• File

Інна

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

Considering positions: Спеціаліст з обслуговування клієнтів, Керівник відділу
Age: 48 years
City of residence: Lebedyn
Ready to work: Cherkasy, Uman
Considering positions:
Спеціаліст з обслуговування клієнтів, Керівник відділу
Age:
48 years
City of residence:
Lebedyn
Ready to work:
Cherkasy, Uman

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Кравчук Інна Миколаївна
Дата / місце народження: 15.12.1977р./ Кіровоградська обл.
Місце постiйного проживання: Черкаська обл./Лебедин
Мiсце тимчасовоi реєстрації: Iталiя (Мiлан)
Громадянство: Україна
Контакти: [open contact info](look above in the "contact info" section) [open contact info](look above in the "contact info" section)

Професійні інтереси

Бажана посада: менеджер по персоналу / cоцiальний працiвник / адмiнiстратор / клiнiчний психолог
Напрямок дiяльностi: заклади охорони здоров’я та туризму, психологічні центри, заклади освiти, громадськi органiзацii та державнi соцiальнi служби

Освіта
Вересень 2019— червень 2021
Міжрегіональна академія управління персоналом (МАУП)
ННІнститут міжнародних відносин та соціальних наук
м.Київ, вул. Фрометівська, 2
рівень вищої освіти: магістр, форма навчання: заочна
спеціальність: Психологія, спеціалізація: Клінічна психологія та психотерапія
Вересень 1995 — Червень 2000
Уманська державна аграрна академія (УНУС)
Черкаська обл., м.Умань, вул. Інтернаціональна, 2
рівень вищої освіти: спеціаліст, форма навчання: стаціонарна
спеціальність: Менеджмент організацій, спеціалізація: Орг. зовнішньо-економічної діяльності

Досвід роботи
Травень 2022 — Жовтень 2025
Готельно-ресторанний сектор/ адмiнiстратор
Італія/Rimini (RN)
Hotel Suprem/Hotel Bonaria (Viserba RN), Hotel Sandra (Rivazzura RN),
Hotel Andrea’s (Marebello RN)/Hotel Le Leone (Viserbella RN)

Березень 2015 — Грудень 2021
Приватне підприємництво/ фріланс/ навчання
Черкаська обл. / Італія
орг. підприємницької діяльності у сфері АПК (Черкаська обл.)
тимчасово в.о. Нач. відділення зв'язку АТ Укрпошта (Черкаська обл.)
сезонні контракти в готельно-туристичному секторi Iталii: Hotel Scigliano (Rossano Calabro),
Hotel Le Terrazze (Riccione RN)
курс навчання: HR + охорона працi (Corso di Formaz. Rispons. Risorse Umane, Мілан/Італія, 10/2017)
курс навчання: профкар'єра та профорієнтація (МАУП, Київ, 10/2021)
Березень 2008 — Січень 2015
ПАТ "Банк інвестицій та заощаджень" (БІЗБанк)
Київ, вул. Мельникова, 83-Д, головний офіс, (25 відділень)
начальник відділу супроводження операцій фізичних осіб та валютного контролю (бек-офіс) Управління супроводження клієнтських операцій та валютного контролю Операційного департаменту; контроль клієнтських операцій ф.о. відділень, валютний контроль та розрахунки по системах міжнародних переказів, звітність (щоденна, щомісячна, щорічна, ін.), нарахування %, комісій, розрахунки з договірними організаціями, в т.ч. комунальними, перевірка та формування зведених меморіальних документів дня головного банку, ін.
начальник відділу депозитних (пасивних) операцій фізичних осіб та індивідуальних сейфів (фронт-офіс, бек-офіс) Управління обслуговування клієнтських рахунків фізичних осіб та валютного контролю Операційного департаменту
контроль операцій відділень з обслуговування клієнтських рахунків фізичних осіб, звітність (щоденна, щомісячна, щорічна), проведення інвентаризації рахунків, активна участь в розробці та впровадженні нових операцій, тестування нових банківських продуктів, навчання персоналу відділень, відповідальність за зберігання ключів від депозитарію та доступ до інд. сейфів, відповідальність за зберігання пін-конвертів та карток, ін.), обслуговування рахунків VIP-клієнтів, ін. , в.о. начальників регіональних відділень, в.о. нач. відділу валютного контролю фіз. осіб, ін.
головний спеціаліст, провідний спеціаліст, спеціаліст відділу клієнтських операцій фіз.осіб (фронт-офіс) Управління обслуговування клієнтських рахунків фізичних осіб та валютного контролю Операційного департаменту
ведення поточних, депозитних, карткових рахунків клієнтів, здійснення грошових переказів в системах WU, MG, SWIFT, підписання договорів на обслуговування, формування юридичних справ, робота з комунальними платежами, страховими та кредитними платежами, заміщення на період відпусток та лікарняних начальників київських відділень, ін.
Листопад 2005 — Червень 2007
ПАТ "ВАБанк" (ВіЕйБіБанк, VABBank)
Київ, вул. Дегтярівська, 36, Перша Київська Філія (35 відділень)
Спеціаліст з кадрового діловодства / секретар директора філії
кадрове діловодство, підбір персоналу для відділень, складання характеристик та рекомендаційних листів, формування штатного розкладу, аналіз заробітних плат, щоденний контроль електронної пошти НБУ, організація рабочого графіку директора філії, ділове листування, вирішення організаційних питань з відділеннями, реорганізація документообігу в т.ч. кадрового, ін.
Жовтень 2000 — Вересень 2005
Громадська організація ВГО "ВАП" (UARP)
Київ, вул. Нижній Вал, 21, головний офіс (10 відділень)
Офіс-менеджер / менеджер проектів
телефонні переговори, ділове листування, підписання договорів про співробітництво, формування з нуля клієнтської бази даних, документооборот з нуля, відрядження по Україні, контроль роботи регіональных відділень, пошук організацій-партнерів, волонтерів, участь в різних проектах та програмах для пенсіонерів. Організація адміністративної роботи головного офісу, в т.ч. в.о. помічника голови правління ВГО “Всеукраїнська асоціація пенсіонерів”, ін.
Ключові навички

Володіння мовами
Українська — рідна мова, письмовий/розмовний рiвень - відмінно
Російська — письмовий/розмовний рiвень - відмінно
Італійська — письмовий/розмовний рiвень - добре
Англійська — Business English (досвiд роботи з мiжн.договорами, валютний контроль та бух. звiтнiсть WU, MG, SWIFT), але без розмовного досвiду

Технічні навички / можливості

Впевнений користувач ПК: Microsoft Office (Word, Excel), соц. мереж та Інтернет.
Досвідчений користувач мiжнародних платіжних систем: WU, MG, SWIFT
Досвiд роботи в програмах: SRBank (банк), SR (пошта), Zak (готель)

Професійні навички/ компетенції

Швидкість прийняття рішень; Комплексне вирішення проблем; Організаторські здібності; Уміння працювати з великим об'ємом інформації; Здатність концентруватись на деталях; Лідерські якості; Навички контролю; Клієнтоорієнтованість; Уміння працювати як автономно так і в команді; Орієнтація на досягнення результату; Орієнтація на розвиток; Завжди в режимі навчання (life-long leaning)

Особисті якості

Чесність; Порядність; Активність; Самостійність; Ініціативність; Креативність; Об’єктивність; Комунікабельність; Стресостійкість; Неупередженість; Доброзичливість; Щирість; Емпатія, розвинене почуття Гумору; Творчі здібності; Логічне мислення; Екстравертність; Інтуїція

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: