- PRO
Мар'яна
Особистий помічник керівника, депутата, офіс-адміністратор
- Considering positions:
- Особистий помічник керівника, депутата, офіс-адміністратор, Мерчендайзер
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 39 years
- City:
- Lviv
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email, address, Facebook and Instagram.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/7902560/
Work experience
Помічник генерального директора
from 07.2024 to now
(1 year 1 month)
ТзОВ «Торговий дім «ЛембергМіт», Львів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
1. Організація процесу забезпечення офісу необхідними матеріалами: робота з постачальниками, формування замовлень, отримання матеріалів, контроль, розрахунок і ін, ведення звітності.
2. Опрацювання вхідної/вихідної документації, внесення даних в програму 1С, зокрема наповнення 1С відповідними даними по кожному контрагенту, розподіл документів по відділах офісу.
3. Контроль руху документів по офісу та за підписанням необхідних документів, відправка документації поштовими та кур’єрськими службами по Україні та за її межі.
4. Робота з юридичним відділом, а саме робота з договорами (подання пакету документів, контроль за часом створення та підписання договорів, їх облік та рух по по офісу).
6. Виконання різнопланових доручень керівника.
7. Аудит договорів в 1С, укладених компанією за попередні роки, звітність керівництву.
8. Опрацювання звернень від споживачів та клієнтів, надання зворотнього зв’язку.
9. Організація онлайн зустрічей в google-meet.
10. Ведення календаря керівника.
Асистент вчителя інклюзивного класу
from 09.2023 to 07.2024
(10 months)
СЗШ № 97, Львів (Освіта, наука)
1. Психолого-педагогічний супровід на постійній основі дитини з особливими освітніми потребами.
2. Спостереження за дитиною для вивчення її індивідуальних особливостей, схильностей, інтересів та потреб;
3. Участь в організації освітнього процесу дитини з ООП;
4. Участь у розробці індивідуальної програми розвитку дитини;
5. Участь у підготовці індивідуального навчального плану та індивідуальної навчальної програми;
6. Адаптація освітнього середовища, навчальних матеріалів відповідно до потенційних можливостей та з урахуванням індивідуальних особливостей розвитку дитини з ООП;
7. Оцінка спільно з вчителем/вихователем рівня досягнення кінцевих цілей навчання, передбачених індивідуальною програмою розвитку;
8. Підготовка інформації для учасників засідання Команди супроводу за результатами спостереження за дитиною щодо її індивідуальних особливостей, інтересів та потреб;
9. Надання інформації батькам, педагогічним працівникам про особливості розвитку дитини з ООП.
10. Звітність.
Офіс-адміністратор, помічник юриста
from 09.2020 to now
(4 years 11 months)
Будівельна компанія «Аспект Інвестбуд», ТзОВ, Львів (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
1. Забезпечення офісу необхідними матеріалами.
2. Опрацювання вхідної документації, контроль руху документів по відділах офісу та за підписанням необхідних документів, відправка документації поштовими та кур’єрськими службами.
4. Допомога керівнику юридичного відділу, виконання його доручень. Ведення журналу обліку Договорів. Вичитка Договорів підряду/субпідряду, постачання.
5. Організація та контроль роботи обслуговуючих служб.
6. Заповнення заявок по сертифікації на відповідність міжнародному стандарту ISO 9001. Оптимізація даних для подання заявки.
7. Заповнення заявок для проходження тендерів, оптимізація даних для подання заявок та надання повного переліку документів, зокрема створення нових та організація надання документів з різних відділів товариства, необхідних для цього процесу.
8. Робота з орг.технікою.
Помічник директора
from 07.2019 to 08.2020
(1 year 1 month)
Будівельна компанія «Райтман Парк», Львів (Будівництво котеджів)
1.Контроль процесу забезпечення офісу необхідними матеріалами.
2. Виконання доручень керівника. Пошук, аналіз затребуваної інформації.
3. Підготовка та подання документів до різних відділів Львівської міської ради, ДАБІ, РГК «Львівгаз», ЛМКП «Львівводоканал» та ін.
4. Робота з клієнтами: огляд нерухомості, надання повної інформації, надання планів, документальний супровід для переоформлення права власності.
5. Робота на об’єкті: з постачальниками – отримання матеріалів, розрахунок і ін., з робітниками.
6. Робота з нотаріальними конторами, кур’єрськими та поштовими службами, організація та контроль роботи обслуговуючих служб.
Менеджер-управлінець з адміністративної діяльності.
from 03.2018 to 06.2019
(1 year 3 months)
Транспортна компанія «Транс Сервіс», ТзОВ, Львів (Надання послуг вантажних перевезень)
1. Опрацювання вхідної документації, внесення даних в програму 1С, розподіл документів по відділах офісу.
2. Контроль руху документів по офісу та за підписанням необхідних документів, внесення даних в програму 1С, відправка документації поштовими та кур’єрськими службами.
3. Створення архіву документації по власних земельних ділянках даного та суміжних підприємств, а також земельних ділянок, котрі перебувають в приватній власності. Робота з Публічною кадастровою картою України та з ГУ Держгеокадастру України у Львівській області.
4. Робота у фінансовому відділі в програмі 1С - розділ заявок на постачання.
5. Співпраця з агенціями перекладів.
6. Забезпечення офісу необхідними матеріалами.
Помічник депутата ЛМР
from 04.2016 to 03.2018
(1 year 11 months)
Помічник депутата ЛМР, Львів (Депутат представляє інтереси всієї територіальної громади, має всю повноту прав, що забезпечують його активну участь у діяльності ради та утворюваних нею органів, несе обов'язки перед виборцями, радою та її органами, виконує їх доручення.)
1. Організація роботи Громадської приймальні:
- забезпечення необхідними матеріалами;
- прийом громадян, ведення журналу прийому, аналіз теми, з якою звертаються громадяни, роз’яснення та надання консультацій за потреби на місці, прийом/видача документів для надання матеріальної допомоги.
2. Написання, подання депутатських Звернень та Запитів до найрізноманітніших відділів, управлінь Львівської міської ради та інших установ, контроль за їх виконанням.
3. Співпраця з районними адміністраціями м. Львова, ЖЕКами, ОСББ; комунальними службами і т.ін.
4. Організація зборів мешканців виборчого округу, збір підписів.
5. Участь в організації надання інформації та голосуванні за подані проекти громадського бюджету від виборчого округу. Щороку перші місця.
6. Участь в комісії озеленення скверу Віри, Надії, Любові; участь в зустрічі з депутатом та проектантом в розробці проекту розташування газонів та хідників у сквері ім. І.-В.Берези; участь в комісії з представниками поліції по влаштуванню пішохідних переходів та встановленню відповідних знаків, нанесення розмітки по вул. Щурата.
7. Самостійний огляд та аналіз проблематики виборчого округу.
8. Ведення архіву депутатських Звернень та Запитів.
9. Активна участь в процесі організації ОСН.
Офіс-менеджер, помічник керівника
from 04.2016 to 03.2018
(1 year 11 months)
Юридична компанія «АйЕм Партнерс», ТзОВ, Львів (Юриспруденція)
1.Контроль процесу забезпечення офісу необхідними матеріалами.
2.Організація та контроль роботи обслуговуючих служб, за потреби.
3.Робота в маркетинговому напрямку (погодження кліше логотипу компанії, його розмірів, кольористики; погодження та замовлення друку візиток, реклами на BillBoard, листівках, ручках, чашках, щоденниках і календарях).
4.Виконання доручень директорів. Пошук, аналіз затребуваної інформації, налагодження контактів з імовірними контрагентами/партнерами.
5.Робота з базою клієнтів, котрі мають намір емігрувати до США та Канади, надання інформації, ведення обліку.
6.Пошук на пропонованих сайтах майбутніх працівників компанії за заданими керівництвом параметрами (підбір по резюме, попередня співбесіда, організація співбесід з відібраними мною особами).
7.Ведення внутрішньої каси підприємства та обліку оплати комунальних послуг ОСББ.
8.Співпраця з агенціями перекладів.
9.Співпраця з нотаріальними конторами.
10. Подання підготованих компанією документів до судових установ різної інстанції.
11. Співпраця з кур’єрськими службами по Україні та міжнародними.
Помічник приватного нотаріуса, консультант
from 03.2009 to 06.2011
(2 years 3 months)
Приватний нотаріус Петелька І.В., Львів (Надання нотаріальних послуг)
1. Ведення відкритих спадкових справ, відкриття, реєстрація нових та їх завершення, видачею Свідоцтв про право на спадщину; робота в Спадковому реєстрі України.
2. Оформлення Договорів купівлі-продажу, попереднього продажу, комісії, оренди; робота в Держаному реєстрі обтяжень та Державному реєстрі рухомого/нерухомого майна.
3. Оформлення різноманітних заяв та доручень.
4. Оформлення Заповітів, реєстрація в Спадковому реєстрі України.
5. Оформлення Статутів та інших юридичних документів для юр.осіб.
6. Співпраця з агенціями перекладів та оформлення перекладів, апостилів, засвідчення справжності підпису перекладача.
7. Робота в Державному реєстрі нотаріальних бланків.
8. Методичне ведення усіх необхідних журналів обліку.
9. Досвід виїздів по місцю здійснення нотаріальних дій за потреби клієнтів.
10. Подання звітності до нотаріального архіву.
Помічник нотаріуса
from 05.2008 to 03.2009
(10 months)
Винниківська державна нотаріальна контора, Львів (Надання нотаріальних послуг)
1. Ведення відкритих спадкових справ, відкриття, реєстрація нових та їх завершення, видачею Свідоцтв про право на спадщину; робота в Спадковому реєстрі України.
2. Оформлення Договорів купівлі-продажу, попереднього продажу, комісії, оренди; робота в Держаному реєстрі обтяжень та Державному реєстрі рухомого/нерухомого майна.
3. Оформлення різноманітних заяв та доручень.
4. Оформлення Заповітів, реєстрація в Спадковому реєстрі України.
5. Робота в Державному реєстрі нотаріальних бланків.
6. Методичне ведення усіх необхідних журналів обліку.
7. Підготовка усіх матеріалів і журналів для закриття нотаріальної контори та здачі документів до Львівського державного нотаріального архіву.
Education
Львівський національний університет ім. І. Франка
“Правознавство”, Львів
Unfinished higher, from 2015 to 2019 (4 years)
Національний Університет “Львівська політехніка”
“Управлінець навчальним закладом”(диплом магістра), “Документознавство” (диплом бакалавра), Львів
Higher, from 2003 to 2008 (5 years)
Additional education and certificates
Модельне агенство «OK’S Models», диплом манекенниці
2003р.
Knowledge and skills
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- 1С
- Робота з постачальниками
- Державні реєстри
References
-
Коваль Галина
Керівник відділу кадрів, HR менеджер, "Аспект Інвестбуд", ТзОВ
Contact details are hidden -
Петелька Олександра Олексіївна
Приватний нотаріус Петелька І.В.
Contact details are hidden
Additional information
Додаткові відомості
Є в наявності права на водіння авто категорії «В», стаж водіння – 13 років.
Швидко адаптуюсь до нових умов праці та навчаюсь нового. Володію лідерськими та організаторськими здібностями. Також чіткою дикцією та грамотною державною мовою. Комунікабельна, привітна; чітка та виконавча. За характером активна, доброзичлива, справедлива, не конфліктна, з усвідомленням субординації.
Активний волонтер. Проте, бажання допомагати людям приємно також поєднувати з роботою - це надає розуміння важливості виконаної роботи.
Хобі: 1) поетеса, 2) виготовлення декоративних прикрас до загальноприйнятих свят.
Similar candidates
-
Адміністратор, куратор, реєстратор
35000 UAH, Lviv, Ivano-Frankivsk , more 2 cities -
Адміністратор
Lviv -
Адміністратор
25000 UAH, Lviv -
Адміністратор
20000 UAH, Lviv -
Асистент керівника, автор статей, редактор сайту, менеджер проєктів
10000 UAH, Lviv, Remote -
Помічник керівника
Lviv, Remote