Resume from November 29, 2021 File

Усова Анжеліка Олександрівна

Менеджер з навчання персоналу

Age:
41 years
City:
Khmelnytskyi

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

In order to open contacts, you must sign in or register as an employer. Access contacts starting at UAH 390.


Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Р Е З Ю М Е

дата народження: 17 липня 1980р.
місце проживання: м. Хмельницький, вул. М.Залізняка
сімейний стан: незаміжня
телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
електронна пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)

УСОВА АНЖЕЛІКА ОЛЕКСАНДРІВНА

ЦІЛЬ Не стояти на місці, рухатися вперед, підвищувати професійні
навики, пізнавати все нове, отримувати насолоду від роботи,
розвиватись разом з командою та компанією.

ОСВІТА 1995 рік – вступ на навчання в Вище Професійне Училище,
денна форма навчання, напрям підготовки «Бухгалтерський
облік та аудит».
1999 рік – отримання середньої спеціальної освіти за напрямом
підготовки «Бухгалтерський облік та аудит» та здобуття
диплому з відзнакою.

ДОСВІД
РОБОТИ 20 РОКІВ ЗАГАЛЬНОГО ДОСВІДУ

з 2019 по 2021 - МЕНЕДЖЕР З НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ - мережа магазинів
«М’ЯСНИЙ МАРКЕТ», "М'ЯСНА ЛАВКА", м. Хмельницький:

- розробка навчальних матеріалів, посібників, презентацій, чек-листів, програм навчання та стажування працівників, розпис функціоналу по посадам, правил, стандартів та посадових інструкцій;
- розробка та впровадження системи оцінки і розвитку співробітників;
- розробка та проведення тренінгів, навчання та роз'яснювальних робіт по результатам проходження Таємного покупця, скарг від покупців для працівників мережі (за 2 р. навчання здобули 85% персоналу;
- участь в розробці організаційної структури та введення штатного розпису;
- розробка програм тестування працівників різних рівнів;
- брала участь у підборі персоналу від пошуку до надання офферів кандидатам (розміщення вакансій, проведення співбесід, тестування) різних рівнів;
- нарахування оплати стажерам та наставникам компанії;
- адаптація персоналу (з моменту стажування до введення працівника в посаду);
- розробка та ведення звітності по ефективності роботи;
- організація зустрічей та нарад керівника

з 2017 по 2019 рік - КЕРІВНИК МАГАЗИНУ (АДМІНІСТРАТОР) - МАГАЗИН
"КОВБАСКОФФ":

- забезпечення та контроль безперебійної роботи магазину;
- збір інформації про ціни та асортимент продукції конкурентів;
- замовлення продукції, контроль приймання та повернення продукції; контроль викладки продукції згідно планограм; проведення ревізій, аналіз втрат по даним інвентаризації, контроль за збереженням ТМЦ;
- пошук та співпраця з оптовими покупцями;
- робота з документацією в 1С, формування документів касової дисципліни;
- підбір та навчання персоналу магазину

з 2002 року по 2017 рік - ЗАВІДУВАЧ СКЛАДУ (ТОВАРОЗНАВЕЦЬ ОБЛІКОВЕЦЬ) -
ТОВ "Магазин Вінницький"

- аналіз та підбір найкращих видів та брендів продукції для даного магазину; робота з постачальниками;
- замовлення, приймання, видача та зберігання продукції;
- введення накладних в програму 1С, нарахування та установка роздрібних цін;
- контроль термінів придатності продукції;
- ведення документообігу, обліку та звітності, проведення ревізій, робота з документацією в 1С

НАВИКИ Досвідчений користувач: ms office, ms visio, openoffice, Power
ТА ВМІННЯ Point. 1C, Бітрікс, графічним редактором (photoshop), знання
google документів, файлообмінників

ОСОБИСТІ Комунікабельність, багатозадачність, уміння знаходити
ЯКОСТІ компроміси та виходи зі складних ситуацій, порядність,
відповідальність, досвід роботи в колективі, легко навчаюсь
та засвоюю все нове.

ІНТЕРЕСИ ТА Психологія, подорожі, дизайн, література, природа та
ЗАХОПЛЕННЯ тварини, творчість

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Candidates by city

Compare your requirements and salary with other companies' jobs: