• PRO

Юлія

Операційний директор

Considering positions:
Операційний директор, Керівник проєкту, Проєктний менеджер, Регіональний менеджер, Директор підприємства
Employment type:
full-time, part-time
Age:
44 years
City of residence:
Kharkiv
Ready to work:
Kharkiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, Facebook and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Директор/засновник

from 07.2023 to 01.2024 (6 months)
БО "БФ "Андервінг", Харків (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Надання психологічної, соціальної та гуманітарної допомоги дітям і підліткам, позбавленим батьківського піклування (зокрема, вихованцям дитячих будинків):

- Ініціювала, підготувала та отримала перший грант у розмірі €10,000 для новоствореного фонду без попередньої історії;
- Розробила та впровадила програми психологічної підтримки, розвитку та інтеграції для дітей і підлітків;
- Здійснювала повне адміністрування діяльності фонду: реєстрація юридичної особи, ведення документообігу, закупівлі, фінансове планування та звітність;
- Організовувала гуманітарну допомогу та виїзди робочих груп у регіони;

Керівник проєкту

from 05.2023 to 09.2024 (1 year 4 months)
БО "БФ "РЕНОВЕЙШЕН", Харків (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Дитячий центр та онлайн‑платформа “КІМНАТА ПІДТРИМКИ” — надання безкоштовної комплексної психологічної допомоги дітям та підліткам.

- Ініціювала створення центру з нуля: організація простору, підбір фахівців (психологи, логопеди, тренери), технічне та адміністративне забезпечення;
- Керувала діяльністю центру: координація роботи команди, звітність, документообіг, контроль за дотриманням норм, стандартів та етики;
- Розробляла та впроваджувала психологічні програми, методики та напрями підтримки для різних вікових категорій;
- Забезпечувала якість послуг. Взаємодія з клієнтами (дітьми, підлітками, батьками): вивчення потреб, індивідуальний супровід, організація заходів;
- Вела просування проєкту: управління соціальними мережами, сайтом, створення контенту, PR‑активності;
- Розробляла фінансовий план та систему звітності для забезпечення ефективного управління ресурсами.

Успішно організувала роботу центру, надавши допомогу понад 500 дітям та підліткам офлайн і 2000+ сесій онлайн.

Директор

from 04.2021 to 03.2023 (1 year 11 months)
КП "Харківський обласний фонд підтримки індивідуального житлового будівництва на селі", Харків (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Пільгове кредитування (будівництво, сільскі господарства, приватні підприємці).
Вивела підприємство з банкрутства за 6 місяців шляхом:

- Оптимізації витрат та реструктуризації боргу;
- Впровадження механізму стягнення боргів через інвентаризацію -
заборгованості, юридичний супровід та подання судових заяв;
- Розробки програми фінансування та залучення додаткових коштів.

Директор з розвитку

from 10.2017 to 01.2020 (2 years 3 months)
Приватна компанія, Дистанційно (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Локація: Прага, Чехія

Роздрібна торгівля, надання послуг, call‑центри

Відкриття та запуск «з нуля» 9 офісів у 6 країнах Європи, що забезпечило зростання прибутку та суттєве розширення клієнтської бази.

Керівник (власник) бізнесу

from 07.2011 to 03.2018 (6 years 8 months)
ФОП Логінова Ю.М., Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Магазин "ROCAILLES" – продаж фурнітури для виготовлення біжутерії та декору. Дистриб'ютор ТМ PRECIOSA (Чехія).

- Запустила та управляла власним бізнесом із «нуля», включаючи відкриття та облаштування магазину.
- Вела інтернет‑магазин, соціальні мережі, здійснювала онлайн‑маркетинг та рекламу.
- Організувала логістику з Чехії та Австрії, розширюючи географію продажів: Україна, СНД, Європа.
- Перші закупки: 50 кг товару; вже через рік постійний обсяг закупок досяг 500 кг кожні два місяці.

Регіональний менеджер

from 02.2010 to 03.2015 (5 years 1 month)
ТОВ "Фірма "АКАНТ", Харків (Роздрібна торгівля)

Роздрібна та гуртова торгівля ортопедичними матрацами – офіційний дистриб'ютор у 3 областях України (Харківська, Полтавська, Сумська)

- Відкриття та управління салонами продажу продукції.
- Побудова роздрібної та гуртової мережі, збільшення обсягів продажу.
- Розробка та реалізація рекламних і маркетингових стратегій.
- Розширення гуртової мережі до понад 100 точок продажу продукції ТМ.

Директор

from 09.2005 to 12.2009 (4 years 3 months)
ПП "Теплий стан", Харків (Нерухомість)

Торгівельний центр "Мегапризма" вул. Клочківська, 104А (наразі Супермаркет "КЛАСС")

Керівництво та управління приватним підприємством, торгівельним центром та будівлею. Здача в оренду комерційної нерухомості.

Збільшення прибутку на 30%. Повний супровід продажу будівлі.

Education

Харківський Інститут Гештальта і Психодрами

Гештальт - терапія, Харків
Higher, from 2023 to 2026 (3 years)

Закінчила 1 ступінь, зараз навчаюся на 2 ступені.

НТУ "ХПІ"

Психологія, Харків
Higher, from 2022 to 2027 (5 years)

Навчаюся на 3 курсі НТУ "ХПІ" за спеціальністю "Психологія" - друга вища освіта.

Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Економіка та менеджмент підприємства, Київ
Higher, from 1998 to 2004 (6 years)

Additional education and certificates

Інтегральная психологія

2022, 1 рік, 120 годин

Діти з особливими освітніми потребами (ООП)

2024, 4 місяці

Протидія сексуальному насильству дітей

2023

Психологічна стійкість

2023

Психосоматика

2023, 4 місяці

Транзакційний аналіз в організаціях

2023

Основи травматерапії

2023, 1 місяць

Когнітивно-поведінкова терапія

2023, 4 місяці

Робота з ПТСР

2023, 4 місяці

Цифрова освіта

2021
Certificate

Проєктний менеджмент та Фандрейзинг для НУО

2023

Фінансовий менеджмент для НУО

2023

Гендерна рівність та Соціальна інклюзія

2024

Датааналітик. Вступ до Exel

2025
Certificate

Гештальт-консультант 1 ступінь , ХІГІП

2023-2024, 152 години

Knowledge and skills

  • Trello
  • Google Workspace
  • Водійські права кат. B
  • Google
  • Управлінські навички
  • Уміння аналізувати
  • Здатність до навчання
  • Ведення переговорів
  • Відповідальність
  • Стратегічне планування
  • Управління персоналом
  • MS Office
  • Комунікабельність
  • Бажання вчитися і розвиватися
  • Активна життєва позиція
  • Організаторські здібності
  • Організація заходів
  • Наполегливість
  • Адаптивність
  • Користувач Internet
  • MS Outlook
  • Користувач 1С

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — above average
  • Russian — fluent

Additional information

· Аналітичне/критичне мислення

· Робота в режимі багатозадачності

· Лідерство та розвиток команди

· Прийняття рішень/Вирішення проблем

· Креативність/Відповідальність

· Стресостійкість/гнучкість

· Вирішення конфліктів та нестандартних ситуацій



· Управління проєктами та програмами

· Підвищення продуктивності/Масштабування

· Оптимізація бізнес‑процесів

· Підбір та управління персоналом

· Адміністрування/Документообіг/Законодавство

· Фінансове управління та бюджетування

· Психологічний супровід (тренінги, групові заняття, консультації, тощо)

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: