- PRO
Юлія
Менеджер із постачання, 25 000 UAH
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 41 years
- City of residence:
- Kyiv
- Ready to work:
- Kyiv, Remote
Contact information
The job seeker has entered a email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/7684488/
Work experience
Керівник відділу збуту
from 03.2023 to 12.2023
(9 months)
ТОВ "Україна 2001", відділ 23, Білогір'я (Харчова промисловість)
• Управіння діяльністю відділу.
• Аналіз підсумків реалізації товарів.
• Методичне керівництво та систематичний контроль за прийманням продукції за якістю, додержанням правил зберігання та транспортуванням.
•Підготовка різних видів звітності (Управлінський облік);
•Формування відділу (пошук кандидатів, співбесіда, вступ на посаду, адаптація);
• Ведення табеля працівників.
• Планування роботи водіїв
Менеджер з постачання - !ДИСТАНЦІЙНО!
from 10.2021 to now
(3 years 10 months)
Меблева компанія - Manka Studio, Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)
!ДИСТАНЦІЙНО!
• Планування закупівель
• Контроль закупівель - безпечність поставки + якість комплектуючих.
• Планування роботи водіїв підприємства.
• Оновлення бази постачальників у CRM системі.
• Робота з первинною бухгалтерією.
• Складський облік
Головний спеціаліст категорія В
from 09.2020 to 10.2021
(1 year 1 month)
УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ МІГРАЦІЙНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ, Білогір'я (Державні організації)
•оформлення документів відділу з питань громадянства, паспортизації, реєстрації та еміграції.
• видача, видача, обмін, пересилання, вилучення, повернення державі, знищення паспорта громадянина України для виїзду за кордон та паспорта громадянина України (видача паспорта вперше, обмін паспорта громадянина України). України зразка 1994 року, оформлення паспорта у зв’язку з втратою/викраденням паспорта громадянина України зразка 1994 року тощо), їх тимчасове затримання та вилучення.
Керівник відділу постачання
from 09.2018 to 02.2020
(1 year 5 months)
Concept21, Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)
ТОВ «Ф'юче офіс» (Concept21), Київ (Виготовлення корпусних меблів за індивідуальним замовленням)
•Планування закупівель (пріоритет, термін здачі об'єкта). Оптимізація закупівель матеріалів.
•Підготовка переліку витрат на вироби, визначення першочерговості закупівель.
•Контроль закупівлі – своєчасність постачання + якість комплектуючих.
• Планування роботи водіїв компанії.
•Контроль подачі графіка виконання робіт на замовлення від менеджерів ВП (обумовлена з клієнтом дата відвантаження, стан об'єкта, готовність ТД).
•Пошук альтернативних постачальників комплектуючих.
•Ведення переговорів із постачальниками для надання додаткових умов співробітництва.
•Актуалізація бази постачальників у системі ERP (CRM).
• Ведення табеля працівників.
•Збір та подання СЕО інформації з ЗП співробітників компанії.
•Розрахунок та видача ЗП співробітникам компанії.
•Управлінський облік (Контроль оплат, відстрочення платежів, ведення фінансового Журналу в ERP (CRM) системі, складання та подання звітності).
•Робота з первинною бухгалтерією.
•Оплата рахунків.
•Складський облік.
Виконавчий (операційний) директор
from 07.2014 to 08.2018
(4 years 1 month)
Concept21, Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)
ТОВ «Ф'юче офіс» (Concept21), Київ (Виготовлення корпусних меблів за індивідуальним замовленням)
•Організація та проведення стратегічних сесій;
•Нарахування та видача заробітної плати співробітникам компанії;
•Контроль оплати замовлень від клієнтів;
•Формування відділу продажу (пошук кандидатів, співбесіда, вступ на посаду, адаптація);
•Підготовка різних видів звітності (Управлінський облік);
•У разі відсутності керівників відділів (конструкторського відділу, продажу, постачання та логістики, виробництва) - виконувала обов'язки керівника всіх перерахованих відділів;
•Участь у розробці ТЗ та впровадженні CRM системи на базі Microsoft Dynamics NAV
Помічник керівника, Адміністратор відділу продаж
from 06.2013 to 06.2014
(1 year)
Concept21, Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)
ТОВ «Ф'юче офіс» (Concept21), Київ (Виготовлення корпусних меблів за індивідуальним замовленням)
•Ділове листування, вхідна та вихідна кореспонденція;
•Підготовка презентацій;
•Забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення води, кави, канцелярських товарів, організація ремонту оргтехніки, прибирання та ін.), організація корпоративних заходів; первинний документообіг;
•Контроль та оплата рахунків, робота з «Клієнт-Банк».
•Прийом та оформлення замовлень;
•Ведення та відправлення первинної документації;
• Адміністрація продажів (облік договорів, ведення карток клієнтів тощо)
•Розподіл проектів між менеджерами відділу продажу;
•Постановка завдань перед менеджерами відділу продажу, контроль їх виконання, аналіз помилок;
•Контроль виконання плану продажу.
Помічник нотаріуса
from 04.2008 to 04.2009
(1 year)
Помічник нотаріуса, Київ (Юриспруденція)
•Оформлення первинної документації;
•Підготовка процесуальних документів;
•Робота із запитами, заявами, зверненнями;
•Надання інформаційно-консультативної та правової допомоги клієнтам;
•Робота з електронним реєстром та законодавчою базою;
•Робота з документацією;
•Прийом вхідної/вихідної інформації та кореспонденції;
•Організація роботи керівника;
Education
ННДУ
Юридичний, юрист, Н.Н
Higher, from 2001 to 2007 (6 years)
Knowledge and skills
- Пользователь ПК
- MS Excel
- MS Word
- Пользователь Internet
- 1С
- Работа с оргтехникой
- Работа со сканером
- Работа с принтером
- Работа с ксероксом
- Работа с факсом
- Мини-АТС
- Клиент-Банк
- SMM
- АТС
Language proficiencies
- English — average
- French — beginner
Additional information
Тренінги:
•Тренінг С. Азімова «Продаж. Переговори».
•Тренінг С. Куницького "Бізнес-Конструктор".
•Курс навчання MODERN LEAN PRODUCTION Ощадливе виробництво. Від розуміння до впровадження», м. Луцьк.
• Відвідування тренінгів та семінарів з різних тем, організовані УАМ (Українською Асоціацією Меблярів).
•Участь у підготовці до міжнародної меблевої виставки Kiff 2016. За підсумками виставки компанія стала переможцем у номінації «Інновація у сфері дизайну меблів (готових виробів)» - Дизайнерське ергономічне рішення "ICE cube"
Моє інтерв'ю)))
[
• практичний курс SMM спеціаліст, TOMMY Online University, 2020 рік
• Курс Олександра Волошина «Гроші ніколи не сплять», лютий 2023 року: створення та управління інтернет-магазином з нуля: вибір ніші, наповнення сторінок у FB, Instagram, Telegram-каналах, запуск таргетованої реклами, тощо
Similar candidates
-
Менеджер з тендерних закупівель
Kyiv -
Менеджер з постачання
40000 UAH, Kyiv, Makariv -
Фахівець із закупівель
45000 UAH, Kyiv -
Менеджер по закупкам
20000 UAH, Kyiv -
Менеджер із закупівель
Remote -
Фахівець з закупівель
30000 UAH, Kyiv, Remote