• PRO

Марія-Соломія

Менеджер з туризму, 30 000 UAH

Considering positions:
Менеджер з туризму, Менеджер по роботі з клієнтами, Менеджер з продажу, Менеджер з продажу нерухомості, Менеджер з розвитку, Менеджер з закупівель, Адміністратор
Employment type:
full-time, part-time
Age:
51 years
City of residence:
Truskavets
Ready to work:
Drohobych, Truskavets

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, address and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Фахівець роботи з клієнтами

from 08.2023 to 06.2025 (1 year 10 months)
Трускавецький інклюзивно-ресурсний центр, КУ, Трускавець (Освіта, наука)

1. Прийом та консультація батьків дітей з ООП.
2. Комплексна оцінка.
3. Проведення корекційно-виховних занять , з дітьми з ООП.
4. Адміністративна робота : документообіг , складання щотижневих планів, розробка дидактичного матеріалу тощо.
5. Супровід в ДОЗ , дітей з ООП.

Менеджер з адміністративної діяльності

from 12.2022 to 06.2023 (6 months)
Фізар та СпецСервісУкраїна, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Успішно систематизувала
бізнес-процеси, їх взаємодію та комунікацію.

Керівник відділу збуту.

from 11.2007 to 11.2015 (8 years)
ТзОВ "Дивосвіт", Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

Функціональні обов»язки:

--Підготовка, Запуск, контроль, управління бізнес-процесами: менеджери, виробництво, логістика, склади, Бухгалтерія,дизайнер.

- Підбір і навчання персоналу,презентації.

- Забезпечення виконання планових показників з продажу.

- Спрямування на ефективність продаж, постановка і контроль виконання планів продаж.

- Контроль дебіторської заборгованості. Моніторинг ринку конкурентів, конкурентний аналіз,зріз цін. Контроль і формування складських залишків, пошук постачальників .

- проведення переговорів з VIP-клієнтами.

- Робота з посередниками України по регіонах – контроль,навчання, планування,організація,продажі.

- Формування і подача звітності роботи відділу: продаж, виконання плану, мотивація працівників, постачальники, напрацювання клієнтської бази.

- Робота з претензіями клієнтів , їх усунення.

Професійні навички:
-знання офісних програм: MS Word, Excel; 1С Бухгалтерія; CRM.

- досвід ведення переговорів; досвід підбору, навчання, адаптації, мотивації персоналу; досвід управління; здатність згуртувати колектив; вміння планувати і прогнозувати;вміння переконувати, тайм-менеджмент, 1С Бухгалтерія (основи)

Особисті якості: ініціативність, комунікабельність, доброзичливість, націленість на результат, відповідальність, наполегливість ,винахідливість, хороша інтуїція, оптимізм, організаторські здібності, рішучість, стратегічне мислення,креативність.

Менеджер з продажу.

from 11.2001 to 11.2004 (3 years)
ТзОВ "Астур", Львів (Трускавецька мінеральна вода.)

Education

Національний педагогічний університет ім.Драгоманова м.Київ.

Факультет коррекціцнлї педагогіки і психології, Київ
Higher, from 1991 to 1996 (5 years)

Additional education and certificates

Тренінги , семінари:маркетинг особистості, селф-маркетинг, основні PR- тренди ,розвиток збуту; збільшення продаж, нейромаркетинг

2011-2018 р.

Knowledge and skills

  • MS Word
  • MS Excel
  • 1С:Бухгалтерія
  • Бухгалтерський облік
  • Зосередженість
  • Активний продаж
  • Користувач 1С
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Робота із запереченнями
  • Цілеспрямованість
  • Відповідальність
  • Активність
  • Підготовка дітей до школи

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — average

References

Боднар Василь Іванович

Боднар Василь Іванович

Директор, ТзОВ " Дивосвіт"

Contact details are hidden

Additional information

Мікровишивка , виготовлення прикрас - хобі .
Йога-Терапія - заняття для здоров'я.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: