроль за виконанням роботи;
формування ефективної корпоративної культури та позитивної робочої атмосфери в колективі;
робота над матеріальним забезпеченням підприємства; контроль господарської діяльності;
забезпечення виконання поставлених завдань відповідно до плану роботи;
вирішення поточних проблем та попередження проблематичних ситуацій у майбутньому;
ухвалення складних рішень з повною відповідальністю за їх наслідки;
делегування повноважень, справедливий розподіл завдань між підлеглими.

Помічник керівника, офіс-менеджер

from 10.2015 to 02.2017 (1 year 4 months)
ТОВ «Оранж-Медикал», Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Тайм-менеджмент керівника;
планування ділових побачень та поїздок керівника, іноді супровід;
ведення листування та телефонних переговорів з бізнес-партнерами та клієнтами;
ведення документації до 1С;
виконання обов'язків перекладача (турецька);
забезпечення комфорту керівника, співробітників офісу та складу;
зустріч партнерів та гостей;
ведення звітності про виконану роботу.

Менеджер транспортного відділу

from 09.2008 to 03.2011 (2 years 6 months)
ТОВ НікТранс, Днепр (Транспорт, логістика)

Контроль та супровід документообігу, планування доставки та розподіл експедиторів/водіїв на маршрути, складання звітів щодо прийому, обліку та зберігання ПММ.
Відповідальність за дотримання правил технічної експлуатації, інструкції про порядок зберігання, обліку та відпуску нафтопродуктів, інструкції з ТВ та охорони праці, інструкції з пожежної безпеки.

Education

Дніпровський державний аграрно-економічний університет

Економічний; фінанси, банківська справа, страхування, Дніпро
Higher, from 2003 to 2008 (5 years)

Навчання базується на органічному об'єднанні науки та практики, а також сучасних інформаційних, комп'ютерних та педагогічних технологій з використанням традиційних та нових форм навчання.

Additional education and certificates

Школа Самойленко, фінансова грамотність і компьютерні курси

2002-2003, навчальний рік

Knowledge and skills

  • Пользователь ПК
  • Пользователь Internet
  • MS Office
  • MS PowerPoint
  • MS Outlook
  • Email
  • 1С:Підприємство
  • M.E.Doc
  • Сервіс Вчасно

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • French — average
  • English — beginner

Additional information

Працьовитість
Надійність
Позитивне мислення
Високий рівень мотивації
Орієнтація на роботу у команді
Організованість
Вміння працювати у стресових умовах
Вміння ефективно спілкуватися

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: