• File

Катерина

Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник керівника, спеціаліст з кредитування

Considering positions:
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник керівника, спеціаліст з кредитування, Спеціаліст відділення банку
Age:
35 years
City:
Cherkasy

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Полякова Катерина

Дата народження: 30 січня 1990 р.
Місто Черкаси
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета
Працевлаштування на посаду секретаря, діловода,
помічника керівника

Професійна діяльність
Досвід роботи у сфері торгівлі, діловодства, підбору персоналу
• ведення документообігу в повному обсязі, ведення ділового листування;
• планування робочого дня відділу/ керівника;
• досвід збору та обробки інформації;
• робота з персоналом (підбір персоналу різними методами, проведення первинних співбесід)

Досвід роботи
Березень - жовтень 2023 р. – СК Варто, помічник керівника медичного холдингу.
Функціональні обов'язки:
• Ведення бухгалтерського обліку ОЗ Холдингу, проведення інвентаризацій
• Планування робочого дня керівника
• планування та контроль роботи проектів
• ведення первинної документації
• ведення первинної бухгалтерської звітності;
• виконання завдань керівника
• проведення зборів та зустрічей зі співробітниками
• Впровадження нових проектів для оптимізації роботи холдингу

Лютий - травень 2022 р. – ФОП Могилевський (торгівля), оператор комп’ютерного набору
Функціональні обов'язки:
• виписка прибуткових/ видаткових накладних;
• ведення первинної документації;
• ведення ділового листування з контрагентами;
• прийом телефонних дзвінків

Березень 2017 – квітень 2018 рр. - Благодійний фонд «Від серця до серця»
(м. Дніпро), координатор центру гуманітарної допомоги
• складання листів-запитів на гуманітарну допомогу;
• розрахунок об’ємів гуманітарної допомоги;
• ведення первинної бухгалтерської звітності;
• інформування клієнтів та отримувачів допомог;
• ведення клієнтської бази

2014 – 2017 рр. – Спеціаліст з підбору та адаптації персоналу (оптова торгівля споживчими товарами)
• проведення співбесід з кандидатами;
• пошук кандидатів, заповнення профілю на сайтах;
• стимулювання співробітників і управління поточними процесами;
• проведення тренінгів і семінарів для кандидатів та співробітників

2011 – 2013 рр. – спеціаліст з кредитування і страхування

Освіта
Бухгалтер, спеціальність «Економіка і бухгалтерський облік» (Іванівська державна текстильна академія)
Менеджер, спеціальність «Менеджмент організацій і управління на підприємстві» (Іванівський державний університет)

Додаткові відомості
• ПК – досвідчений користувач (повний пакет програм MS Office навігація в Internet, довідково-інформаційні програми);
• програма 1С – базовий рівень
Особисті якості
Оперативно планую та організовую роботу. Комунікабельна, відповідальна, швидко навчаюсь та адаптуюсь. Маю активну життєву позицію, вмію орієнтуватись в складних ситуаціях. Прагну професійного та особистісного зростання.
Бажаний графік роботи: 5-денний робочий тиждень, 8 год. роб.день

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: