• PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/7816079/

Менеджер з продажу, 20 000 UAH

Considering positions:
Менеджер з продажу, Direct-менеджер
Employment type:
full-time
City of residence:
Rivne
Ready to work:
Remote, Rivne

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з продажу

from 06.2024 to 07.2025 (1 year 1 month)
WWT, Дистанційно (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• виявлення потенційних клієнтів та залучення їх до співпраці;
• ведення переговорів з клієнтами, виявлення їх потреб, презентація продуктів/послуг та узгодження умов співпраці;
• підготовка та контроль укладання договорів, виставлення рахунків клієнтам та контроль за своєчасним надходженням оплати;
• підтримка комунікації з клієнтами протягом усього процесу продажу та після нього;
• здійснення контролю за доставкою продукції;
• ведення бази клієнтів, фіксація історій взаємодії та аналіз продажів;
• виконання планових фінансових показників проєкту;
• проведення офлайн зустрічей з клієнтами і командою;
• аналіз ринку та конкурентів: збір інформації про ринок, конкурентів та їх пропозиції, для покращення стратегії продажів.

Провідний спеціаліст з маркетингу

from 07.2022 to 02.2023 (7 months)
КП "Екосервіс", Сарни (Послуги для населення та бізнесу)

• ребрендинг підприємства;

Спеціаліст з маркетингу

from 06.2020 to 11.2022 (2 years 5 months)
Копійка, торгова мережа, Одеса (Роздрібна торгівля)

• складання контент-плану на тиждень та місяць з урахуванням можливих змін в інфоприводах;
• поточна розробка та реалізація стратегії просування в соціальних мережах;
• формування пропозицій щодо підвищення активності клієнтів;
• моніторинг активності та вдалих воронок продажів конкурентів;
• аналітика - ринку, ніші, конкурентів;
• написання текстів/публікацій для соціальних мереж;
• написання текстових розсилок для месенджерів (Viber, Telegram, email-розсилок);
• написання текстів для мобільних застосунків на платформах IOS та Android, на сайтах і в інтернет магазинах компанії, написання текстів для чат-ботів, push-повідомлень та аудіореклами в торгових залах мережі;
• написання текстів по працевлаштуванню для збільшення штату працівників, вакансії по запиту роботодавця;
• ведення та просування Telegram каналів компанії;
• зйомка фото і відео контента для соц.мереж підприємства;
• створення сторітелінгів;
• підвищення ефективності платних кампаній для збільшення конверсії та оптимізації витрат на залучення клієнтів;
• аналіз та впровадження найкращих практик роботи зі соціальними мережами, вподобаннями аудиторії, регулярне дослідження трендів;
• комунікація з інфлюенсерами та підрядниками для налагодження партнерства та більших продажів;
• відповіді на повідомлення в соціальних мережах, коментарі та відправка запитів на ГЛ компанії;
• врегулювання конфліктів за допомогою зв'язку - директор/товарознавець магазину - куратор направлення заданого формату магазину мережі - клієнт/покупець/гість;
• відкриття/закриття (будь-які зміни) магазину в Google Maps;
• запуск та проведення розіграшів в соц.мережах, передача подарунків від мережі до клієнта;
• робота з підрядниками (дизайнери, фотографи, відеографи, рекламні майданчики, блогери, лідери думок, преса);
• робота в документообігу Lotus: укладання, розірвання договорів, робота з пролонгаціями, специфікаціями, відстрочками платежу постачальників, виставлення та контроль сплати рахунків.

Помічник керівника, адміністратор офісу

from 11.2017 to 06.2020 (2 years 7 months)
Копійка, торгова мережа, Одеса (Роздрібна торгівля)

• прийом та розподіл вхідних дзвінків, контроль прийому та розподіл вхідної та вихідної кореспонденції;
• холодні дзвінки, робота з комерційними пропозиціями;
• участь у переговорах, ділових зустрічах, спеціальних прийомах, ведення протоколів зустрічей, переговорів, нарад;
• пошук, аналіз, обробка інформації та підготовка документів і матеріалів необхідних для роботи з клієнтами;
• підготовка проектів наказів, рішень і розпоряджень директора підприємства;
• координація бізнес-процесів, робота з документацією, звітами, листами, таблицями та іншими документами;
• робота в документообігу Lotus: укладання, розірвання договорів, робота з пролонгаціями, специфікаціями, відстрочками платежу постачальників;
• ведення безготівкових розрахунків підприємства та облікових видатків;
• ведення ділового листування з клієнтами (у межах компетенції);
• виконання поточних завдань та особистих доручень керівника, комунікація по різним проектам;
• здійснення технічного забезпечення діяльності директора підприємства (замовлення транспорту та ін.), організація зустрічей, переговорів тощо;
• контроль термінів виконання працівниками підприємства виданих наказів та розпоряджень і доручень директора підприємства;
• зустріч гостей та партнерів керівника;
• повна адміністративна та інформаційна підтримка офісу;
• підтримання життєдіяльності офісу, замовлення усіх витратних матеріалів, робота з кур'єрськими службами;
• слідкування за днями народження співробітників, організації корпоративів тощо;
• підтримка приємної, дружньої атмосфери, порядку в офісі та організація комфортного робочого простору керівника.

Обліковець

from 11.2016 to 11.2017 (1 year)
"Алмі - Трейд", Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• внесення замовлень в систему 1С;
• робота із поверненнями, проведення переміщення товару на складах магазинів мережі;
• ведення товарного обліку, контроль залишків;
• ведення прибуткових та видаткових документів;
• ведення документообігу, перевірка вхідних документів;
• контроль ведення контрагентів;
• підготовка повного пакету документів для відвантаження авто по клієнтам (супермаркети, роздріб);
• координація роботи з підготовки до проведення інвентаризацій;
• оформлення супровідної документації в 1С;
• формування рахунків;
• здійснення операцій з прийому та обліку коштів дистрибьюторів;
• проведення в 1С операцій по випискам ФОП;
• контроль дебіторської заборгованості;
• робота з реєстрами ТТН.

Education

ОНУ ім. І. І. Мечникова

Філософський, культурологія, Одеса
Higher, from 2011 to 2016 (5 years)

Здобула ступінь спеціаліста за спеціальністю "культурологія".
Здобула кваліфікацію культуролога, викладача і організатора культурних проектів.

Knowledge and skills

  • Комунікабельність
  • Відповідальність
  • Відкритість
  • Уважність
  • Здатність до навчання

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Відповідальна, комунікабельна, стресостійка і не токсична)

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: