• PRO

Тетяна

Помічник керівника, офіс-менеджер, 30 000 UAH

Employment type:
full-time
Age:
36 years
City:
Chernivtsi

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Помічник директора

from 07.2024 to 04.2025 (9 months)
ТОВ Валері-Пласт, Чернівці (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Посада передбачала 3 основні напрямки роботи:

1. Забезпечення діяльності директора компанії:

- пошук та аналіз інформації;

- підготовка аналітичних звітів;

- спілкування з працівниками компанії;

- організація відряджень керівника в т.ч. за кордон (бронювання авіа- та автобусних квитків, готелів, реєстрація для участі у міжнародних виставках).

2. Робота з торгівельними мережами:

- підготовка комерційних пропозиції (прорахунок цін, опис товару, оформлення прайс-листів);

- розробка каталогу продукції, презентацій компанії, візитівок тощо- відправка КП клієнтам, отримання зворотного зв'язку;

- супровід відвантаження товару клієнтам (фото та заміри продукції, заповнення специфікацій, підготовка первинних бухгалтерських документів (видаткові накладні, рахунки, ТТН), робота в BAF, Вчасно.EDI;

- комунікація з логістом, підготовка інформації для пошуку перевізників по території України.

3. Зовнішньоекономічна діяльність компанії:

- підготовка контрактів з постачальниками (Туреччина), оформлення пакету документів (Специфікація, Проформа Інвойс, Інвойс);

- робота з брокером щодо розмитнення товару на митниці;

- робота з логістичними компаніями (пошук перевізників, комунікація з експедиторами/водіями, контроль завантаження, замитнення та доставки товару, контроль розвантаження та прийом товару).

Помічник керівника

from 02.2023 to 07.2024 (1 year 5 months)
ПП Полімер-Гарант, Чернівці (Хімічна промисловість, фармацевтика)

1. Забезпечення роботи керівника (організація відряджень, ведення діловодства, контроль за виконанням поставлених завдань).
2. Підготовка аналітичних матеріалів щодо роботи підприємства (звіти, графіки, опитування).
3. Розробка рекламних матеріалів (етикетки, каталоги, прайс-листи, фото готової продукції).
4. Робота в 1С, робота з первинною документацією (видаткові накладні, ТТН, договори).
5. Комунікація з державними установами та спеціалізованими установами щодо підготовки різноманітних документів (сертифікати, дозволи, тощо).
6. Ведення документообігу (листи, доручення, розпорядження та ін.).
7. Участь в роботі відділу збуту (робота з мережами).

Оператор комп'ютерного набору (асистент лікаря)

from 12.2015 to 03.2018 (2 years 3 months)
ТОВ БазисМед, Чернівці (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Робота з базою даних пацієнтів
Ведення протоколів обстеження
Організація роботи лікаря

Секретар керівника

from 03.2012 to 12.2015 (3 years 9 months)
НВК Берегиня, Чернівці (Освіта, наука)

Організація роботи директора
Ведення документації закладу (вхідне, вихідне листування, накази, кадрове діловодство)
Організація нарад

Education

Чернівецький національний університет імені Ю. Федьковича

Історії, політології та міжнародних відносин, Чернівці
Higher, from 2007 to 2012 (5 years)

Additional education and certificates

Дія. Цифрова освіта

1 день
Certificate

Ефективні продажі

2 дні

Сертифікат про рівень володіння державною мовою УМД 00018667

2021

Knowledge and skills

  • Комунікабельність
  • Відповідальність
  • Ведення документації
  • Оперативність
  • Здатність до навчання
  • Ведення кадрового обліку

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Spanish — beginner

Additional information

Розглядаю пропозиції віддалено, або з графіком з пн по пт з 9 (8) до 17 год

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: