• PRO

Євгенія

Execution-менеджер, 35 000 UAH

Considering positions:
Execution-менеджер, Асистент керівника
Employment type:
full-time
Age:
34 years
City:
Poltava

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Execution manager

from 07.2022 to 03.2025 (2 years 8 months)
УЗТК Трейд, ТОВ, Полтава (Сільське господарство, агробізнес)

- Координація виконання договорів з постачальниками та партнерами, забезпечення дотримання строків та умов
- Забезпечення комунікації між різними підрозділами для ефективного виконання угод
- Моніторинг виконання фінансових зобов'язань за договорами
- Управління документацією, пов'язаною з виконанням договорів
- Взаємодія з юридичним відділом для вирішення питань, що виникають під час виконання договорів
- Ведення гривневих закупівельних договорів (погодження договоров, вивантаження, оплата рахунків постачальників, документообіг):
- Ведення валютних контрактів (погодження та підписання документів, виставлення інвойсів);
- Координація з брокерами;
- Робота в 1С

Асистент директора

from 11.2015 to 11.2021 (6 years)
ТОВ "Гранд-Молпродкт", Полтава (Харчова промисловість)

- рішення поточних особистих доручень та вирішення нестандартних робочих завдань;
- адміністративні питання, які потребують вирішення "на вчора";
- питання, що виникаються вперше, без швидких і очевидних шляхів вирішення і т.д.;
- ведення календаря керівника, розстановка пріоритетів завдань та питань;
- організація прийому гостей, партнерів, а також, внутрішніх і зовнішніх зустрічей за участю директора;
- тревел-підтримка директора та топ-менеджменту: складання плану поїздки, реєстрація на конференціях/заходах, пошук, бронювання та купівля квитків, проживання в готелі, оформлення віз та інших необхідних документів;
- активна участь у роботі адміністративного департаменту: активна крос-функціональна взаємодія з іншими відділами- допомога співробітникам з питань життєдіяльності офісу;
- організація різних заходів та івентів;
забезпечення комфортного робочого місця керівника

Менеджер

from 12.2013 to 02.2015 (1 year 2 months)
Стоматологічна клініка "Одонтопрактика", Полтава (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

- організаційна робота клініки - замовлення канцтоварів, квітів, води, корпоративнх обідів і т. д.;
- ведедення реєстру вхідної/вихідної кореспонденції;
- ведення внутрішньої первинної документації (створення реєстру, архів, контроль);
- ведення щоденної та щомісячної звітності;
- ведення каси;
- розрахунок клієнтів;
- робота з постачальниками;
- проведення співбесіди;
- робота з персоналом;
- нарахування заробітної плати;
- координация роботи персоналу.

Провідний фахівець відділу обліку та реєстрації іноземних студентів

from 12.2012 to 10.2013 (10 months)
Міжнародний підготовчий інститут, відділ реєстрації студентів, Полтава (Освіта, наука)

оформлення на тимчасове місце проживання іноземних студентів

Education

Міжрегіональна академія Управління персоналом Українсько-Російський інститут менеджменту та бізнесу

Менеджер з адміністративної діяльності, Київ
Higher, from 2012 to 2013 (1 year)

Міжрегіональна Академія управління персоналом Українсько Арабський інститут спеціалізація – переклад (англійська і німецька мови).

Філологія, Київ
Higher, from 2008 to 2012 (4 years)

Additional education and certificates

Курс "ЗЕД та міжнародні автомобільні перевезення вантажів" Plaske Academy

2024 рік

Knowledge and skills

  • Працьовитість
  • Комунікабельність
  • Ведення документації
  • Організованість
  • MS Office

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — above average

Additional information

- Досконале знання комп'ютера.
- Пакет MS Office/PowerPoint/орг техніка/Битрикс/Trello
- Швидкий та грамотний набір документації
- Вміння працювати у команді
- Навички швидкого пошуку потрібної інформації.
- Високорозвинені організаторські здібності і вміння організовувати людей для виконання поставлених завдань.
- Стійкість до стресових та нестандартних ситуацій
- Робота в режимі багатозадачності.
- Навики роботи відалено.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: