• PRO

Світлана

Керівник відділу електронного документообігу та удосконалення бізнес-процесів

Employment type:
full-time
Age:
38 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник групи документообігу та архіву

from 05.2023 to now (2 years 3 months)
МХП, ПрАТ, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

- аудит процесів, пов'язаних з ЕДО, розробка пропозицій по вдосконаленню функціоналу програмних комплексів, що забезпечують ведення ЕДО;
- методологічний опис функціоналу електронного архіву, постановка завдань, тестування доопрацювань та виправленнях багів;
- організація заходів щодо популяризації ЕДО та е-архіву серед працівників;
- написання інструкцій користувачів та розробка нормативних документів по веденню діловодства та архівної справи (паперової та електронної);
- контроль передачі паперових документів на архівне зберігання на аутсорс;
- пошук рішень для автоматизації процесів та оптимізації FTE при роботі з документами;
- створення номенклатури справ з нуля, організація експертизи цінності документів підприємств холдингу.

Начальник відділу документообігу

from 04.2019 to 05.2023 (4 years 1 month)
АТ "Банк Інвестицій та Заощаджень", Київ, Київ, КИЇВСЬКА (Фінанси, банки, страхування)

- організація роботи Відділу документообігу та забезпечення належного виконання покладених на Відділ завдань та функцій;
- контроль ведення процесів документообігу у відповідності до державних вимог та стандартів НБУ;
- розробка технологічних карт життєвого циклу документів в СЕД, контроль процесів ведення документообігу в системі електронного документообігу, надання методологічної та консультативної допомоги співробітникам Банку при роботі в СЕД;
- забезпечення організації своєчасної обробки (реєстрації) вхідної/вихідної кореспонденції в СЕД та її передачі за призначенням;
- контроль опрацювання пошти НБУ (NBU.Mail.UC, портал WEB-FD);
- оформлення та реєстрація наказів та розпоряджень Голови Правління в СЕД, доведення їх до відома виконавців, контроль виконавчої дисципліни;
- складання зведеної номенклатури справ Банку та контроль ведення архівної справи Банку;
- розробка, впровадження та контроль процесу передачі справ тимчасового терміну зберігання в архів (аутсорс);
- контроль формування справ тривалого терміну зберігання та справ з кадрових питань, підготовка та подання на погодження описів справ та актів знищення документів в державному архіві.

Начальник відділу документообігу

from 03.2017 to 03.2019 (2 years)
ТОВ «Глобал Кредит», Київ (Фінанси, банки, страхування)

- організація процесів документообігу та забезпечення роботи відділу з моменту створення структурного підрозділу;
- впровадження процесів документообігу у відповідності до державних вимог та стандартів: написання інструкцій, положень, стандартів роботи в Компанії;
- оформлення та реєстрація наказів та розпоряджень Генерального директора з основної діяльності;
- контроль ведення електронного обліку (Excel) вхідної/вихідної документації секретарями;
- вичитка та участь в погодженні макетів рекламної продукції, профілів вакансій, технічних завдань при проведенні тендерів, інструкцій, створюваних в інших профільних відділах, інформаційних статей для сайту та соціальних мереж, якими представлена Компанія в мережі інтернет;
- управління архівом Компанії;
- організація та контроль процесів забезпечення головного офісу та відокремлених підрозділів необхідними канцелярськими та господарськими товарами;
- організація процесів забезпечення корпоративним мобільним зв'язком співробітників з правами координатора в компаніях Київстар та Водафон;

Керівник відділу документообігу

from 01.2016 to 02.2017 (1 year 1 month)
ТОВ «ММК-Україна», Київ (Фінанси, банки, страхування)

- організація процесів документообігу та забезпечення роботи Відділу документообігу;
- розробка документів, що регламентують діяльність компанії в області документообігу;
- оформлення та реєстрація наказів Генерального директора з основної діяльності;
- контроль своєчасності обробки вхідної та вихідної кореспонденції офіс-менеджерами;
- складання зведеної номенклатури справ, контроль за її веденням;
- контроль формування, оформлення та збереження документів архіву;
- методичне керівництво діловодством у відокремлених підрозділах Компанії;
- ведення протоколів нарад Генерального директора з керівниками відділів та Кредитного комітету Компанії;
- контроль процесу організації відряджень для співробітників;
- участь у відкритті нових відокремлених підрозділів (контроль виготовлення печаток, оформлення первинної організаційної документації (куточок споживача, журнали обліку), забезпечення необхідними канцелярськими та господарськими товарами, організація питань транпортування меблів та орг.техніки;
- організація процесів забезпечення головного офісу та відокремлених підрозділів необхідними мобільним зв`язком, канцелярськими та господарськими товарами, водою, чаєм/кавою;
- письмовий переклад вхідної/вихідної кореспонденції та документації з/на англійську мову; завірення перекладу у нотаріуса;
- наповнення основних рубрик, редагування та попереднє погодження щотижневої електронної корпоративної газети.

Менеджер з адміністративної діяльності, перекладач

from 05.2013 to 12.2015 (2 years 7 months)
ТОВ «ММК-Україна», Київ (Фінанси, банки, страхування)

- реєстрація вх./вих. кореспонденцій;
- прийом та формування документів на підпис/затвердження/розгляд Керівника Компанії;
- забезпечення процесів ознайомлення співробітників з затвердженими/підписаними документами (положення, накази, інструкції та т.п.);
- матеріально-технічне забезпечення переговорів, презентацій, нарад, конференцій, семінарів та інших заходів;
- забезпечення головного офісу та відокремлених підрозділів необхідними канцелярськими та господарськими товарами, водою;
- замовлення та бронювання залізничних та авіаквитків, готельних номерів для співробітників, які прибувають/направляються у відрядження;
- участь в розробці форматів звітності адміністративного відділу;
- переклад документів (договори, протоколи, звіти, рахунки, акти звірок) з/на англійську мову;
- прийом телефонних дзвінків, організація зустрічей, прийом відвідувачів.

Помічник Виконавчого директора

from 03.2011 to 04.2013 (2 years 1 month)
Всеукраїнська асоціація «Експортери та імпортери м’ясної та молочної продукції», Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

- планування, координація та ведення робочого графіку виконавчого директора та вищого керівництва Асоціації;
- ведення ділового листування та переговорів з підприємствами-членами Асоціації від імені керівників Асоціації;
- підготовка засідань та нарад (збір необхідної інформації, ведення протоколів);
- виконання обов’язків менеджера по персоналу та діловода: підбір кандидатів на вакантні посади та оформлення необхідної кадрової та організаційної документації;
- робота з клієнт-банком та підготовка рахунків на оплату членських внесків підприємствами-членами Асоціації, контроль за своєчасною їх оплатою;
- організація поїздок та відряджень керівництва, підготовка необхідної інформації та оформлення супровідної документації;
- контроль виконання розпоряджень співробітниками Асоціації (секретар, водії, охоронці, тех. робітниця);
- ведення місячної та річної експортної звітності;
- адміністрування та наповнення сайту Асоціації.

Секретар директора

from 10.2010 to 03.2011 (5 months)
Ліцей №100 «Поділ», Київ (Освіта, наука)

- ведення кадрового та організаційно-розпорядчого документообігу;
- прийом та розподіл телефонних дзвінків, телефонограм та кореспонденції;
- зустріч та прийом гостей;
- робота з оргтехнікою (принтер, сканер, ксерокс, факс);
- супровід учнів на змаганнях, виступах та олімпіадах.

Диспетчер

from 07.2009 to 09.2010 (1 year 2 months)
ТОВ «УкрБус», Київ (Транспорт, логістика)

- підготовка рейсової документації для водіїв та адміністраторів (бортпровідників);
- ведення екіпажу під час рейсу та прийом телефонних звітів від адміністраторів;
- вирішення організаційних питань в разі поломки/технічної несправності транспортного засобу;
- консультування клієнтів на сайті товариства та по телефону;
- прийом та розподіл багажу;
- ведення щоденної рейсової звітності.

Education

КНУ ім. Т.Г. Шевченка

Інститут Філології, кафедра перекладу, Київ
Higher, from 2008 to 2009 (1 year)

Полтавський Інститут Економіки і Права

Факультет «соціально-гуманітарний», спеціальність «переклад», Полтава
Higher, from 2004 to 2008 (4 years)

Additional education and certificates

Національний центр підготовки банківських працівників:Ведення діловодства у банку:вимоги та реалії сьогодення

2020 р.

Національний центр підготовки банківських працівників:Планування життєвого циклу електронного документообігу.

2019 р.

Language proficiencies

  • English — above average
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Відповідальна, комунікабельна, чесна.
Прагну до самовдосконалення, підвищення рівня практичних навичок, матеріальної стабільності та незалежності

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: