• PRO

Валерія

Помічник керівника, 40 000 UAH

Employment type:
full-time, part-time
Age:
31 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Асистент керівника

from 10.2024 to 06.2025 (8 months)
Visia Terra Project / SAGA Development, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

-Ведення пошти, календаря, підготовка матеріалів і звітів, організація зустрічей та поїздок, виконання особистих доручень
-Постановка та контроль завдань, відстеження дедлайнів, координація відділів, участь у нарадах, ведення проєктного планування
-Взаємодія з керівниками, клієнтами, партнерами, ведення переговорів
-Підбір персоналу, адаптація, найм домашнього персоналу
-Маркетинг, PR, підготовка комерційних пропозицій, підтримка корпоративної культури, організація подій
-Комунікація з рієлторами, супровід угод щодо оренди/продажу

Бізнес-асистент

from 10.2023 to 06.2024 (8 months)
Goodwill Tech, Київ (IT)

-Координація офісних постачань, включаючи канцелярські товари, техніку, воду, каву та інші матеріали;
-Організація та керування вхідними та вихідними документами, включаючи пошту та кур'єрські послуги;
-Ведення звіту витрати компанії;
-Ведення та модерація документообігу в Confluence;
-Управління та підтримка сторінок компанії в соціальних медіа платформах, а саме LinkedIn.
-Фіксація і нагадування керівнику про заплановані заходи, дедлайни;
-Виконання доручень і поставлених завдань керівника;
-Активна взаємодія з усіма співробітниками колективу;
-Виконання інших доручень, пов’язаних з розвитком бізнесу та підтримкою операційної діяльності компанії.

Помічник керівника

from 08.2022 to 06.2023 (10 months)
ТОВ "METR24", Дніпро (Нерухомість)

-Виконання доручень і поставлених завдань;
-Складання фінансових, статистичних звітів, ділової документації;
-Координація роботи інших посадових осіб і відділів;
-Зустріч відвідувачів і гостей керівника;
-Приймання, сортування і розподіл пошти, вхідних дзвінків;
-Пошук і обробка необхідної інформації;
-Забезпечення робочого комфорту та ефективності роботи офісу;
-Підбір персоналу - розміщення вакансії на всіх відповідних ресурсах, активний та пасивний пошук кандидатів, проведення попередніх співбесід з кандидатами;
-Розміщення оголошень про продаж квартир на веб-сайтах нерухомості та інших ресурсах;
-Організація та проведення показів квартир потенційним покупцям, відповідь на їхні запитання та надання інформації про об'єкт;
-Ведення сторінки у соц.мережі.

Провідний спеціаліст, інженер

from 01.2018 to 02.2023 (5 years 1 month)
КП «Жилкомсервіс», Харків (Послуги для населення та бізнесу)

-Укладання договорів оренди: Відповідальність за укладання орендних угод з орендарями, забезпечення дотримання вимог законодавства та умов договорів.
-Контроль поточної роботи за договорами оренди: Моніторинг дотримання умов оренди, вчасна оплата орендної плати, пролонгація.
-Надання нежитлових приміщень: Організація процесу здачі в оренду нежитлових приміщень комунальними підприємствами та громадськими організаціями, відповідність умов оренди законодавчим вимогам.
-Розгляд звернень: Прийом, обробка та вирішення звернень юридичних та фізичних осіб, пов'язаних з орендою та експлуатацією нежитлових приміщень.
-Інвентаризація нежитлового фонду: Проведення інвентаризації нежитлових приміщень, ведення обліку та оновлення даних про наявні приміщення.
-Работа з БТІ-техничними паспортами на нежитлові приміщення;
-Виконання доручень керівника.
(було підвищення зі спеціаліста 1 категорії до провідного спеціаліста)

Консультант паспортно-візового характеру

from 07.2013 to 06.2014 (11 months)
ДП «Документ», Луганськ (Державні організації)

-Прийняття документів на оформлення закордонного паспорта та паспорта громадянина України;
-Допомога у заповненні анкет та документів: Надання інструкцій та консультацій з правильного заповнення анкет та інших необхідних документів;
-Планування та організація подачі документів: Встановлення дати та часу подачі документів, допомога у складанні необхідного пакету документів та вибірі оптимального шляху подання;
-Обробка документів;
-Відповідь на запитання клієнтів: Вирішення будь-яких питань чи непорозумінь, які виникають у клієнтів;
-Виконання стандартів підприємства.

Education

Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля

Спеціальність: Документознавство та інформаційна діяльність., Сєвєродонецьк
Higher, from 2011 to 2017 (6 years)

Knowledge and skills

  • Користувач ПК
  • MS Office
  • Діловодство
  • Відповідальність
  • Робота в команді
  • Активність
  • Договірна робота
  • Уважність
  • Адаптивність
  • Комунікабельність
  • Ведення документації
  • Адміністрування офісу
  • Ведення соціальних мереж
  • Здатність використовувати різноманітні програми та інструменти
  • Jira
  • Confluence
  • Google Workspace
  • Canva
  • Організованість

Language proficiencies

English — beginner

Additional information

Досвід з понад 10 років професійної діяльності в адміністративній підтримці, управлінні бізнес-процесами, координації проєктів, документообігу та HR-функціях. Працювала у девелопменті, IT, держструктурах, нерухомості. Володію сучасними цифровими інструментами, комунікабельна, відповідальна, з високим рівнем самоорганізації та тактовності.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: