- PRO
Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/7816079/
Менеджер з продажу, 20 000 UAH
- Considering positions:
- Менеджер з продажу, Direct-менеджер
- Employment type:
- full-time
- City of residence:
- Rivne
- Ready to work:
- Remote, Rivne
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Work experience
Менеджер з продажу
from 06.2024 to 07.2025
(1 year 1 month)
WWT, Дистанційно (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
• виявлення потенційних клієнтів та залучення їх до співпраці;
• ведення переговорів з клієнтами, виявлення їх потреб, презентація продуктів/послуг та узгодження умов співпраці;
• підготовка та контроль укладання договорів, виставлення рахунків клієнтам та контроль за своєчасним надходженням оплати;
• підтримка комунікації з клієнтами протягом усього процесу продажу та після нього;
• здійснення контролю за доставкою продукції;
• ведення бази клієнтів, фіксація історій взаємодії та аналіз продажів;
• виконання планових фінансових показників проєкту;
• проведення офлайн зустрічей з клієнтами і командою;
• аналіз ринку та конкурентів: збір інформації про ринок, конкурентів та їх пропозиції, для покращення стратегії продажів.
Провідний спеціаліст з маркетингу
from 07.2022 to 02.2023
(7 months)
КП "Екосервіс", Сарни (Послуги для населення та бізнесу)
• ребрендинг підприємства;
Спеціаліст з маркетингу
from 06.2020 to 11.2022
(2 years 5 months)
Копійка, торгова мережа, Одеса (Роздрібна торгівля)
• складання контент-плану на тиждень та місяць з урахуванням можливих змін в інфоприводах;
• поточна розробка та реалізація стратегії просування в соціальних мережах;
• формування пропозицій щодо підвищення активності клієнтів;
• моніторинг активності та вдалих воронок продажів конкурентів;
• аналітика - ринку, ніші, конкурентів;
• написання текстів/публікацій для соціальних мереж;
• написання текстових розсилок для месенджерів (Viber, Telegram, email-розсилок);
• написання текстів для мобільних застосунків на платформах IOS та Android, на сайтах і в інтернет магазинах компанії, написання текстів для чат-ботів, push-повідомлень та аудіореклами в торгових залах мережі;
• написання текстів по працевлаштуванню для збільшення штату працівників, вакансії по запиту роботодавця;
• ведення та просування Telegram каналів компанії;
• зйомка фото і відео контента для соц.мереж підприємства;
• створення сторітелінгів;
• підвищення ефективності платних кампаній для збільшення конверсії та оптимізації витрат на залучення клієнтів;
• аналіз та впровадження найкращих практик роботи зі соціальними мережами, вподобаннями аудиторії, регулярне дослідження трендів;
• комунікація з інфлюенсерами та підрядниками для налагодження партнерства та більших продажів;
• відповіді на повідомлення в соціальних мережах, коментарі та відправка запитів на ГЛ компанії;
• врегулювання конфліктів за допомогою зв'язку - директор/товарознавець магазину - куратор направлення заданого формату магазину мережі - клієнт/покупець/гість;
• відкриття/закриття (будь-які зміни) магазину в Google Maps;
• запуск та проведення розіграшів в соц.мережах, передача подарунків від мережі до клієнта;
• робота з підрядниками (дизайнери, фотографи, відеографи, рекламні майданчики, блогери, лідери думок, преса);
• робота в документообігу Lotus: укладання, розірвання договорів, робота з пролонгаціями, специфікаціями, відстрочками платежу постачальників, виставлення та контроль сплати рахунків.
Помічник керівника, адміністратор офісу
from 11.2017 to 06.2020
(2 years 7 months)
Копійка, торгова мережа, Одеса (Роздрібна торгівля)
• прийом та розподіл вхідних дзвінків, контроль прийому та розподіл вхідної та вихідної кореспонденції;
• холодні дзвінки, робота з комерційними пропозиціями;
• участь у переговорах, ділових зустрічах, спеціальних прийомах, ведення протоколів зустрічей, переговорів, нарад;
• пошук, аналіз, обробка інформації та підготовка документів і матеріалів необхідних для роботи з клієнтами;
• підготовка проектів наказів, рішень і розпоряджень директора підприємства;
• координація бізнес-процесів, робота з документацією, звітами, листами, таблицями та іншими документами;
• робота в документообігу Lotus: укладання, розірвання договорів, робота з пролонгаціями, специфікаціями, відстрочками платежу постачальників;
• ведення безготівкових розрахунків підприємства та облікових видатків;
• ведення ділового листування з клієнтами (у межах компетенції);
• виконання поточних завдань та особистих доручень керівника, комунікація по різним проектам;
• здійснення технічного забезпечення діяльності директора підприємства (замовлення транспорту та ін.), організація зустрічей, переговорів тощо;
• контроль термінів виконання працівниками підприємства виданих наказів та розпоряджень і доручень директора підприємства;
• зустріч гостей та партнерів керівника;
• повна адміністративна та інформаційна підтримка офісу;
• підтримання життєдіяльності офісу, замовлення усіх витратних матеріалів, робота з кур'єрськими службами;
• слідкування за днями народження співробітників, організації корпоративів тощо;
• підтримка приємної, дружньої атмосфери, порядку в офісі та організація комфортного робочого простору керівника.
Обліковець
from 11.2016 to 11.2017
(1 year)
"Алмі - Трейд", Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
• внесення замовлень в систему 1С;
• робота із поверненнями, проведення переміщення товару на складах магазинів мережі;
• ведення товарного обліку, контроль залишків;
• ведення прибуткових та видаткових документів;
• ведення документообігу, перевірка вхідних документів;
• контроль ведення контрагентів;
• підготовка повного пакету документів для відвантаження авто по клієнтам (супермаркети, роздріб);
• координація роботи з підготовки до проведення інвентаризацій;
• оформлення супровідної документації в 1С;
• формування рахунків;
• здійснення операцій з прийому та обліку коштів дистрибьюторів;
• проведення в 1С операцій по випискам ФОП;
• контроль дебіторської заборгованості;
• робота з реєстрами ТТН.
Education
ОНУ ім. І. І. Мечникова
Філософський, культурологія, Одеса
Higher, from 2011 to 2016 (5 years)
Здобула ступінь спеціаліста за спеціальністю "культурологія".
Здобула кваліфікацію культуролога, викладача і організатора культурних проектів.
Knowledge and skills
- Комунікабельність
- Відповідальність
- Відкритість
- Уважність
- Здатність до навчання
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
Additional information
Відповідальна, комунікабельна, стресостійка і не токсична)
Similar candidates
-
Менеджер з продажу
Remote -
Менеджер з продажу
Remote -
Менеджер з продажу
Remote -
Менеджер з продажу
45000 UAH, Remote -
Менеджер з продажів
Rivne, Remote -
Керівник відділу продажу
55000 UAH, Remote