Resume from April 23, 2024 PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/7783342

Спеціаліст технічної підтримки (чат), 20 000 UAH

Employment:
Full-time.
City of residence:
Odesa
Ready to work:
Remote

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Direct-менеджер

from 04.2023 to 12.2023 (8 months)
ТОВ "Симетрія", Дистанційно (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

-Відповіді на повідомлення, коментарі та запити в Instagram Direct.
-Розсилання акційних пропозицій, спеціальних промоцій, особистих звернень тощо.
-Розробка та надсилання персоналізованих повідомлень клієнтам.
-Розв'язання проблем, пов'язаних із лікуванням.
-Модерація контенту в Instagram, Facebook
-Розробка нових скриптів для директ-чату
-Покращення існуючих взаємовідносин з пацієнтами у директ-чату, коментарях.
-Відповіді на відгуки, обробка, систематизація.
-Співпраця з іншими підрозділами компанії, для покращення досвіду клієнтів у директ-чаті.

Керівник відділу чат підтримки

from 06.2022 to 12.2022 (6 months)
EcoFactor, Дистанційно (Енергетика)

- Забезпечення процесу технічної допомоги клієнтам/користувачам продуктів які продаються компанією.
- Організація робочого процесу відділу, його оптимізація та удосконалення.
- Ведення, розподіл та контроль проектів/запитів між співробітниками відділу згідно з рівнями компетенції та спеціалізації.
- Збір та систематизація зауважень, побажань щодо продуктів та процесів у відділі.
- Ведення документообігу відділу, внутрішня звітність.
- Проводження опитування і моніторингу зворотнього зв’язку від користувачів, налаштування процесу постійного поліпшення на основі отриманих фідбеків
- Створення шаблонів, інструкцій, постійне вдосконалення відповідей у чаті з клієнтами.
- Робота з корпоративними клієнтами.

Technical Support Manager chat

from 03.2021 to 06.2022 (1 year 3 months)
EcoFactor, Одеса (Енергетика)

Відповідальний за обслуговування нових, та існуючих клієнтів, продаж продуктів та послуг, збільшення оборотів компанії

Створення нових партнерських відносин, підписання контрактів та управління проектами

Збільшення обслуговування клієнтів на 50% за 1 рік роботи.

Створено та оптимізовано штат співробітників, що забезпечило покращення продуктивності на 40% та зменшило час обслуговування на 50%.

Розроблено та запущено інструкцію для додатка для Android та iOS, https://efn.ecofactor.ua/about-ecofactor-app. Це дозволило зменшити конверсію клієнтів на 40%

Сервіс-менеджер

from 11.2020 to 01.2021 (2 months)
Цитрус, Одеса (Телекомунікації, зв'язок)

- Консультування клієнтів щодо ремонту техніки та сервісів
- -Виконувати плану щодо дзвінків

- Взаємодія з сервісними центрами мережі сервісних центрів

- Вирішення складнощів (протермінування терміну дії ремонту, тощо)
- Робота з 1С та іншим ПЗ
-
- Допомога клієнтам у розв'язання питань та заперечень

Інженер з аналізу та стану мережі


from 12.2019 to 09.2020 (9 months)
Інтертелеком, Одеса (Телекомунікації, зв'язок)

Основі обов'язки:
- Обробка заявок на зміну тарифів і додаткових послуг від абонентів компанії.
- Контроль і моніторинг складнощів на мережі, внесення до внутрішньої бази даних, інформування відповідного відділу.
- Консультування та навчання операторів з питань обслуговування абонентів.
- Інформування абонентів у вигляді SMS або IVR дзвінка.
Додаткові:
- Адаптація нових співробітників, навчання
- Контроль обслуговування клієнтів (проведення КЛН, )
- Ведення статистики, розкладу співробітників
- Проведення зборів, навчальних тренінгів.
- Контроль і навчання навичкам продажів
- Взаємодія зі всіма відділами компанії, для розв'язання різних питань, та складнощів.
Окрім цього, був активним організатором проведення внутрішньо колективних та зовнішньо колективних заходів.
-Внутрішні: Дні народження співробітників, та святкові дні.
-Зовнішні: Відпочинок поза роботою.


Менеджер по роботі з абонентами(Утримування)

from 02.2019 to 12.2019 (10 months)
Інтертелеком, Одеса (Телекомунікації, зв'язок)

- Приймання вхідних та виконання вихідних дзвінків, обслуговування та консультація абонентів та потенційних клієнтів компанії стосовно послуг компанії, оформлення заявок на підключення.

-Робота з листами та зверненнями абонентів.

-Утримування абонентів.

- Виконання задач керівника.

- Пошук потенційних партнерів та розширення зони покриття через відділ планування мережі.


Продавець-консультант


from 10.2018 to 12.2018 (2 months)
Інтертелеком, Одеса (Телекомунікації, зв'язок)

- консультування покупців, допомога у виборі товару;
- оформлення розрахунків з покупцями, ведення касової документації;
- виконання плану продаж;
- інформування постійних покупців про спеціальні пропозиції та акції магазину;
- забезпечення порядку в торговому залі;
- викладка товару (мерчендайзинг).

Оператор call-центру
, Оператор чату

from 06.2017 to 07.2018 (1 year 1 month)
Інтертелеком, Одеса (Телекомунікації, зв'язок)

- Консультування клієнтів по послугах компанії, активні продажі, виконання як індивідуального, так і допомога у виконанні групового плану продажу.
- Робота в CRM, та в білінг ПЗ
- Робота за картою покриття, та відділом планування та розширення мережі.
- Утримування абонентів
- Створення заявок на відповідні відділи, робота з поштою.

Education

Міжнародний гуманітарний університет

Філологія (035), Одеса
Unfinished higher, from 2016 to 2018 (2 years)

Практичний курс основної іноземної мови (англійська, німецька, французька)
Практичний курс другої іноземної мови (англійська, німецька, французька)
Основи перекладацької майстерності
Переклад в сфері ділової комунікації (бізнес)
Переклад в сфері туризму
Переклад в сфері права
Методика викладання іноземної мови та літератури
Основи мовознавства
Основи наукових досліджень
Філософія

Additional education and certificates

Дія. Цифрова освіта

1 день
Certificate

Knowledge and skills

MySQL База даних Робота в команді, презентації, написання технічної документації

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — average

Additional information

Метою мого пошуку є знайти роботу спеціаліста технічної підтримки в інноваційній компанії, де я зможу використовувати свої навички для створення високоякісного обслуговування.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: