• File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/7924429/

Системний адміністратор

Considering positions:
Системний адміністратор, Контент-менеджер
City:
Mykolaiv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
МАЛАМАН КОСТЯНТИН МИКОЛАЙОВИЧ

м. Миколаїв

вул. Райдужна 36, к.524
тел.: [open contact info](look above in the "contact info" section)

e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Особисті дані: Українець, 1978 року народження, неодружений.

Освіта: 1994 - 2000 рр. – Факультет "Кораблебудування" Миколаївського державного морського технічного університету ім. Макарова (тепер НУК). Отримав диплом спеціаліста інженера-програміста за спеціальністю «Програмне забезпечення автоматизованих систем».

Досвід роботи:
2022 р. – 2024 рр. – провiдний інженер в Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. Гмирьова. Основні напрямки роботи: налаштування, облік та оновлення ПЗ, проведення відео-конференцій, надання інформаційних консультацій, ремонт офісної техніки та комп’ютерів, прокладка та адміністрування мережі комп’ютерів бібліотеки, сканування рідкісних видань на каталогів книг, робота з 3-Д принтером, виготовлення відеороликів, тощо.
2019 р. – 2020 рр. – оператор заправних станцій 2 та 3 розряду.
2017 р. – 2018 рр. – головний спеціаліст з інформаційних технологій Центрального та Корабельного районного суду м. Миколаєва. Основні напрямки роботи: налаштування, облік та оновлення ПЗ, ведення діловодства, проведення відеоконференцій, надання інформаційних консультацій, ремонт офісної техніки та комп’ютерів, прокладка та адміністрування мережі комп’ютерів суду.
2013 р. – 2017 рр. – інспектор з обліку та бронювання військовозобов’язаних Пересадівської а згодом і Воскресенської селищної ради Вітовського району Миколаївської області. Використавши досвід роботи як з технікою так і з ПЗ, створивши необхідні інструментарії для оперативного реагування на запити від різноманітних структур та органів своєчасно та в повному обсязі надавав відповідний результат. За що і неодноразово був відмічений грамотами та подяками місцевої, районної влади Вітовського району Миколаївської області. Ну і звичайно від РВК.
В 2003-2004 році заміщав на посаді викладача курсу “Розробка баз даних та їх застосування в Інтернет.” в КА ”ШАГ”. В курсі студенти знайомилися з поняттями, історією розвитку та застосування баз даних, основними видами та методиками представлення даних, ключовими та індексними даними, типами та форматами даних в таблицях. На базі реляційної системи управління баз даних (СУБД) MSAccess студенти проектували та розробляли таблиці, зв’язки між ними, форми та звіти. Синтаксис SQL надавався з прикладами в повному обсязі. Курсові роботи представлені веб-проектами з залученням тригерів та збережених процедур MySQL.

2000 р.-2007 рр. – інженер-програміст ІІ категорії Державного підприємства «НАРП». Основні задачі які були з успіхом реалізовані: установка системи допуску по території підприємства, створення баз даних для бухгалтерії, відділу кадрів, складського обліку, економічного відділу, створення веб-сайту компанії. Адміністрування корпоративної мережі та обслуговування офісної техніки.
Після оновлення ТЗ та ПЗ ДП”НАРП”, широко були застосовані клієнт-серверні технології в проектуванні та створенні СУБД. Для обліку кадрів та нормування і відпрацьованого часу інтегровано засобами запитів та процедур MySQL оперативні дані з Системи УБЗІ в СУБД під управління MSSQLServer. Взяв участь в розроблені комплексу рішень щодо ефективності управління. Фактично ввелася автоматизація процесу обліку відпрацьованого часу від моменту проходу робітника на місце роботи з чипом в формі, видачі норм, нарядів згідно графікам і табелям і тд., до відображення статичної та динамічної інформації щодо процесів та кадрів, подання сигнальної інформації, розрахунку строків та ЗП і тп., включно з скануванням і друком фотографії на ел. пропуск, друком табелів та зарплатної відомості.
Також в таблиці MSSQLServer було внесено, відформатовано та систематизовано в БД електронні та тверді копії процесів технології виробництва, ремонту та експлуатації, включаючи BLOB і OLE-об’єкти в вигляді креслень і формул, що дало змогу значно ефективно обробляти дані інженерам, прискорити друк ТД, прогнозувати терміни та закупівлі, вести аудит та звітність.
Велися розробки клієнтського інтерфейсу засобами C# та Dephi.

Додаткові відомості: Маю великий досвід роботи з ПК та офісною технікою. Вільно володію програмами: MS Windows Server, Windows всіх версій, Word, Excel, Аccess, Photoshop, БД «Д-3», Trueconf, Amyadmin, Radmin, Zoom, Google Meet, Pinacle Studio, графічні пакети Adobe, PHP, Python, інші. Маю досвід програмування та адміністрування інтернет-сайтів та інтернет-маркетингу.
Володію англійською мовою на рівні перекладу документації.
Відношення до військової служби : обмежено придатний, останній раз проходив ВЛК в червні 2024р.
Здатний швидко навчатися новим видам діяльності. Маю досвід керівництва колективом.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: