• PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/7916720/

Інспектор відділу кадрів, адміністратор, помічник керівника, секретар, 21 000 UAH

Employment type:
full-time
City:
Chernihiv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Інспектор відділу кадрів

from 02.2018 to now (7 years 6 months)
Державні організації

Обов‘язки інспектора відділу кадрів:
- забезпечення компетентним персоналом структурних підрозділів;
- оформлення прийому, переведення і звільнення працівників;
- формування і ведення особових справ працівників;
- ведення обліку відпусток працівників (складання графіку відпусток, повідомлень про відпустки)
- оформлення листів непрацездатності;
- складання встановленої звітності про роботу з кадрами;
- підготовка проектів наказів;
- розроблення посадових інструкцій;
- видача довідок працівникам з місця роботи;
- оформлення відряджень;
- листування з організаціями та підприємствами стосовно особового складу;
- досвід активного пошуку кандидатів на вакантні посади;
- досвід в написанні оголошень про вакансії;
- оцінка навичок і вмінь кандидата.

Обов‘язки секретаря :
- зустріч та супровід відвідувачів;
- ведення діловодства;
- підготовка відповідей на звернення, запити;
- досконале знання роботи із технічними засобами;
- планування робочого дня керівника;
- прийом телефонних дзвінків;
- організація прийомів і нарад;
- своєчасне замовлення робіт, закупівля товарів для повноцінного функціонування офісу;
- організація святкових та навчальних заходів;
- отримання та відправлення кореспонденції.

Обов‘язки відповідального за ведення військового обліку:
- ведення військового обліку на підприємстві;
- підготовка документів на визначення підприємства критично важливим;
-оформлення бронювання працівників.

Education

Чернігівський технологічний університет

Юридичний, Чернигов
Higher, from 2012 to 2017 (5 years)

Вища освіта. Магістр.
Спеціальність - правове забезпечення підприємницької діяльності.

Knowledge and skills

  • Робота в команді
  • Орієнтація на результат
  • Управління командою
  • Ведення документації
  • Здатність до навчання
  • Комунікабельність
  • Уважність

Language proficiencies

Ukrainian — fluent

Additional information

Впевнений користувач ПК.
Знання КЗпП та інших нормативних актів трудового законодавства.
Досвід роботи з чисельністю працівників 470.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: